"benim annem bir fahişeydi..."Duyduğumla yerime mıhlandım. Ulaşa baktığımda gözlerinden bir kaç damla yaş süzüldüğünü gördüm.
"şey... Ulaş istersen sonra anlat zorlama kendini.""yok iyiyim ben şu an anlatamazsam, bir daha hiç anlatamam"
Ellerini sıkıca tuttum ve "dinliyorum" dedim.
"Annem bir fahişeydi işte. Geceleri eve gelmezdi. Gündüzleri de ara sıra uğrardı, uğrasa bile ayık olmazdı. Yemin ederim İrem, bana bir kere bile sarılmadı. Be-ben küçücük bir çocuktum daha, benimde sevgiye ihtiyacım vardı... Anne sevgisine ihtiyacım vardı. Bir gün okula gidiyordum, yanlış hatırlamıyorsam lise üçtü. O zamanlar çok içime kapanık bir çocuktum. Nasıl buldular bilmiyorum ama okuldaki bir kaç kişi annemin posterini okulun her yerine asmışlardı. İlk o zaman kavga ettim, ilk o defa dövüştüm. Okulun ineği, sessiz sakin öğrencisi Ulaş ilk defa kavga ediyordu. O günden sonra öfkemi öyle atmaya başladım. Sonra da öfke problemim çıktı zaten ortaya. Polis oldum o yüzden. Bu işlerle uğraşmak kafamı dağıtıyor iyi geliyor... "
Bende dayanamamıştım. Gözlerim dolu dolu onu dinliyo, dudağının hareketlerini özenle izliyordum. O küçücük yaşında nelere katlanmıştı. İkimizinde bedenlerine acılar işlemişti, ikimizde yaralı, ikimizde birer enkazdık.
Yaklaştım ve gözyaşlarına küçük ve naif bir öpücük kondurdum ve "artık yanındayım, ne olursa olsun yanındayım, sen kovsam bile gitmem artık, beraber iyileşicez biz, beraber atlatıcaz her şeyi..." diye fısıldadım kulağına. O da küçük bir tebessüm edip beni göğsüne yasladı. "uyu" dedi.
Anlamsız gözlerle ona baktım. "uyu ve bende seni sabaha kadar izliyeyim, her bir zerreni ezberliyeyim" dedi
Kafamı tamam anlamıyla salladım ve göğsüne iyice yerleştim. Sonra da kendimi uykunun kollarına bıraktım*
Sabah gözlerimi güneşin yakıcı ve göz alıcı ışığıyla araladım.
"günaydın güzelim" dedi Ulaş.
"sa-sanada" dedim uykulu bir sesle.
"rahatsın herhalde orda"
"ne"
"göğsüm çok rahat herhalde bir türlü kalkamadığına göre" dedi ve piç bir sırıtış yolladı bana.
Hödük ya valla hödük.
"Allah Allah dün öyle demiyorsunuz beyefendi, İrem göğsümde yata..."
Sözümü bitirmeden beni kendine çekti. Nefesini yüzüme üfledi. Ama öyle bir üfledi ki bütün bedenimde hissettim.
"nefes al İrem"
"hı" dedim sarhoş gibi
Sırıtıp "nefes al nefes" dedi.
Yutkundum.
Sonra kalkıp gitti. Napıyo ya bu deli bir sarılıp bir bırakıyor, bir anlatıp bir susuyor dengesiz ya."ikizler burcu falan mısın sen?"
"yoo neden ki?"
"dengesiz herifin tekisin bir yaptığın diğerini tutmuyor farkında mısın?"
"Riv riv etmeyi kes de kahvaltıya gidelim "
"karadenizli misin sen?"
"yo"
"adam ne diye şiveli şiveli konuşuyorsun o zaman çok dizi izledin herhalde"
"Bi süre Trabzonda görev yapmıştım çünkü orda kala kala öyle konuşmaya başladım" dedi ve ağzı dolusu tebessüm etti.
"deli ya" dedim kısık bir sesle ve onu beklemeden yürümeye başladım.
Arkandan koşarak bana yetişti ve "af buyur?" dedi.
Küçük bir kahkaha attım ve elimi beline attım ve kafamı omzuna yasladım.
Kendimi çekip "hooop İrem hanım geri bass" dedi
Yerin dibi müsaitse bir girip gelebilir miyim?
Noluyor ya bu adama cidden çok dengesiz."şey kusura bakma bir an boşluğuma geldi" dedim ve adımlarımı hızlandırıp ondan önce arabaya doğru yürüdüm.
Arabanın anahtarına bastı ve kilidi açtı bende hızla arabaya bindim.
"az önce benden faydalanmaya çalıştın İrem" dedi yanıma oturup
"ne ben mi??"
Küçük(!) bir kahkaha atıp iyice yaklaştı bana.
Gözlerime derince bakıp geri çekildi.Hep böyle yapıyordu işte bir öyle bir böyle ne istediğini asla belli etmiyordu hasta ya valla hasta bu adam.
"İrem şaka yaptım ciddiye almıyorsun demi" dedi piç bir bakışla.
"her şakanın altında bir gerçek yatar ama"
"bilmem yatar mı ki?" dedi tatlı tatlı
Bak işte hep böyle yapıyor o mimiklerle o gözlerle affettiriyor kendini.
Tripli bir sesle "üstümü değiştirmem lazım benim kahvaltıya böyle gelemem" dedim.
"bence de değiştir" dedi imalı imalı.
Kıskandı mı huysuz kedim benim şdlxöökdjd
Eve gidip hızla üstümü değiştirdim arkamı döndüğümde beni dikizleyen iki çift göz gördüm.
************************************
Ben geldim bebikolarım as
Çok yazamadım ama kısa kısa böyle her gün atmayı düşünüyorum
Öpüldünüz tschüss ❤️