Ask

74 4 5
                                    

Vysvetlivky: všetko, čo je označené hviezdičkami, postavy robia.
To je asi všetko. Prajem príjemné čítanie!

Všetci:*posadia sa na miesta a Pupeta pre istotu zviažu*

Autorka: Tak... Dovoľte mi privítať vás pri tomto Asku. Veľmi rýchlo ste posiali otázky. Tak by sme aj mohli začať. Prvá otázka je pre mňa a je od dvoch ľudí. Od Barbarossa11 a Mine56gamesskcz. Ako ťa napadol tento príbeh? Ufff... *zamýšľa sa* Ak mám povedať pravdu, raz sa mi to snívalo. Potom som o tom premýšľala a nakoniec som sa rozhodla, že by si to zaslúžilo zapísať. No a moja BFF to omylom vydala, keď sa mi hrabala v mobile. No a mňa to nakoniec aj začalo baviť. Táto kniha totiž už bola vydaná, ale vymazala som ju, lebo som nemala inšpiráciu. Fajn. Teraz pôjdu otázky od ManglePaS. Prvá otázka, teda tri otázky sú pre... *dramatická pauza* Lunu.

1. Luna, keby sa ťa spýta, chodila by si so Silviou? A s Goldiem?

2. Bola by si schopná zabiť Pupeta?

3. Koho máš z animatronikov najradšej?

Luna:... Začneme asi poslednou otázkou. Najradšej z tých, čo zatiaľ poznám to je jednoznačne Goldie. Uf! Neviem, či by som bola schopná zabiť Pupeta, ale ak by išlo o život mojich priateľov, tak určite. A čo sa prvej týka... Silvra mám rada ako kamaráta a neviem si predstaviť nás dvoch spolu. Aj keď sme obaja vlci. No a čo sa týka Goldieho... *červená sa* Myslím si, že by som s ním aj chodila. *zašepkala*

Všetci:*počuli to, ale snažia sa tváriť, že nie*

Pupet:*v mysli: A čo, keby som to povedal ja? *

Autorka: Ďalšie otázky sú pre Silvra.
No...

1.Chodil by si s Lunou?

2. Páči sa ti niekto?

3. Stále považuješ Pupeta za najlepšieho kamoša?

Silver:*buchne sa po čele. V mysli: to fakt? Nech je to už za mnou!* Fajn. Takže, s Lunou... Akože, je to milé dievča, láskavé, statočné, pekné... Kurník! Prečo táto otázka!? Ešte sa mi začne páčiť!

Pupet a Goldie: To nech ťa ani nenapadne! Už len to stačí, že my dvaja sme sa skoro zabili. Ešte aj ty?

Silver: Stay calm, Stay calm~*spieva* Mám ju rád, avšak chodiť s ňou by som nechodil. Prečo? Mám ju rád ako mladšiu sestru. *rozcuchá jej vlasy*

Luna: Idiot! *povie so smiechom a začne ho štekliť*

Spring: Upokojte sa a pokračujme.

Autorka: Ďakujem.

Silver: Fajn. Kde sme to skončili? Aha... Už viem. Áno páči. Kto? To je tajomstvo. *potmehúdsky sa usmeje* Neviem, či ho ešte za to považujem. Mám ho rád. Bol mojím kamošom od raného detstva. To čo urobil nebolo správne. Dúfam, že sa to nejak vysvetlí. *smutne skloní hlavu*

Autorka: V to dúfam aj ja. No uvidíme. Ďalšie otázky sú pre Springa.

1. Si gay?

2. Chcel by si s niekým chodiť?

3. Prečo chceš stále hrať fľašu?

Spring:... To, či som gay. Tak to vám nepotvrdím, ale ani nepopriem. Áno, chcel by som s niekým chodiť. *pozrie sa na Silvra. Samozrejme tak, aby si to nikto nevšimol* Prečo fľašu? Sám neviem. Veľmi ma to baví.

Autorka: Tak toto bola najrýchlejšia odpoveď tohto Asku. No a ďalšie sú pre Goldieho.

1.Keby musíš, zabil by si Pupeta pre Lunu?

