Dievčatko bolo celú noc ticho. Dokonca potom vyšlo von a hralo sa so mnou.
Pohľad Goldieho
Bola rozkošná, keď sa hrala. Nemyslím to dievčatko, ale Wolfie. Áno, už som si zvykol ju volať Wolf. Úplne mi to pripomenulo časy, keď sme boli mladší.
Flasback
,,Si nič! Nikto sa s tebou nebude hrať!" kričali po mne chlapci a kopali ma. ,,Hej!" skríkol niekto, ,,Viete, že ubližovať sa nemá?" Podľa hlasu to bolo dievča. Chalani ju ignorovali. Ona ich odo mňa odstrčila a niečo zakričala. Oni odišli. ,,Si v poriadku?" opýtala sa ma a podala mi ruku. Pozrel som sa jej do tváre. Prikývol som a ruku prijal. Pomohla mi na nohy. Sadli sme si na múrovaný plot. Bol som veľmi nesmelý, ale nakoniec som sa ozval: ,,Volám sa Michael a ty?" Pozrela sa na mňa a s úsmevom mi povedala: ,,Som Luna. Rada ťa spoznávam."
End of flasback
Odvtedy sme boli najlepšími kamarátmi. Ako veľmi mi tie časy chýbajú. Noc uplynula prišlo rýchlo. Dievčatko nám sľúbilo, že o nás nikomu nepovie. Ráno po ňu prišla mama. Cez deň nič zaujímavé, len nás Vincent sledoval. Večer ku nám pribehla Luna. ,,Už viem, prečo tu Vincent nebol.",,No,prečo Wlofie?" opýtal som sa. ,,Prečo, Wolf?" opýtala sa ona. Odpovedal som: ,,Tvoja prezývka." Ona len nechápavo prikývla. ,,No, prečo?" spýtal sa Spring. ,,Bol v nemocnici po tom, čo som ho skoro zabila.",,A čo my s tým?",,Silver, on príde až o týždeň." Silver nechápal. Pupet sa plesol po čele. ,,Máme voľno. Nemusíme sa pretvarovať, že sme roboty!" potriasol ním. Spring sa zatiaľ niekde vytratil. Po chvíli sa vrátil aj s fľašou. Wolfie a Silver sa na seba pozreli. Musím zistiť, čo medzi sebou majú. Dúfam, že nič vážne. Pupet hneď šiel po ďalšie s vyhovorkou, že to nebude stačiť. Pupet sa opil za päť minút a Spring o 10 minút. Ja som bol síce pripitý, ale stále som bol pri zmysloch. Wolfie sa rozprávala so Silvrom a sledovali nás. Obaja sa začali smiať. Spring do nej strčil a ona spadla na Silvra. Postavila sa a Silver s ňou. Usmiali sa na seba. Tak toto nie! Nikto sa nebude dvoriť mojej Wolfie! Len ja! Čo? Priznaj si: žiarliš! Miluješ ju! To síce áno, ale ona mňa určite nie. Pupet sa priblížil k Wolfie a dal jej po zadku. Ona sa naštvala. Teraz mi to začína zapadať. Pupet je tiež do Wolfie. Musím o ňu zabojovať. Prišiel som ku nej a ťahal ju preč od nich. ,,Kam ma to ťaháš!?" Neodpovedal som. Vošiel som s ňou do kuchyne a zatvoril. ,,Goldie. Čo to má zname...?" Nestihla dopovedať, pretože som ju pobozkal. Avšak hneď som si uvedomil, čo som urobiť a rýchlo opustil miestnosť. Celý večer som sa jej vyhýbal.
Pohľad Wolfie
On ma pobozkal. Žeby ma ľúbil? Ale nenamýšľaj si. Tak prečo ma pobozkal. Žeby bol opitý? Máš pravdu svedomie. So smutným výrazom som strávila celý večer sama v kúte.