-FIÚK!!!-rontott be ordítva a dormba a menedzserünk.
-Mindenki figyeljen rám! Az a helyzet,hohy kaptunk egy különleges ... inkább fantasztikus lehetőséget amit nem hagyhatunk elúszni.
-És mi lenne az?-kérdezte V teli szájjal. Undorító mit ne mondjak...
-Először is Tae ne beszélj teli szájjal.
Másodszor egy közös zenei projekten dogozhatunk együtt Mercivel.
-Az meg ki a jó rosseb?-vágott értetlen fejet Suga,aki eddig a tévét nézte a kanapéról,és a név hallatára nézett ránk.
-Egy vilaghírű brit énekes aki eddig senkivel sem csinált közös dalt a pályája során.-mondtam közömbösen,fel sem nézve az újságból(amiben eléggé unalmas cikkek voltak),de a szívem úgy zakatolt,hogy majdnem kiesett a helyéről.
-Jin...-nevem hallatára felkaptam a fejem. Nam nézett rám kissé értetlenkedő fejjel.Egyszer meg fog ölni 100%-ig biztos vagyok benne.
-Honnan ismered?Tudtommal sohase hallgatsz női előadókat. -a többiek együttértően bólogattak.
-Valamelyik nap benne volt az újságban,hogy ide látogat. Akkor olvastam,semmi több.-vontam vállat. Utálok hazudni,de muszáj,nem tudhatják meg ki volt ő...-meg egyszer-kétszer meghallgattam a Love is not over című zenéjét. Az elég klassz lett.
-Királyság!-kiáltott fel Jimin.-Mikor találkozunk vele?
-Egy hét múlva a kiadóban lesz egy megbeszélés az ő kiadójával ahol neki is és nektek is jelenésetek van. -válaszolta Sejin .
-Rendben.-válaszoltuk kórusban
-Ilyenkor ilyestőek tudtok lenni...Na használjatok ki ezt a hetet,mivel a kiadó nem tervezett be direkt semmit.-Ezzel fogta magát és kisétált az ajtón.Pont mint Kyra.
-Jeah!Egy hét semmit tevés!-üvöltötte J-Hope.
-Okés,mindenki nyugodjon le egy pillanatra. Ki mit fog csinálni?-nézett végig RM a csapaton. Nem véletlenül ő a leader.
-Fel se kelek ezen az egy héten.-mondta Suga és elballagott a szobája felé.
-Videójáték!-pacsizott V és JK ,már mentek is,hogy befoglalják az egész kanapét.
-Ès ti? -néztem J-Hopera és Jiminre.
-Én szerintem megyek játszok
V-ékkel.-felelte Hoesok és már el is tűnt.
-Én azhiszem cstlakozok Yoongiho...akarom mondani a szobámban leszek ha kellenék.-mondta Jimin és az arca egy paradicsommal versenghetett volna.
-És te?-kérdeztük egyszerre egymástól.Mindketten zavartan néztünk félre. Ez talán jelent valamit? Áhh,egy olyan srác mint Namjoon sose nézne rá egy ilyen srácra mint én. Sőt egy srácra sem. Az esélyeim nála 1 a millióhoz...
- Én még nemtudom.-nézett rám RM. A tekintete nagyon fura volt,nem tudtam belőle kiolvasni semmit. -Te?
-Szerintem én olvasok vagy pedig megtanulok néhány új receptet. Nem ártana ha tudnék brit kajákat csinálni,nem biztos,hogy Merci szereti a koreai konyhát.-néztem el a konyha irányába. Hogyne szeretné. 6 éves volt mikor ide került ilyen kajákon nőtt fel,de mióta utoljára láttuk egymát eltelt 4 év.És 4 év az nagyon hosszú idő.
-Nem tudom miért fontos neked,hogy ennyire a kedvében járjunk.-duzzogott RM.Ilyenkor olyan aranyos. -De ha nem bánod akkor szívesen segítek neked .
-Rendben!-mosolyogtam rá amitől egy halvány pír jelent meg az arcán. Jó,biztos,hogy nem a mosolyomtól. Talán csak meleg van a dormban.
DU LIEST GERADE
Felforgattad az életemet (NAMJIN FF.)
FanfictionNAMJIN FF. Elsősorban,de több ship (Yoonmin,Vkook)is szerepelni fog benne. Ha nem szereted a a melegekről szóló fanfictonokat akkor ne is kezd el a történetet Mindenki másnak jó szórakozást hozzá I hope you enjoy 💜♥️ 16+ trágár szavak előfordulha...