Hazudnék ha azt mondanám,hogy az utóbbi hónapok normálisan teltek.
Nagyon jó Matteoval.Miket mondok?Varázslatos vele.
Sokszor mentünk Ninával,és Gastónnal a Rollerbe inni valami turmixot,és korizni.Nagyon sokat gyakoroltam Matteoval,és végre kijött az a lépés ami annyira nem ment!
Matteo továbbra is ott dolgozik,és most Gastónt is felvették mellé,így ő a Roller új pincére.
Nina megint ajándékozott nekem egy jegyzetfüzetet,de ezt most nem levélírásra fogom használni.Nem,nem!
Ez arra lesz,hogy történeteket írjak bele,mivel miután jelentkeztem egy novella író versenyre,és megnyertem,úgy döntöttem,hogy továbbra is ezt fogom tenni.
Matteoval beneveztünk egy koriversenyre,és most arra gyakorolunk.
Ámbar maradt a régi,bár mostanában mintha nem piszkálna annyit.Még mindig megvan neki a Fab and Chic,ahová videókat tölt fel.Még mindig nagyon népszerű,de én szerintem ez csak átmeneti.
A legjobb barátom,Lucas elköltözött Olaszországba.
Mind azután ami kettőnk közt történt jóban vagyunk,és beszélünk még néhanapján.
Most jön a vakáció,és elmegyek pár hétre Cancúnba a barátaimmal.Nagyon sok tervünk van a nyárra.
Mondhatjuk,hogy jó sokat változtam.Jóban lettem önmagammal.Más szemszögből látom a világot.
Amíg Matteo az oldalamon van addig tudom,hogy semmi rossz nem történhet.
Megérte annyi mindenen átküzdeni magam,hogy itt legyek ilyen boldogan.
Hálás vagyok neked jegyzetfüzetecském,mert nélküled sosem kezdődött volna el ez a történet.Kicsit rosszul érzem magam,hogy a többi füzetem közé kell tegyelek.Már nincsenek benned lapok.Ez az utolsó.
Szakadt,és összefirkált lapok halmaza van a fiókomban.Bennük vannak az érzelmeim.
A vég mindig valami újnak a kezdete.
Megígérem,hogy sok szeretettel gondolok majd vissza rád.Köszönöm,hogy hagytad hogy belédírjam ezt a történetet.-Luna Valente
-Szerelmem!Jössz?Gastón kinn vár minket.
-Igen!Mindjárt megyek!-kiabáltam.A jegyzetfüzetet,amiben már nem voltak lapok,beraktam a fiókomba.A legjobb társ volt akit csak kívánhattam a mangó turmix mellé.
Megfogtam a bőröndöm,és az ajtóhoz sétáltam.Még utoljára visszafordultam.-Köszönöm...-suttogtam.
Behajtottam az ajtót,és odasiettem a pasimhoz.
-Srác a Rollerből!-futottam oda hozzá,hogy megöleljem.
-Megyünk?
-Megyünk.
És végül minden jóra fordult.
Esküszöm,hogy sírok😭
Utálom amikor vége van egy könyvnek.🙁
Kétség kívűl ezt a sztoryt imádtam a leginkább fordítani.Nem az,hogy a többit nem szerettem,de ez miközben fordítottam teljesen elvarázsolt.A szóhasználatával,az egyszerűségével.Hogy olyan ahh...ebből miért nem csinálnak filmet?Megnézném vagy ezerszer.
Ez a könyv annyira inspirált,hogy a karácsonyi listámon már a jegyzetfüzet is szerepel😂😂
Ha lesz valaha olyan crushom mint Lunának Matteo,akkor eskü leveleket fogok neki írni.Ez nagyon nagy buli!😂😂
Nade,nade...nagyon örülök,hogy megoszthattam veletek ezt a sztoryt.Remélem tetszett nektek,és hogy ti is osztoztok abban a csodálatos érzésben amit ez a könyv adott nekem💖Sok puszi mindenkinek!😙
ESTÁS LEYENDO
Hola,chico del Roller!(Hello,te srác a Rollerből!)
FanficHello,te srác a Rollerből! Nem tudom miért írom ezt neked. Talán,mert nincs kedvem megcsinálni a matek házit,vagy hogy használjam valamire ezt a jegyzetfüzetet amit a barátnőmtől kaptam. Nagyon szeretek a Jam and Rollerbe járni!És nem csak azért,mer...