15. zamilovaní

1.5K 105 5
                                    

Otevřel dveře od auta, první co ho udeřilo do obličeje byl studený vítr, co se proháněl po ulicích velkoměsta a tvořil jemné nákresy na čelních oknech aut. Přicházela zima.

Peter zabouchl dveře od auta a když odjíždělo, stačil se za ním otočit. Samozřejmě tam nikoho nespatřil, jen řidiče. Tony usoudil, že bude lepší, když odjede a on se to zatím bude snažit vysvětlit Pepper.

Než došel ke dveřím, už ho pálili oči z mrazu. Bude tuhá zima, pomyslel si a nahmatal klíče v kapse od mikiny.

Bylo zamčeno na dva západy, což znamenalo, že teta není doma. Trochu se mu ulevilo.

Ještě větší úleva přišla v moment, kdy si zul mokré boty, položil je na hadr, aby neušpinil chodbu a všiml si papírku na stole, na něm totiž stálo:

Když přijdeš na oběd, v lednici jsou lasagne, na večeři si udělej co chceš. Přijdu hodně pozdě, tak nečekej.

Z toho totiž vyplývala jedna skvělá věc, teta odešla před obědem, takže neví, že přišel tak pozdě. Teď byl úkol jasný, sníst lasagne a dělat, že tu byl celý den.

Uvelebil se na gauč a na klín si položil plný alobalový tácek, v kterém snad každá pořádná americká rodina, dělá nejlepší lasagne. Možná z té měděné a lesklé věci, jídlo chutnalo lépe,však nikdo nevěděl, čím to je, ale bylo to tak. Peter si aspoň pětkrát zanadával, že je to pěkná spotřeba materiálem a proč se prostě lasagne nepřipraví ve skleněné nádobě.

Bylo nudné stále překlikávat programi, protože po desáté, stratila snad každá televizní stanice soudnost. Nezbývalo nic jiného, než se dívat na noviny, jak je Peter nesnášel. Vlastně k čemu vůbec byly? Jediné co se tam dělo, bylo jaká hvězdička se vyspala s jakou a kdo s kým čeká dítě.

A přesně to tam teď běželo. Peter se více sesunul do pohovky a zabořil lžíci do jídla. Chvíli ní divně kroužil a poté vytáhl nechutně přeplněné cosi, co ještě před chvíli byla obří polévková lžíce. Otevřel pusu a celý obsah "naběračky" vyklopil do útrop svých úst.

Celá kapitola vlastně stojí na přežírání se Petera. Stále se divím, že má tak vypracovanou postavu, ještě chvíli a může vyměnit svůj Spider-man oblek za sumo zápasy.

Vyřeší to Tony? A co vlastně Peter, budou se stále stýkat?

Erra

Hranice věků /Starker/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat