Part 4

659 35 3
                                    

-Ne mondjátok, hogy nem vettétek észre, hogy...
-Hogy mi?-kérdeztük meg mindig egyszerre.
-Ha hagynátok, hogy rendesen befejezzem a mondatomat rég tudnátok mire akarok kilyukadni.Nem mellesleg amikor egyszerre beszéltek nem csak ilyesztőnek tűntök, de olyanok is vagytok, mint egy házaspár.
Nem kellett tükörbe néznem, így is tökéletesen tudtam, hogy az arcom színe versenyezhetne egy paradicsoméval, de szerintem a mellettem lefagyottan álló Jinnek sem kell több pirosító az arcára.
-Na arról van szó, hogy Jiminnek tetszik Yoongi, Yoonginak pedig átkozottul bejön Jimin, csak egyik sem meri bevallani az érzéseit.Olyanok, mint 2 tinilány vagy rosszabbak.-Villamtotta meg hófehér mosolyát a-mostmár- fűben fekvő V.
-Ahhhhha.-szólalt meg először életem szerelm...akarom mondani Jin.-Így már minden világos.De ezt mással nem lehetett volna megoldani?
-Hmmmm...De lehetett volna.Csak ez sokkal szorakoztatóbb.
-Es mivan ha most ők fognak veled vagy Jungkookkal csinálni valamit?-kérdeztem tőlle szemöldökömet felhúzva.Tae mosolya azonnal eltűnt.
-Mi..miről beszéltek?-kérdezte kicsit fusztráltan.
-Ne játszd itt a hülyét V.Mindenki tudja, hogy bele vagy zúgva a mi kis nyuszinkba-mosolyogtam rá gonoszul.
-Srácok azt hiszem,hogy most mennem kell...további jó pihenést meg minden ilyen.-futott be a dormba, amiközben majdnem elesett,mite mi kettem felnevettünk.
-Ez fura volt.-Vakarta meg Jin a tarkóját.
-Mindegy legalább ezt elintézték.Megyek még rendet kell tennem bent.-Furán néztem rá. Tegnap kitakarítottunk mindenhol,nem?
-Várj...-fogtam meg a kezét és fordítottam magammal szembe.-Ami az előbb történt azt...
-Semmi baj Nam.-NAM???!!Sose szokott így hívni.-Csak felejtsük el.-fejtette le kezemet az övéről és indult be a házba.Hátra hagyva engem és az összetört szívemet.

Felforgattad az életemet (NAMJIN FF.) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon