Anskm gene mi polis?
"kaldır elleri kaldır"
Ya benim kadar şansız bir insan olamaz Bi bırakmadılar ki suç işleyelim. Ve bununla kalmaksızın Ulaşta gelmişti.
Artık bıkmışçasına ellerimi ona doğru uzattım ve "al" dedim.
"bu yaşanlar sen ben ali ve baban arasında kalıcak."dedi
Ne?
Anlamamışçasına baktım."hapishaneye girmene göz yumamam."
"iyi ama neden, neden bana böyle bir iyilik yapıyorsun?"
"çünkü sana bir özür borcum var"İç ses:
Yiaaağğğğ bebeğim affettirmeye çalışıyor kendini ağzını yerim senin ❤️"eee şey ee tamam aramızda" dedim.
Hay dilimi sikeyim.
"anlaştık o zaman ama şey..."
"gene karakola geliyorum değil mi?
" evet ama bu sefer kısa sürücek merak etme" deyip göz kırptı.İç ses:
Amanın amanın gözlere bak be analar neler doğuruyor. Ya bide benim için suç işliyor miniğim yaaaaa..."Bu iç sesim bu aralar çok azdı ya"
"ne?"Allah kahretsin!? Sesli mi söyledim ben onu?
"içim çok bulandı ya onu diyordum neyse önemli bir şey değil hadi gidelim" deyip geçiştirdim. Arkasına da düşmedi zaten.
***
Karakolda işleri bitirmiştim. Çıkışa doğru yöneldim. Hafif yağmur çiseliyordu.
Gene çıkmazdaydım. Off offf nerede kalıcam ben aq YILDIM artık
Dilensem mi acaba napsam? İyi para var diyolar aslında ama...
Aşırı boş düşüncelerime bir ara verip kalıcak bir yer aramaya çıktım.PARKLAR EVİMİZ, İREM BABAMIZ.
HAY BEN ŞANSIMA TÜKÜREYİM. Yağmur iyice hızlanmıştı. Parkı siktir edip Bi dükkanın kepenklerinin altına girdim. Ben evsizim ya tsunami oluyor resmen ya... Hayat bana gene kıçıyla gülüyordu.
Yavaş yavaş uyku bastırıyordu. Çömeldim ve gözlerimi kapadım. İnşallah sabah kalktığımda götüm yerinde olur amin.
**********************************Birinin dürtmesiyle yerimden sıçradım.
"noluyo amk?" diye bağırdım.
"Ee şey kusura bakma, uyandırdım mı?" dedi o yumuşak ses.Lannn Ulaş bebeğimim bu.
"A-asıl sen kusura bakma ya uykumdan uyanınca asabi oluyorum biraz" dedim
"Gece gece niye buradasın hiç tekin değil buralar. Benimkide soru ya kalıcak Bir yerin yok değil mi?"Öyle ölmem ya füze at.
"yooo ne alaka" dedim.
"Yani ne bileyim, kalıcak Bi yeri olan kişi gecenin bir yarısı bardaktan boşalırcasına yağmur yağarken dışarıda kalmaz bence"Allah kahretsin gene çok haklı.
"..."
Kolundan tutup kaldırdı.
"sakın itiraz etme bana gidiyoruz""ya olmaz, ne işim var senin evinde"
"sokakta mı kalıcan kızım dellendirme beni!"
"dellem ya dellen gelmiyorum işte zorlamı?"
"evet zorla"
Ulaş bebeğim o güçlü kollarıyla beni kavradığı gibi arabaya götürüyordu. Bu durumdan ne kadar hoşnut olsamda :D naz yapmam gerekiyordu
"ya bırak benii... İmdaat... Yaa bırak"
"sus... Yoksa ben susturum..."
"hadi ya gel sustur bakalım!!"
Aniden yere bırakıp arabayla arasına aldı beni... Aramızda o kadar az bir mesafa vardı ki... Böyle konuşsak dudaklarımız değicekti
İç ses:
Ananı sikeyim ağağağağğaSesli bir şekilde yurkundum.
"Noldu sustun?" dedi ve arabanın kapısını açıp içeri soktu.
Ya aq yanaklarım kızarmıştı ve ateş gibi yanıyolardı şuan.
Sırıtıp "çok tatlı oldun böyle" dedi
-yerin dibinden herkese sa-
"anan tatlı be, bırak beni"
Bana doğru yaklaşıp
"Bırakmıyorum... Anladın mı?... BIRAKMIYORUM..." dedi.Yutkundum ve "neden?" dedim.
Cevap vermeyip arabayı sürmeye başladı.
Kalbim şuan baya baya horon tepiyordu.*********************************
"İşte burası bizim bekar evi."Çok güzel döşenmiş ve minik bir evdi. Bir erkeğe göre oldukça topluydu.
"ben şimdi böyle geldim ama, yenge kızmasın?"
Kıkırdayıp "sevgilim yok" dedi.
İç ses:
Senin kıkırdamanı yerimmmmmmmmmmm"hmm şaşırtıcı" dedim.
"bence değil, kolay bir insan değilimdir. Herkesle anlaşamam kimsede sevmez zaten beni...sevmez derken aşık olmaz, kızların pek dikkatını çekmem"İç ses:
Bu çekmemiş halin mi yiğidim."bence gayet sıcak kanlı bir insansın
Yani tama. İlk başta biraz uyuzdun ama şimdi seviyorum seni"Ne seviyorum seni mi dedim ben? Anskm.
"Ee-e şey yani iyi birisin öyle seviyorum" diye düzelttim hemen.
"anladım. Şey uykun yoksa kahve içelim mi?"
Aslında deli gibi uykum vardı ama bu fırsat kaçmaz.
"olur" dedim.
Mutfağa kahveleri yapmaya gidince bende koltuğa oturdum ve onu beklemeye başladım.
İçerden "paatt" diye bir kırılma sesi geldi."yardıma ihtiyaç var mı?" diye bağırdım.
"yok yok önemli bişey değil hallediyorum ben sen keyfine bak"
Ulaştan;
Kahveleri zorda olsa yapabilmiştim resmen elim ayağıma dolaşmıştı."geldim, geldimmm çok bekletmedi-"
İrem uyuya kalmıştı, kahvemi yudumlayıp onu izlemeye başladım.
Saçları, gözleri, dudakları, kokusu...
O ço-çok güzeldi. Nefes alıp verişi kulağımda harika bir fon oluşturmuştu.Uyandırmamaya dikkat ederek yatağıma götürdüm onu ayakkabılarını çıkarıp yatağa yatırdım ve üstünü iyice örttüm. Başıma bir öpücük kondurup "tatlı rüyalar" dedim ve odadan bir yastık ve battaniye alıp salona doğru yol aldım uyumam çok uzun sürmedi zaten.
***********************************
Nefesten;
Gerinerek uyandım. Hayvan gibi rahat bir uyku çekmiştim. Gözlerimi ovuşturdum. Ve 1-2 dk yerdeki halının motiflerini inceledim.
Bi dakika lan Noluyor?***********************************
722 kelime yazdım vote atmayanı ve yorum yapmayanı sikiyorum. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️