2. Presne odkedy sa ti páči?

3. Bol si niekedy gay?

Všetci: *pozrú sa na Goldieho*

Goldie: *začína sa červenať* No... Tak určite by som ho zabil, bolo by mi jedno, či pre ňu. Už len to, že sa ju opovážil pobozkať. Ale pre Wolfie by som bol ochotný urobiť čokoľvek...

Pupet: *nejak sa dostal z uväznenia a vrhol sa na Goldieho.* Ty! Ja, že sa opovažujem?! Ona bude moja! A bude mi jedno, čo sa stane!

Luna a Silver: *odtrhnú ich od seba a Pupeta radšej zaviažu raťazou*

Goldie: Ďakujem. No ďalej. Nie, nebol som gay. Prečo? Odpoveď sa ukrýva v odpovedi na druhú otázku, ktorú zodpoviem teraz. Presne odvtedy, čo sme boli rok kamarátmi. Spoznali sme sa, keď sme mali 4 roky. Bolo to presne na jej narodeniny. No a ja som s ňou bol veľmi často, pretože jej rodičia často chodili na služobné cesty, takže bola u nás. Ja som ju spoznal a presne o rok na jej narodeniny zase bola u nás. Stratila sa. Našiel som ju vonku na lúke, keďže neďaleko domu sme mali lúku. Plakala. Bolo to totiž prvý raz, čo ju rodičia nechali samú na narodeniny. Ja som si ku nej sadol. Spolu sme tam sedeli. Zrazu mi začala ukazovať hviezdy a ja som si uvedomil, že ju milujem. No a táto láska mi ostala až odteraz. Takže som ani nemal čas byť gay. Chodili sme aj do rovnakých škôl.

Luna: *červená sa. So slzami v očiach skočí na Goldieho a obíma ho.* Ty si to ešte pamätáš?

Goldie: *prikývne*

Autorka: Juuuuj... To je tak kawai
。>﹏<。... Ďalšie sú pre mňa. No tak pome na to...

1. Budú v tejto knihe aj Toy verzie?

2. Bude tam môj milovaný Foxy?

3. Vedia tie svetielka/duše, ktoré nie sú v robotoch rozprávať?

Čo sa týka prvej otázky... V tejto konkrétne nie, ale v ďalšej budeš mať Foxyho a potom až Toy. Ale neboj! To zbehne ako voda. Chcela som to tak, že každá kniha je ku každej fnaf hre.
Druhá... O Foxyho sa neboj, veď je to jedna z tých dušičiek. A áno, vedia. Len to je počuť ako jemný spev vo vánku.

Tak to boli otázky od ManglePaS. Ďalšie sú od Mine56gamesskcz.

Springy, si vážne gay?

Spring: Tak viete čo? Ja sa na to môžem vysrať! Áno som gay! Ste spokojný?!

Zbytok: *pozerá na neho*

Autorka: *spamätáva sa* Ook...

Silver, kto sa ti páči?

Silver: Ako som už pobedal. Je to tajomstvo. *usmeje sa na Springa*

Autorka: ... *uvedomila si, že myslí Springa. V mysli: No super. To čo je za príbeh? To čo sa mi honí hlavou? Máme tu dvoch gayoch. XD. No, nevadí. Nemám nič proti nim.*

Springy, tak mi príde, že si do Silvra. Je to pravda?

Spring: Shut up! *nervózny*

Autorka: Myslím, že to hovorí za všetko.

Kedy prídu ostatní animatronici?

Už som odpovedala. Budú aj ďalšie knihy ku každej časti fnaf. Teda, ak budete chcieť.

Goldie, máš chuť rozsekať Pupeta a jeho čiastočky hodiť do odpadového koša alebo do mora, kde je najviac žralokov?

Goldie: Ani nevieš akú.

Pupet: Kde tá osoba býva?

Luna: Prečo?

Pupet: Zájdem na navštevu.

Goldie: Tak to ani náhodou!

Zbytok:*Snaží sa zabrániť niekoho smrti*

Autorka: Tak to bude všetko. Ďakujem, že ste poslali otázky. Ak ešte budete nejaké mať, napíšte mi. Ak sa ich počas príbehu ešte nazbiera, tak bude ďalší. A ak chcete môžete si prečítať ešte nejakú moju knihu. Mám tam na Diabolik lovers... Alebo viete, čo? Pozrite sa na môj profil. XD.  Ďakujem a sayonara.

Goldieho Príbeh  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora