-Fantasztikusak voltatok!-sikítottam ahogy láttam lejönni Ninát és Gastónt a színpadról.-Gyertek ide!Ölelés!-felugrottam,és mindkettőjüket megöleltem.Igazából Gastónnal elég jó haverok lettünk az utóbbi időben.Meg van vele a bizalom.Nade persze nem annyira hogy elmondjam neki,hogy én vagyok aki a leveleket írta.
-Köszönöm barátnőm!
-Te fel fogsz lépni?-kérdezte Gastón.
-Mi?Én?-nevettem.-Tuti hogy nem.Jól megvagyok a közönségben mangó turmixot iszogatva.-és megint valami amit nem kellett volna mondanom.
-Szereted a mangó turmixot?-kérdezte valós érdeklődéssel.
-Ömm igen,de néha azért utálom.
Kérdőn tekintett rám.
-Luna azt akarja mondani,hogy elég bipoláris a turmixízekkel kapcsolatban.Vagyis gyakran váltakozik,hogy néha ezt,néha meg azt szereti.
-Ahogy Nina mondja!Áhh és ráadásul ebben a pillanatban épp nem szeretem.-mondtam próbálva valami olyan arcot vágni mint aki most itta meg élete legrosszabb turmixát.
Gastón gyanakvón nézett rám,de nem volt rá sok ideje ugyanis pár pillanat múlva megfordult,hogy köszönjön Matteonak.
-Hé haver!Minden rendben?
-Fogjuk rá.Nagyon meg akarom találni az imádómat.Megőrjít,hogy nem tudom ki az.
-Nyugalom tesó.Ülj le velünk ehhez az asztalhoz,és élvezd a szabadnapod!
Matteo leült mellém.Egy ideig az éppeni fellépőt nézte,majd felém fordult,és rám mosolygott.
-Szia!-köszönt.-Mész a mai buliba?
-A Rollerébe?-kérdeztem.Válaszolásképp bólogatott.-Igen.Megyek Ninával.És te?
-Én is megyek,Gastónnal.Remélem majd összetalálkozunk.
-Én is.
-Wow milyen nagyszerű közönség!-kiáltotta Tamara-És most!Nagy tapsot Ámbarnak,Delfinek,és Jazmínnak!
A lányok felmentek a színpadra,és belekezdtek a dalukba.Valami csodálatos,csillogós ruha volt rajtuk.
Úgy tűnt Jazmín eleggé összezavarodott a lépésekkel,de mindegy,mert élvezte.Delfi le sem vette a tekintetét Pedroról.
És Ámbar...hát igen.Ő valaki aki egyedül is egésznek érzi magát.
Karizmatikus,gyönyörű és túlságosan is perfekcionista.
Neki mindig minden jól sikerül.
A daluk végeztével mindenki tapsolt.Kétség sem fér hozzá,hogy ők voltak az éjszaka szenzációi.-Nagyon jó lányok!Fantasztikus volt!-kiáltotta Tamara.
Ámbar megfogta a mikrofont,megigazította a haját,magára erőltetett valami hamis mosolyt,ami megjegyzem eléggé rosszul állt neki,és megszólalt.
-Mielőtt elmennék szeretnék mondani valami nagyon nagyon fontosat.-ezután rám nézett-Hallottam róla hogy van egy anonim aki leveleket írogat.Persze mindenki tud róla gondolom,hisz a barátnőim kitették a Fab and Chic-re.Az a jó hírem,hogy én tudom ki ez az anonim.
-Akkor miért nem mondod el?-kiáltotta egy csaj a közönségből.
-Igen!Szeretnénk tudni!-szólalt meg egy másik.
-Mondd már el Ámbar!-szólt Matteo türelmetlenül.
-Jól van.-forgatta meg a szemeit.-Te srác!A reflektort Lunitára!
A reflektor fénye rámvetült amitől képtelen voltam résnyire becsukni a szemeim.
-Ő ott az imádója a srácnak a Rollerből.
YOU ARE READING
Hola,chico del Roller!(Hello,te srác a Rollerből!)
FanfictionHello,te srác a Rollerből! Nem tudom miért írom ezt neked. Talán,mert nincs kedvem megcsinálni a matek házit,vagy hogy használjam valamire ezt a jegyzetfüzetet amit a barátnőmtől kaptam. Nagyon szeretek a Jam and Rollerbe járni!És nem csak azért,mer...