Moje blúdenie končilo krátko pred šiestou. Cez deň bola nuda, pretože bola nedeľa a my sme mali zatvorené. Celý deň blbneme, pretože tu nie sú strážnici. ,,Ľudia, čo keby sme si zahrali fľašu?" opýtal sa Silver. ,,Dobrý nápad!" Všetci sme súhlasili. Spring vychlastal fľašu a my sme mohli hrať. Samozrejme, Spring bol podnapitý. Točila som ako prvá. Ukázala na Pupeta a Silvra. ,,Počkať, ktorú fľašu hráme?" opýtala som sa. ,,Pusu!" odvetil Spring. Buchla som si rukou po čele. Spring nám teda dal. ,,Prečo?!" kričala som v duchu. On ma zabije. Silver a Pupet neboli spokojní. Ja by som tu nemala byť spokojná! Ja som tu jediné dievča! Váhali, ale nakoniec to skončilo tak, že sa pobozkali. Pupet zatočil fľašou. Tak to šlo dokola, až po dvoch hodinách ukázala aj na mňa. Každý z nich čakal, kedy to padne na mňa a ich. No a mne padol...
...
...
...
Silver. Obaja sme sa buchli po čele. Všetci tu boli podnapitý až na mňa a jeho. ,,No, rýchlo! Nech to máme za sebou," povedal. Prikývla som. Obaja sme toho mali plné zuby. Dali sme si rýchlu pusu a ukončili hru. A aj práve včas. Keby sme hrali ešte chvíľu, mohli by sme si tu otvoriť gay bar. A to ja nechcem ani vidieť. Nie, že by som mala niečo proti gayom a lesbám, len chalani to robili obzvlášť nechutne. Chalani sa rozbesneli a ja so Silvrom sme mali čo robiť. Po hodine sa nám podarilo ich uspať. ,,Uf! Už som si myslela, že si to tu začnú rozdávať.",,Ja tiež." Zasmiali sme sa a nejakým spôsobom sme aj my zaspali.