19.

2.6K 211 12
                                    

O pár hodin dříve:

„Zayne, ber to sakra trochu vážně, mě na něm moc záleží, chápeš to? Takže nedělej kyselý ksichty a projeď se po okolí, jestli ho někde neuvidíš.”

„Vždyť ani nevím, jak vypadá.” protočil očima a založil si ruce na hrudi.

„Já mám nějaké jeho fotky, ty, co jsem ti ukazoval, Harry, můžu mu je ukázat.” usmál se Niall celý rudý a už vytahoval mobil.

„Tohle, tady, ten brunet.” ukázal na Louise, mezi dalšími lidmi, načež Zayn uznale pískl.

„Harry, ten má větší svaly než ty.” zasmál se, ale ihned přestal, jakmile jsem ho probodl vražedným pohledem.

„Radši drž hubu a podívej se všude, pod všechny mosty, kamkoliv, kam by se mohl schovat. Nikdo neví, kam se poděl, takže musíme brát v potaz všechno.”

„A co mezi tím budeš dělat ty?” nadzvedl obočí, jako by si snad myslel, že se budu jen tak válet na gauči.

„O to se nestarej, já mezi tím skočím k jeho otci.” zavrčel jsem podrážděně a následně odešel do koupelny, abych se uklidnil a někomu něco neudělal.

Slyšel jsem bouchnout vchodové dveře, takže jsem si domyslel, že už Zayn vyrazil.

„Máš ho asi hodně rád, co?” zeptal se mě s úsměvem Niall, když vešel dovnitř.

Ano, byla pravda, že mi na něm hodně záleželo, ale netušil jsem, že to bylo až tak vidět.

„To to je až tak vidět?” povzdechl jsem si a opřel se o umyvadlo, koukajíc na sebe do zrcadla.

Cítil jsem se tak hrozně bezmocně, že to snad ani nebylo možné. Nikdy jsem nic podobného nezažil, jako tehdy, když jsem netušil, kam se Louis poděl.

„Už jen tím, jak jsi reagoval, když ti otevřel můj otec, ty sis myslel, že je to jeho otec a zbil jsi ho. Nikdo jiný by si to nedovolil, ale tobě bylo jedno, že může být silnější než ty a zbít tě, stejně jsi do toho šel.” usmíval se pyšně a sledoval mě v odrazu zrcadla.

„To by udělal snad každý.” protočil jsem očima a odrazil se. Byl čas.

„Nebudu ti to vyvracet, když si to myslíš, jen si vzpomeň, kolik lidí už Louisovi ublížilo. Nikomu to nepřišlo tak hrozné jako tobě, ostatní to nezajímalo, chápeš to? Ale ty jsi jiný.” nepřestával se usmívat.

„Takže kde bydlí, Nialle? Řekni mi to už konečně.” přešel jsem jeho monolog bez jakékoliv poznámky a frustrovaně si povzdechl.

„Dáš se vlevo a půjdeš na konec ulice, až dojdeš na křižovatku, stojí tam bílá budova, za kterou je kostel, to je ono. Popisné číslo 27 se mi zdá, to poznáš, žádný jiný bílý dům tam není.”

„Fajn, drž mi palce.” povzdechl jsem si a vydal se ke dveřím, kde jsem se obul a vypravil.

Počítal jsem domy, abych se nesoustředil tak moc na to, že až mi jeho otec otevře, tak ho zabiju.

„Kurva.” vydechl jsem, protřepal jsem si ruce, nadechl se a zmáčkl zlatý, starý zvonek.

Hudba byla slyšet až ven, což mě dost štvalo, ale netrvalo dlouho a dřevěné bílé dveře se otevřely.

Skoro plešatý starší muž stál mezi dveřmi a nechápavě mě pozoroval.

„Přejete si?” zeptal se slizce s úšklebkem a nadzvednutým obočím.

„Vy jste Louisův otec?” ujišťoval jsem se pro jistotu, abych opět nezbil špatnou osobu.

„Ano, vedete mi ho zpět?” zasmál se, ale hned ho smích přešel, když jsem po něm skočil a začal ho mlátit hlava nehlava.

Porazil jsem ho na zem a pustil se do něj. Konečně jsem ze sebe mohl dostat všechno to napětí, zlost, vztek a bylo to vážně fajn, to vám můžu říct.

Nečekal to, takže prvních pár ran pěstí se obešly bez jakékoliv odezvy z jeho strany, poté se ale jakoby probral a snažil se mě ze sebe dostat.

Dostal jsem pár rad do břicha a žeber, v tu chvíli jsem to ale díky adrenalinu skoro vůbec necítil, hlavní pro mě bylo, abych se udržel nad ním.

Bylo to, jako by bezmoc postupně opadala s každou další ránou, kterou jsem mu uštědřil.

Trvalo to možná i několik desítek minut, než jsem si uvědomil, že chlápek pode mnou je v bezvědomí a mé ruce jsou celé od krve.

„Kurva, ty jeden hajzle, nemůžeš chcípnout, je ti to jasný? Tak lehce z toho nevyvázneš!” křičel jsem na něj, stoupl si, chytil ho za ruku a odtáhl ho dovnitř domu.

Doufal jsem, že nás nikdo neviděl, protože by mohli zavolat policii, o což jsem vážně nestál.

Chtěl jsem si ho vychutnat sám, jelikož mi bylo jasné, že ve vězení by se mu nedostalo tolika utrpení, které si zasloužil.















______________________________________

Tak jo, snad se líbilo a jste spokojeni s tím, jak Harry zatím naložil s tím zmrdem :)

✓ DICK MAN -	(l.s.) || TextingWhere stories live. Discover now