Huszonöt>

208 16 1
                                    

Matteo meglepetten nézett rám.Világos volt,hogy nem ezt várta.
Odasuttogtam neki hogy "sajnálom" és elszaladtam onnan.Bementem sírni a wc-be.Már egészen megszoktam ezt a helyet.
Elkezdtem sírni.Most már világos,hogy a rossz szerencse a pártomat fogja!
Nem értem,hogy miért nem merek odamenni a sráchoz aki tetszik és mondani neki,hogy "Hé tetszel!Menjünk csókolózni." hanem elbújok,és elkezdek neki elcsépelt anonim leveleket írni.
Luna Valente te vagy a legfurább ember akit ismerek.

Ámbar szemszöge

Eddig bevált a tervem!Már csak az utolsó fázis hiányzik,hogy Matteo és én újra összejöjjünk Luna meg lúzerként ott maradjon ahol van.
A tekintetemmel megkerestem Matteot.Gastónnal beszélgetett.Odamentem hozzájuk.

-Szia Matteito!

-Szia.-válaszolt röviden.

-Mi ez a beszédstílus?

-Nem kellett volna ezt tegyed vele!Neki kellett volna bevallania amikor készen áll rá.

-Höh pedig még te is kérted,hogy áruljam el.

-Igen,de ez nem helyes.

-De örülsz,hogy tudod végre ki ő.

-Nem akarok játszadozni.Mit akarsz?

-Hogy adj interjút a Fab and Chicre.Megígérem ha megteszed nem zavarlak többé.

HAZUGSÁG!

-Jól van,de legyen gyors.Meg akarom keresni Lunát.

-Oké.

Jazmín elindította a felvételt,és elkezdett beszélni.

-Matteo mondd el kérlek,hogy mit szóltál a hírhez,hogy Luna az anonim.

-Igazából eléggé meglepett.Nem gondoltam volna,hogy ő az.Nagyon kedvelem Lunát.Ő egy nagyon félénk lány,és megértem őt.

-Na és ezek után együtt lesztek?

-Igen.Persze csak ha ő is ezt akarja.

-Tökéletes.

-Nagyon köszönöm Matteo.-mosolyogtam rá hamiskásan.

Ő csak megfordult,és elment Gastónnal.

-Biztos,hogy meg tudod majd szerkeszteni?

-Nincs is ennél egyszerűbb.

Na most majd megtudják ki is az az Ámbar Smith.

Hola,chico del Roller!(Hello,te srác a Rollerből!)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora