Tizenhét>

239 17 3
                                    

-Matteo!-szólítottam meg,hogy odaguruljon hozzám.

-Mi van Luna?

-Tudom,hogy ez nem a legjobb pilla...

-Ha bocsánatot akarsz kérni amiatt ami történt,akkor tudod mit?Tartsd meg magadnak a bocsánatkérést.

-Most miért vagy velem ilyen?Ahogy én tudom nem tettem veled semmit.

-Igen,tudom.Csak...

-Csak mi?

-Nem ez a legjobb napom.Meg akarok feledkezni mindenről akár csak egy pillanatra.

-Korizzunk.

-Mi?

-Szeretném ha velem koriznál.Talán jobban leszel tőle.-mosolyogtam rá,majd nem hagyva hogy bármit is válaszoljon megfogtam a kezét,ami megjegyzem nagyon hideg volt,és elkezdtem táncolni egy dalra amit csak mi hallottunk.
Elindultunk a pálya közepe felé,hogy megcsináljunk egy lépést.

-Bízz bennem!

Felugrottam a levegőbe.Matteo megfogta a derekam,és óvatosan tett le a földre.Az arcaink közel voltak.Túlságosan is.

-Nagyon köszönöm.

-Miért?

-Ezért.Tényleg szükségem volt rá.

-Nagyon örülök,hogy segíthettem.

Pedro hívta őt így elköszönt,és odament hozzá.Én elmentem a szekrényekhez.Úgy döntöttem iszok majd valami turmixot,és írok egy kicsit.
Elkezdtem keresni a jegyzetfüzetem a táskámban,de nem találtam.
Tovább kutattam.Megnéztem mindenhol,de nem volt sehol.
Ha valaki elolvassa akkor én belepusztulok a szégyenbe.Főleg ha az a valaki Matteo.

-Ezt keresed?

Hola,chico del Roller!(Hello,te srác a Rollerből!)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora