My sme tí najväčší idioti na svete! Veď my sme úplne zabudli, že máme celý týždeň zatvorené. To ste nás mali vidieť. Všetci stojíme nehybne na svojich miestach, ale nikto neprichádza. Po hodine som pocítila šteklenie. Dlho som to nevydržala a zosypala sa. Spadla som na zadok. Dotyčný sa so mnou skácal tiež. Pozrela som sa na neho. Bol to Pupet. Postavil sa, ale keď sa sem nahrnuli ostaní, tak sa tak zľakol, že na mňa spadol. Zase bol nebezpečne blízko. Znovu spojil naše pery.
Pohľad Pupeta
Musel som ju znovu cítiť. Tie jej čokoládové pery. Celá zmeravela. Odtiahol som sa od nej a pomohol jej aj sebe na nohy. Hneď, ako som ju zdvihol a držal za ruku, ju odtiahla. Pozrel som sa na ňu. Mala sklonenú hlavu a určite bola aj nervózna. Natiahol som ku nej ruku. Bolo mi jedno, že nás vidia ostatní. Musel a chcel som ju mať pri sebe. Avšak skôr, ako som ju stihol chytiť, som zacítil ranu.
Pohľad Goldieho
Neovládol som sa. Nemohol som sa pozerať na to, ako ju znovu pobozká. Strelil som mu. Zvalil sa na zem a ja som ho začal mlátiť. Zabil by som ho, lenže sa medzi nás zamiešala Wolfie: ,,Dosť!" Nechal som ho, lenže on to využil a začal ma biť. Rany som mu vracal. ,,Prečo si to urobil?!" spýtal som sa ho. ,,Pretože ju milujem!" Táto odpoveď všetkými zatriasla. Ja mu dal za to silnú ranu. On ale prevrátil situáciu. Na zemi som ležal ja. ,,A ty toto robíš prečo?" spýtal sa ma. Neodpovedal som. ,,Niečo som sa ťa opýtal!",,Pretože ja ju poznám odmala a tiež ju aj odmala milujem," priznal som sa pred všetkými. Bitka sa už veľmi zvrhla. Mal som nadtrhnutú peru a modriny na hrudi. Pupet mal len modriny. Zrazu ale odnekiaľ vytiahol nôž. Nestihol som sa uhnúť. Na hrudi sa mi objavila krvavá ryha. Vtedy sa už ale medzi nás vplietla Wolfie.
Pohľad Wolfie
Musela som ich zastaviť. Kývla som na Springa, aby chytil Goldieho a Silvra, aby chytil Pupeta. Urobili tak. ,,A dosť! Obaja!" ,,Tak nám povedz, ktorého z nás miluješ!" povedal Pupet. Mňa to zaskočilo. Až vtedy som si naplno uvedomila, čo sa tu odohralo. Nebola som schopná slova. Bola som rada, že ma Goldie miluje, ale Pupet? Jeho som brala skôr ako kamaráta. ,,Já... Já...",,Vidíš! Nemiluje ťa!" povedal Goldie. ,,Ale ani teba!" povedal Pupet. Chalani ich pustili. Hneď som podišla ku Goldiemu a obzrela si rany. ,,Silver, máš lekárničku?",,Tu máš." Podal mi ju. Začala som mu dezinfikovať rany. Všetci odišli. Peru mal ošetrenú. Presunula som sa k hrudníku. Obviazal som mu ranu. ,,Vy ste ale idioti!" povedala som mu, ale do očí sa mu nepozrela. Nemala som odvahu.
Pohľad Goldieho
Pozoroval som ju, ako mi obäzuje hrudník. Po tej vete to trochu zabolelo. Zrazu ma ale objala. Začala plakať. ,,Už to nerob! Mohli ste sa zabiť!" Objal som ju a hladil ju po vlasoch. Vtisol som jej do vlasoch pusu a vdychával jej vôňu. Niečo si zamumlala, ale neviem čo.
Pohľad Wolfie
Vdychovala som jeho vôňu. Cítila som, ako ma pobozkal. ,,Milujem ťa," zašepkala som tak, aby ma nepočul.