Prebudenie

105 5 1
                                    

Pohľad Pupeta

Zavreli. Všetko sa vyplo a nastala polnoc. Prechádzal som sa po chodbe, keď som začul plač. Plač týnedžerov. Šiel som za zvukom. Predo mnou sa zjavili tie malé svetielka, čo sa tu celý deň premávali. To oni plakali. Boli krásne. Jedna žltá, fialová, červená, hnedá, zeleno-zlatá, zlatá. Počkať..... Nemá ich byť sedem? Zrazu sa tu zjavila aj siedma duša. Bola nádherná. Taká žiarivá a čistá. Mala bielu farbu. Prišlo mi ich ľúto. Veď predsa aj ja som bol kedysi človekom. To bolo ale predtým, ako mňa a môjho kamaráta zabil Afton. Zobral som zlatú a zeleno-zlatú dušu a vyšiel na pódium. Zlatú som vložil do Freddyho a druhú do Bonnieho. Animatronici zaklipkali očami. ,,Ahojte!" pozdravil som ich. ,,Moje meno je Martinus, ale všetci má volajú Pupet, pretože je to moja nová identita.",,Ahoj! Ja som Michael a toto je Marcus." Pozerali sa naokolo. ,,Ako to, že žijeme? Veď nás zabil Afton. ",,Neviem. Aj mňa a môjho kamaráta zabil. Prežili sme a prevtelili sa do animatronikov. To mi pripomína. Od teraz máte nové mená. Ty, Michael sa volaš Freddy Fredbear, ale keďže si zlatý, tak ťa volajú Golden Freddy.  A ty Marcus, si od teraz Spring Bonnie, ale každý ťa volá len Spring. Toto sú vaše nové identity. Na svoje mená môžete zabudnúť. Toto je váš nový život.",,A kde sú ostatní?",,Tu! Tieto svetielka sú duše vašich kamarátov. Tým postupne nájdeme telá, ale aj oni sa samý môžu prevteliť, keď budú chcieť. Ale ak vám mám povedať pravdu, zaujala má jedna duša. Neviete, kto to je?",,Ktorá?",,Táto biela. Je nádherná." Biela dusička zmenila farbu na slabo ružovú a späť má bielu. Goldenovi sa rozžiarili oči. ,,To je Luna. Naša najlepšia kamarátka. Mohol si ju vidieť. Mali sme tu oslavu a sedeli sme vedľa tvojej krabice.",,Ty myslíš to múdre dievča s modrými vlasmi, ktoré obdivovalo animatronikov a vedela o nich skoro všetko?" Prikývol. Tá duša obletela Goldena a pritisla sa k jeho lícu, akoby mu dala malú pusu. Musím jej nájsť to najlepšie telo. Vtom som si spomenul. ,,Zajtra majú priniesť nového animatronika. Zatiaľ by mal rozdávať balóny, tak ako to robil môj kamarát. Potom o pár dní by ho mali priviesť a toho nového dajú buď k vám, alebo na ďalšie pódium." Po týchto slovách som ich učil všetko, čo majú vedieť, dokonca aj ovládať sa.

Time Skip

Znova noc a ja stojím pred novým animatromikom. Je to vlk. Dáma. ,,Koho tam dáme?" Golden a Spring mykli plecami. Vtom sa tá malá biela dušička vrhla na animatronika. Animatronik otvoril oči a postavil sa. Po chvíli sme začuli zamatový hlas: ,,Ahojte! Som Luna. A ty si?" Pozrela sa na mňa. ,,P-pupet." Usmiala sa. ,,Teší ma.",,Tvoje ľudské meno je Luna?",,Áno." Vzal som papiere od animatronika. ,,Tvoje meno odteraz je... To ma podržte! Luna. Ty si meno nemeníš.",,Hurá!" Golden sa prestal ovládať a spadol. ,,Čo sa to deje?" Luna sa k nemu zohla. ,,Ja som vedela, že na niečo mi to bude.",,Čo?",,Jej poznatky o animatronikoch," povedal Spring. Golden sa znovu postavil. ,,Tak ideme zistiť, aké máme schopnosti," povedala. Najprv sme otestovali Springa. Ten ale najprv nechcel. ,,Ale noták, Springie! Prosím." Urobila na neho psie oči. Nakoniec súhlasil a šiel.

Pohľad Luny

Testy sú za nami. Spring má rýchly presun, manipuláciu a veľmi rýchle reakcie. Goldie zas teleportáciu, ovládanie ostatných, telepatiu a taktiež veľmi rýchle reakcie. Ja mám ultra rýchlosť (skoro som narazila do rohu dverí), teleportáciu, telepatiu, ohybnosť, ovládanie ostatných, rýchle reakcie a keď chcem aj dlhé, ostré pazúry a môžem sa premeniť na vlka. Všetci sme si posadali na pódium. ,,A ty máš aké schopnosti?" opýtala som sa Pupeta. ,,Ja dokážem ovládať ostatných animatronikov, telepatiu a dlhé ostré pazúry.",,Prečo my dokážeme ovládať ostatných a Springie nie?",,Pretože ovládať ostatných dokážu len vodcovský animatronici.",,A kto sú...?" Zakryl mi ústa a usmial sa: ,,Máš nejak veľa otázok." Pustil ma a odišiel.  Ešte povedal: ,,Choďte na pódium! Za chvíľu sa otvára pizzeria." Všetci sme sa postavili na pódium a vtom začali vchádzať deti...

Goldieho Príbeh  Where stories live. Discover now