Part 3

674 36 3
                                    

Ugyanis a hatsó ajtó hirtelen kicsapódott és egy vihogó Tae futott ki rajta nyomában egy iszonyú dühös Yoongival.

&RM szemszöge &

Már majdnem megcsókoltam amikor az ajtó kicsapódott és egy vihogó Tae futott ki rajta nyomában egy iszonyú dühös Yoongival.Édes Istenem már megint kezdődik!  -JIIIN ,ments meg ez az őrült meg akar ölni.-Bújt V Jin mögé.
-Nem csak akarlak hanem meg is teszem csak kerülj a kezem közé Kim Tae Hyung.- mondta Suga és le kellett fognom,hogy nehogy neki essen szerencsétlennek.    
  -Jólvan srácok mindenki nyugodjon le, és meséljétek el,hogy mi történt.-mosolygott Jin a két fiatalabbra. Ó,az az èdes mosolya...
- Az hogy ez az idióta J-Hoppal együtt bejött a szobámba miközben aludtam ès rám öntöttek 2 vödör hideg vizet. -morogta Yoongi és csak akkor vettem észre,hogy minden ruhadarabja tocsog a víztől.
-Ömh...És mi történ Ho-Seokkal? -kérdeztem félve
-Bezárkózott a szobájába csak jöjjön ki onnan,olyat kap,hogy...-Suga nem tudta befejezni a mondatát mert egy ilyedt arcú Jimin lépett ki a dormból.
-Édes Istenem Yoongi Hyung miért vagy csurom víz? És miért vagy így itt kint meg is fázhatsz az egészséged nem játék.-nézett Jimin aggódóan legjobb barátjára. Yoongi arca azonnal meglágyult és egy halvány mosoly jelent meg az arcán. Nem tudtam,hogy Jimin ennyire nagy hatással van rá.  
-Semmi bajom nem lesz Jimin- simogatta meg a fiatalabbat.
-Akkor is most be megyünk és át öltözöl -ragatta kézen az idősebbiket és berángatta a házba.
-Hú ez meleg volt.-dőlt hátra Tae miközben ki fújta a levegőt.
-Mégis mire volt ez jó Kim Tae Hyung? Magyarázatot várok , de tüstént!!-Nézett Jin mérgesen V-re aki egy kicsit megszeppent.
-Erre én is kiváncsi vagyok.-mondtam mire mindketten felém fordultak és kérdőn néztek rám. Király !Fel se tűnt nekik,hogy itt voltam egész végig. Tae megrántotta a vállát és a becsukott ajtó felé nézett.
-Nem volt elég egyértelmű? Ezt a reakciót vártam mindkettőtől.-mosolyodott el selytelmesen.
-MI?-Kérdeztük tőlle egyszerre.
-Ne mondjátok,hogy nem vetétek észre,hogy...

Felforgattad az életemet (NAMJIN FF.) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon