,,Měli by jsme jít." Zaskuhrá Tony, který je namáčklí přesně na Petera, v jedné z kabin na převlékání.
Parker ani neví, jak se do takové podřadné, ač příjemné pozice dostal, vybavuje si, že Tonymu ukazoval džíny, když v jeden rychlí moment, už byl přidržen u zdi v jemném, ale stále vroucím polibku.
Ještě před odchodem, ho Tony zas přidržel u zdi a rychle ho políbil, Peter nespolupracoval, protože byl zaskočen Starkovou přízní. Nikdy u něj totiž nezpozoroval tak pubertální chování, jako teď. Tony nesrozumitelně zamrmlal a tím dal jasně na jevo, že má Peter něco dělat. Konečně mu chladný polibek oplatil a mohli vyrazit "domů".
Dalo by se roky polemizovat, kdo zapříčinil zkrat. Jarvis, Tony nebo snad sám Peter? Jarvis, po dlouhé době za něco mohl Jarvis! Tony by přísahal, že v ten moment, kdy se otevřeli dveře od výtahu a odhalili libající se pár, který byl v přímém dohledu dvou hořících očí, měl chuť vymazat Jarvise ze zařízení a nainstalovat jiného "sluhu".
"Ehm..." Jediné ehm, dokázalo přerušit tak velký moment, který se už nikdy nevrátí. Tony se zarazil a rychlím ukosem pohlédl na Pepper.
Kurva, Jarvisi! Zaznělo nahlas v hlavě Starka.
,,Jé, ahoj Pep, chyběla jsi mi. Neměla jsi přiletět až večer?" Tonymu bylo jasné, že se z této šlamastyky nevyškrábe, však za zkoušku nic nedá.
V mozku se mu rozblikala kontrolka "NOVÉ" , Tony rychlím pohledem zhodnotil situaci a vybral si rovnou dvě věci na pochvalu o dobré koupi nebo skvělé úpravě.
,, Jsem velmi ráda, že mé letadlo přiletělo dříve. Kdy jsi mi chtěl říct, že jsi gay?"
Popravdě, tuto otázku nečekal. Vlastně čekal vše, řev, uražení i násilí bylo pravděpodobně vyhodnoceno jako lepší.
Tony se podrbal na zátylku, tato otázka mu hlavou probíhala každý den, ale sám nenašel odpověď.
,,Já, já nevím jestli jsem gay."
Vymrmlal ze sebe a u toho udělal tak stěněcí pohled, že by roztálo i nejtvrdší srdce. Pepper však byla cvičená a žádné psí oči, jí neukecali.To Stark věděl a proto Petera ochranářsky odstrčil dozadu za jeho postavu. Krásně se tam skryl, protože byl o velký kus menší než Tony. Teď zbývalo, jen pozorovat.
Ahoj lidi. Ano, vydala jsem to a bylo to náročné. No talentové zkoušky se blíží a já ještě nemám všechny díla, což znamená velký špatný. Pokud talentové zkoušky zvládnutí, budu psát často. Velmi často.
Tak, Pepper už to ví.
Co myslíte, je Tony gay? Proč se o Petera tak bojí, snad se nám nezamiloval...
Erra∞
ČTEŠ
Hranice věků /Starker/DOKONČENO
FanfictionDOKONČENÝ PŘÍBĚH . Peter Parker. Mladý kluk, který byl obdarován sílou, krásou a svou nevinnosí. Anthony Stark. Muž ve středním věku, který vždy měl to, co chtěl. Vždycky? Podvod je podvod, a to Stark moc dobře ví. #1 - hero- 29.12. 2018 #1 - tony...