Sevgili Günlük Sadece Bir Tesadüf

60 8 0
                                    

"Bugün teyzemlere gittim tabiki evde sadece Beren vardı oda Miradan sonra benim gibi hayattan elini ayağını çekmişti.Miranın odasına girdim o günden sonra ilk defa sanki hala yanındaymış gibi gözümde birsürü anı..Herşey yerindeydi bu odaya son girişim olacaktı çıkmadan önce aklıma Miranın hep içinde birşeyler sakladığı kasa geldi kasa ordaydı ya anahtar?Odaya göz attım tabi bulamayınca içimi merak sardı sonra günlük gibi bir defter vardı orda okumadım ama yanıma aldım ondan birkaç hatıra istiyordum odadaki bileklikleri gördüm bir tanesini aldım birde o çok güzel parfümünü aldım gardolabını açtığımda gözümden birkaç damla yaş geldi hani bir söz vardır "Gölgesini görsem sarılım"diye..bende kendimi tutamadım kıyafetlerine sarılmakla yetindim ve o gömlek atlayacaklen onu durdurduğum zaman giymişti işte onuda aldım ve yere anahtar düştü yani kasamızı açabilirdik artık.Kasayı açtım içinden fotoğraflar çıktı kimisi onun kimisi arkadaşlarıyla kimiside benle hepsini aldım sadece onu fotoğraftan kesecektim ve saklayacaktım.Sonra notlar ve ıvırzıvırlar vardı hepsini aldım çantama tıktım kasayı kapayıp kapıya doğru yöneldim yatağının başucundaki müzik kutusunu görünce kendimi tutamadım orda yığıldım ve ağladım."işte bugünüm böyle geçti sevgili günlük dedi Rüzgar.Kasadan çıkan şeyler Miranın herkesten sakladığı gerçekleriydi be artık bu Mirayla ikimizin sırrıydı..Rüzgar bugün sette Şebnemin çantasında Miranın fotoğrafını gördü ve Şebnemin çok yakın bir arkadaşı olduğunu öğrendi belliydi yaşları da tutuyordu.Mira ile ilgili herkonuda hassas olan Rüzgar Şebnemle daha yakınlaşmıştı..

İmkansızı SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin