3. rész

21 3 1
                                    

https://cosmopolitan.hu/szepseg/2019/05/13/a-video-amit-minden-marvel-rajongonak-latnia-kell/ elloptam. Hogy hogyan kerültem ebbe a helyzetbe ? Amint egy kicsit kijózanodok elmesélem.
..........................................
Szóval... A pszichológusnál voltunk és rosszul lettem, próbáltam volna jelezni , hogy nem vagyok túl jól  , de igazából fel sem fogtam ,hogy mi történik velem. Az utolsó pillanatban , nem szólaltam  meg csak felkiáltottam magamban ,hogy : LAURA! Ekkor Laura rám nézett S  ...... Igazából nem tudom pontosan mi történt, csak annyit tudok amennyit elmeséltek nekem . Amikor már csuklottam össze akkor Laura egy szempillantás alatt elkapta a derekamat. Nem bírt sokáig , szóval gyorsan letett a földre és felemelte a két lábam . A pszichológus gyorsan hozott egy vizes zsepit amivel a fejemet kezdte el borogatni. Kinyitottam a szemem és az orvosi rendelőben találtam  magam ahol velem szemben Laura ült . Amint meglátta , hogy felkeltem oda futott hozzám.
- Jól vagy? Úgy megijesztettél!- szólt kétségbeesetten.
- Azthiszem jól. De... Elmondanád ,hogy pontosan mi történt?- kértem miközben lassan próbáltam felállni.
- Elmondom csak előbb feküdj vissza.- mondta S vissza fektetett.
Elmondott mindent töviről hegyire. Bocsánatot kértem volna amikor is belépett az orvos (Nagy József).
- Ébren van? Laura mondtam , hogy szóljon amint felébredt! Jól van ? Nem fáj semmije?- hadarta olyan gyorsan , hogy kellett egy kis idő míg felfogtam.
- Jól vagyok. Nem fáj semmim.- mondtam egy kicsit megszeppenve.
- Akkor rendben.- mondta bólogatva.- Szépen lassan visszamehetsz a szobádba. Te Laura pedig menny vissza a tanítási órádra! - utasított mindenkit szigorúan.
Pontosan 2 hetet lábadoztam. Csak az a baj , hogy a suliban híre ment ennek is így most mindenki engem hibáztat és senki sem beszél velem. De ma megtöröm a jeget s mivel ma vissza megyek a suliba, tisztázott mindent. Milyen naív voltam. Laurával egyszerre indultunk el amikor Laura elkezdett fulákolni a köhögéstöl. Gyorsan oda fordultam ,hogy megnézzem mi a baj, azt láttam , hogy vért köhögött fel. A látványtól majdnem felfordult a gyomrom  de próbáltam erős maradni  és lefutottam egy tanárnak szólni. Laurát azonnal bevitték a kórházba. Aznap nem mentem iskolába, az orvos szerint "ájulási hajlamaim" vannak. Lefektettek az ágyamba ahol Csak néztem ki a fejemből. Azon gondolkodtam , hogy mi történt? és,  hogy Laura miért hallotta meg amit magamban mondtam. Aznap közölték velem , hogy holnap meglátogathatom és nem kell ,hogy izguljak Laura jól van. Sajnos nem hittem nekik és milyen igazam volt. Valamilyen ikertestvéri ösztönt éreztem. Amikor Laura elkapott ő is ezt érezte vagy több van ennél? Aznap éjjel egy cseppet sem aludtam vártam , hogy lássam Laurát S , hogy tudja a kérdéseimre a választ. Akkor még nem tudtam , hogy az a nap lesz a legrosszabb nap az életemben anyuék halála után.

( BOLDOG MIKULÁST MINDENKINEK!)

ElveszveWhere stories live. Discover now