Part 2

711 35 2
                                    

*Jin*

Hát...a főzésből nem lett semmi.Nam összetört 4 tányért, a sütemény tésztájához hozzá adott egy egész csomag sütőport(amikor csak 1 teáskanálnyi kellett bele) és teljesen véletlenül kiöntött 2 liter tejet...
Szóval helyette inkább kimentünk a hátsó kertbe, én elterültem a fűben és a gyönyörű eget kémleltem, addig Nam hozott egy könyvet és azt kezdte el olvasni.
-Jin.
-Jin.
-JIN!!!!
-Úr Isten ! Tűz van? Hívtad már a tűzoltókat?-ülök fel hírtelen.
-Nyugi,nincs semmi baj.-nevett rajtam RM.-fél órája folyamatosan hozzád beszéltem,de nem reagáltál rá semmit,és csak most vettem észre,hogy elaludtál.Sajnálom,hogy felkelltettelek.-mosolygott rám édesen. Olyan szép mosolya van.Egész nap tudnám nézni.
-Semmi baj.-  viszonoztam a mosolyát miközben belenéztem az igéző szemeibe. Csak ekkor tűnt fel milyen közel is vagyunk egymáshoz.

-Külső szemlélő-

Mintha az idő megfagyott volna a BTS dormjának hátsó udvarában.Namjoon és Jin mélyen meredtek egymás tekintetébe , de egyikük se szakította meg a szemkontaktust. Miért is tették volna?
Hisz mindketten tisztában voltak vele,ha ezt az alkalmat elhalasszák ,később nagyon bánni fogják,hisz ilyen alkalom csak egyszer adódik az életben. Az (leges leg )első csók öröme. Nam elkezdett közelebb hajolni Jin arcához aki lehunyt szemmel várta élete szerelmétől az első csókját. Azt a csókot amit nem kaphat meg,ugyanis...

Felforgattad az életemet (NAMJIN FF.) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora