10.rész

10 4 3
                                    

Felkelt a nap velem együtt. A fejem zsiborgott és hányingerem volt. Nem volt könnyű beilleszkedni az új Zsófiba. Ahogy vánszorogtam ki az erdőből, egy álnéven és egy kitalált történeten dolgoztam. Most az lehettem aki szeretnék lenni. Végre rendes tinédszeres dolgokat műveltem. Olyan büszke voltam magamra, csak egy volt a baj, nem mondhattam el senkinek és borzasztóan hiányzott a húgom. Ezért mentem be a városba , hogy keressek valamilyen nyomokat. De amit ott találtam az egy horror filmnél is rosszabb volt. Még csak két napja tüntem el és mindenhol az én arcom látható. Várjunk, ez nem csak az én arcom. Itt többen vannak és ezeket ismerem.
Eltűntek listája:
Hajdú Nikoletta
Hegedűs Dóra
Pálffy Ödön
Böszörményi Zsófia
Böszörményi Laura
Böszörményi Réka

Mai hírek:
Tegnap leégett a Szent Páduai Antal gyermekotthon 2 ember biztosan meghalt 1 nevelőnő Buday Hajnalka és egy árva gyermek Kántor Szilvia.

- NEM! EZ NEM LEHET!!! A HÚGOM É ELTÜNT ÉS AZ EGYETLEN EMBER AKI SZÜLŐM HELYETT SZÜLŐM VOLT MEGHALT!!- sírva leborultam a hirdető tábla elé.
Egyszer csak arra jött egy rendőr.
- Kislány maga meg mit csinál itt? Iskolában a helye. Miért sír?- érdeklődött.
Nem válaszoltam.
-Hol vannak a szüleid?
Elkezdtem jobban bőgni.Nem volt rá válsz nem voltam már senki . Nincstelen voltam. Ránéztem. És a fejemet kezdtem el téregetni.
- Te nagyon ismerős vagy valahonnan. Nem te vagy az az eltűnt kislány?- tovább érdeklődött.
Az ütő megállt a szívemben. Letöröltem könnyeimet.
- Nem . Nem én vagyok.- feleltem szipogva.
-Igen ? Akkor miért vagy itt suliidőben? És miért hasonlítasz az egyik eltűnt gyermekre.
Na jó ez tényleg jó kérdés volt.
- Épp fogorvoshoz megyek.
Nem volt jobb ötletem.
- Oké ,akkor kire vársz? Anyukádra?
- Nem...
Körülnéztem és vártam egy kicsit hátha megjön a hazudozashoz az ihlet.
- A barátomra...
Ez most komoly?
- És mikor jön?- kérdezte.
Ekkor egy jóképű fiú jött arra, így hát rögtönöztem.
- Oh, ott jön pont...
Bakker csak vegye már be a mesét.
Várt egy kicsit a rendőr. Ekkorra már a fiú is odaért. Olyan ismerős volt.
- Jó napot biztosúr! - köszönt.
- Jó napot fiatalember lenne magához egy kérdésem.
- Kérdezzen nyugodtan.
Bakker nekem most jött el a vég.
- Maga kíséri el a kisasszonyt a fogorvoshoz mint a barátja?
VALAKI SEGÍTSEN !!!
Ránéztem és halkan kérleltem: SEGÍTS!
- Igen, ott majd találkozunk az anyukájával.- felelte bizonytalanul.
- Biztos? Akkor bizonyítsd!- parancsolt rá a rendőr.
Már a szívem nem bírta. Csak természetesen.
Ekkor a fiú ránézett a rendőrre és aztán rám. Egy hatalmasat sóhajtott és...


ElveszveWhere stories live. Discover now