13.

2.8K 219 13
                                    

DICK MAN: Harry?..

Probudila mě zpráva ve tři hodiny ráno. Nespal jsem dlouho, jelikož jsem nemohl usnout, mohlo to být dvacet minut, o to těžší ale bylo se probrat.

Rozespale jsem si protřel oči, podepřel se jednou rukou a druhou podal mobil, který ležel na posteli asi metr ode mě.

Překvapilo mě, že je to Louis, myslel jsem, že je to třeba Liam, Zayn, nebo Gemma, ale opravdu to byl Louis.

Já: Louisi? Co jsi sakra celý den dělal? Kde jsi? Je ti něco? Udělal ti něco ten zmrd? Přísahám že pokud ano tak ho zabiju!

DICK MAN: Ne, to ne, klid, prosím..

DICK MAN: Já.. Jsem vwnku..

Já: Venku? Louisi, ty jsi pil?

DICK MAN: Ne, to bych neudělal.. Jen se mi prsty klepou zimou, tak mi to asi uklouzlo..

Já: Proč jsi venku?

Já: Proboha Louisi, vždyť může být maximálně tak pět stupňů, co sakra děláš venku? Kór tak pozdě

Já: Nebo brzo?

Já: To je fuk. Prostě mi všechno vysvětli

DICK MAN: Dobře.. Hlavně prosím.. Nezlob se, dobře? Slib mi to, prosím..

Já: Fajn, nebudu se zlobit, ale už piš.

DICK MAN: Utekl jsem..

Já: UTEKL?!

Já: Cože jsi? Já asi nějak špatně čtu

Já: Pane bože

Já: Kdy? Kam? Máš kam jít?

Já: Co máš na sobě? Jak je ti? Je ti hodně zima? Jak dlouho jsi venku?

Já: Louisi, piš ti říkám!

DICK MAN: Slíbil jsi, že se nebudeš zlobit.. 😔

Já: Ano, broučku, klid, nezlobím se, dobře? Rozumíš? Mám tě moc rád, teď mi ale musíš říct, kde jsi..

DICK MAN: Abycj ti na vše odpověděl.. Utekl jsem chvíli po tom, co jsi mi začal nadávat..

DICK MAN: Uvědomil jsem si to všechno.. Hledal jsem na internetu..

DICK MAN: Není normální, když na mě otec tím způsobem sahá, že? Zneužíval mě.. Znásilňoval...

DICK MAN: Fuck.. Je mi z toho tak špatně..

DICK MAN: Chce se mi plakat, když na to jen pomyslím..

DICK MAN: Nechápu..

DICK MAN: Já nechápu

DICK MAN: Proč?

DICK MAN: Proč mi to udělal, Harry?

DICK MAN: Co jsem komu udělal, že jsem si zasloužil rohle, sakra.m

Já: Klid, zlato

Já: Tichučko.. Ticho, zlato, Shhhh, bude to dobrý.

Já: Chtěl bych být tak moc u tebe a postarat se

Já: Utěšování přes zprávy stojí za hovno.

DICK MAN: Jsem hrozně rád, že jsem tě potkal, Harry..

DICK MAN: Vážně hrozně moc

DICK MAN: Pláču

DICK MAN: Já pláču

DICK MAN: Nechci, ale prostě..

DICK MAN: Je mi tak na nic Harry

DICK MAN: Když na to pomyslím

DICK MAN: Když si to představím

Já: Lou, notak, nemysli na to, dobře? Bude to dobrý, uvidíš, jen na to nemysli, zlatíčko

DICK MAN: Mám chuť se zabít, Harry

DICK MAN: Jsem tak nechutný

DICK MAN: Nechutný

DICK MAN: Nechutný!!!!!

Modrooký brunet hystericky plakal na záchodcích jedné benzinky, kde se schoval a připojil na wifi.

Celý den utíkal a snažil se dostat co nejdál od vší té špíny, kterou představoval jeho otec a celá církev.

Pak už bohužel nemohl a musel si někde odpočinout. Jelikož ale neměl skoro žádné peníze, rozhodl se přespat tam.

Nezajínalo ho, že od té doby, co byl na útěku, nejedl, ani nepil. Hlavní pro něj bylo to, aby se dostal někam, kde ho nikdy nenajde.

Chtěl letenku do Mexika, jako to bývá ve všech těch filmech. Člověk na útěku si koupí letenku a odletí na druhou stranu zeměkoule.

On byl rád, když ho něco nesrazilo na silnici, jelikož celý v černém nebyl moc vidět.
















______________________________________

Doufám, že se líbilo a že jste spokojeni :)

Užijte si víkend :)

✓ DICK MAN -	(l.s.) || TextingWhere stories live. Discover now