Tizenegy>

253 18 2
                                    

A pálya felé indultam magukra hagyva a szerelmeseket.Nem akarok közéjük állni,én lenni a "harmadik kerék".Talán így hogy nem vagyok ott Ninának lesz egy kis mersze közeledni Gastónhoz.
Alig voltak csak a pályán,és félve is léptem be.Bár a védőfelszereléseket felvettem,most nincs itt Matteo,hogy megmentsen.
Megint megpróbáltam azt a lépést amit már annyiszor gyakoroltam.Nem sikerült valami fényesen.

-Hé!-szólalt meg egy hang a hátam mögül.

Arra fordultam,és szemben találtam magam a sráccal a Rollerből.

-Szia-mosolyogtam rá,erre ő is ezt tette.Milyen fura....azt hittem haragszik rám.

-Nem megy a lépés?

-Hát nem.Pedig vagy kismilliószor próbáltam már,de nem sikerült.Még Lucassal,a barátommal is gyakoroltam!

-Áhh igen...Lucas-mondta.Az arcáról le lehetett olvasni,hogy valami nagyon nincs kedvére.

-Van valami vele?

-Nem..ömm semmi.-rázta meg a fejét,majd mellém korizott.-Figyelj,nagyon be kell hajlítanod a térded mielőtt ugrasz,hogy jól el tudj rugaszkodni.

Ezután elkezdett korizni.Nagyon gyorsan ment,majd jól behajlította a térdét,elrugaszkodott,és tökéletesen kihozta a lépést.

-Most te.

Vettem egy mély levegőt,és elindultam.Nagyon behajlítottam a térdem,majd elrugaszkodtam.Az ugrást jól megcsináltam,de az érkezés nem lett valami tökéletes.Mondjuk legalább nem estem el.
El sem hittem!Odagurultam Matteohoz,és szorosan magamhoz öleltem.

-Köszönöm!Köszönöm!Te vagy a legjobb mester a világon!

Matteo visszaölelt.Érezni tudtam azt a férfias illatát.

-Semmiség.Tudod,hogy bármiben szívesen...

-Matt!-szólt valaki.

Megfordultam,és ott volt az a szőke csaj.

-Ki ez?

-Ő a...öhmm a csajom.

A mosoly eltünt az arcomról.
Láttam ahogy az a kis "díva" odamegy Matteohoz,és megcsókolja.A szívem darabokra tört.Esélyem sincs a srácnál a Rollerből.

Hola,chico del Roller!(Hello,te srác a Rollerből!)Where stories live. Discover now