Herşeyin farkında

66 8 0
                                    

"Evet evet bu kaset yeni kayda alınmıştı ama kızı elimden kaçırmıştım vazgeçmeliydim hayatımı böyle harcayamazdım..Belki herşey güzel olmaya başlar diye sabah koşularına devam ettim ama Özge dönmemişti yani koşu arkadaşım olmayacaktı yanımda..herzaman günlük yazdığım kıyıya gittim."Rüzgar Miranın ölümünden sonra tekrar günlük tutmaya başlamıştı ve yazmaya devam etti.

"Bu sefer yazım Mira içindi

denizin sonsuzluğuna burakacaktım yazımı belki görür diye mektubu kayık yaptım ve deniz kıyısına bıraktım sonradan bir kız geldi kayığım esen rüzgar yüzünden ilerleyememişti alıp okumaya başladı ve arkama dönüm kayığıma baktığımda o kız gördüm..bu sefer tesadüf değildi yanına koştum tam omzunu tuttuğum sırada hızla döndü ama bu...Miraydı buraya geldiğimde ne yaşayacağımı hayal etmemiştim ama herşey yarım kaldı kaçmaya çalıştı onu bulmuşken buna izin vermedim ..sonra ben Mira değilim diye bağırdı ama bu oydu emindim daha sonra da ben Miranın kayıp ikiziyim dedi ve ordan uzaklaştı..kafam iyice allak bullak olmuştu sanki gözlerim onun fotoğrafını çekmiş gibi her saniye aklımdaydı daha sonra ikizlerin özelliklerini araştırdım evet!İkizlerin doğum lekelerinin kesinlikle aynı yerde olma ihtimali yokmuş..onları tek farklı kılan özellikleriymiş zaten.

O zaman ben gerçekten Mirayı görmüştüm ve onun sayesinde yaşıyordum..ve sesi seside aynıydı..

Hani insanın ne olursa olsun kalbini daha hızlı çarptıran bir ses tonu olur ya işte böyle birşeydi.."

ve Rüzgar günlüğü göğsüne dayadı düşündü düşündü sonrada uykuya daldı...

İmkansızı SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin