11. rész

8 3 3
                                    

... magához húzott és megcsókolt. A jelenet nagyon zavarba ejtő volt és érdekelt miért segít nekem egy idegen fiú. De csók nagyon ismerős volt és kár tagadni nagyon jó is volt.
- Oké akkor most már menjünk szívem mert elkésünk.- felelte.
- Jól van szerelmesek hagylak titeket.- felelte és évvel el is ment.
HÁLA AZ ÉGNEK!

**7 évvel ezelőtt**
- Laura nézd ott megy!- súgtam a fülébe.
- Látom Zsófi! Mit csináljak vele?- kérdezte sóhajtozva.
- A te barátod köszönj neki. Aztán tudakold meg , hogy kivel szerelmes.
- Oké, de nem lenne romantikusabb ha,te beszéltél vele?
-NEM!
Sághi Kristóf Roland. Ezt a három szót kell kimondani és az összes Páduai gyermekotthonos lányokat fel kell kaparni a földről.Ez olyan mint a Nagy Márk csak ő létezik és ... Áh de cukii. Laura barátja ,de csak haverok Laura nem érez iránta semmit .( Ő az egyetlen.) Én meg már halálosan bele vagyok esve.
- Nézd Zsófi az undok barátaid !- szólt rám Laura.
- Nem? Akkor én miért nem barátkozhatok velük?
- Ezt ne most vitassuk meg!-szólítottam le.
Laura megint ezen hisztizik. Nem tudja , hogy ezt érte csinálom. Tudom , hogy undokok a " barátaim" , de azért barátkozik velük mert régen mindig bántották minket. Persze amit rám mondták az elment  a fülem mellett , de amit a testvéreim de mondtak azt nem tudtam elhallgatni. Ezért cselekednek kellett és kieszeltem egy tervet: ha beépülök közéjük, akkor tudom tudatalatt befolyásolni őket , hogy ne az én testvéreimet cukkolják. Ez így is történt csak nem szóltam Laurának. Nem engedte volna, de muszáj volt megtennem.
- Sziasztok csajok!- köszöntem nekik csitrissen.
- Szia! - köszönték egyszerre , mintha betanulták volna. -Mizu? Lesegessük a barátomat? Ő az enyém.
Nem is tudtam , hogy járnak.
- Igen?  Ez érdekes ,mert tudtommal ő az én pasim!- ez nagyon elhamarkodottan kicsúszott a számon.
- Hát, ha ő a te pasid, akkor smárold le!- kiáltotta követelőzően.
Mentsd ki magad Zsófi, mert még nem csókolóztál egyszer sem .
- Nekem van egy jobb ötletem! Hívjuk ide, és akit lesmárol az lesz az ő csaja.
Ennél jobb ötleted nem volt?
Erre a kijelentésre az egész páduai ott állat és várt , ahogy ott volt Kristóf is. Felvázoltuk neki a helyzetet és ő nem volt benne addig míg rá nem nézett Laurára , aki engem próbált megvédeni ,ezért szemkontaktussal próbálta rávenni , hogy válasszon.
És ... hát... engem választott. Az volt életem első csókja. Zavarba ejtő de kit akarok átverni a legjobb csók amit valaha bárki kapott. De sajnos mire jobban megismertük volna egymást, az anyukája újra jó anyagi helyzetbe került, ezért vissza tudta venni Kristófot. Azóta nem láttam...

**Vissza a jelenbe**

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 28, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

ElveszveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz