9. roztříštěné sklo

1.8K 122 17
                                    

Seběhl schody a mířil k limuzíně, kdyby chtěl, aby si ho lidi nevšimli, musel by být neviditelný, protože skupinky studentů, která se dělila na šprty, roztleskávačky a vzcelku normální žáky, stáli snad úplně všude kolem školy.

Všichni z těchto jmenovaných skupin teď upírali pohled na Petera, který to naprosto nesnášel. Musel vytrvat a dojít k limuzíně co nejrychleji. Chtěl v ní zmizet a nikomu, až na Neda, neříct, kam jede a s kým. Tento jeho na rychlo vymyšlený plán překazilo cvaknutí kliky a po té hned otvírání dveří. V ten moment měl chuť vyskočit, dveře zas zabouchnout a zmizet někde na střeše nejbližší budovy pomocí sítí.

Však to byl snad ten nejhorší plán co kdy Peter vymyslel a moc dobře si to uvědomoval, proto raději bezmocně sledoval, jak se dveře otevřeli do kořán a z nich vylezla Tonyho hlava. 

Chvilku byl opravdu zaskočen, netušil, že tu bude sám Stark, i když v to vlastně tajně doufal a zároveň se mu ta představa nesmírně příčila. 

Příčila se mu stejně, jako to co Antony udělal po té. Možná by mu to nevadilo tolik, kdyby se Starkem včera nespal, ale přišlo mu dost nekomfortní, když si ho Tony přivinul do objetí a vtiskl mu malí polibek na tvář. Ta chuť si setřít ten mokrý flek, vytvořený z Tonyho slin na jeho tváři, byla nepopsatelná. Uslyšel pár zalapání po dechu a opravdu tiché šepotání všech přihlížejících.

Tony mu poté položil ruku na záda a s mírným zatlačením přinutil Parkera krok vpřed. 

V hlavě se mu začali tvořit otázky a představy co bude zítra, však to zahnal zas a znova jen Tonyho hlas, který mu poslední dny v hlavě dělal cosi, jako holubník. Kdyby mu někdo udělal rengen hlavy, na kterém by byli vidět myšlenky, myslel by si, že mu místo mozku někdo nastražil zamotaná sluchátka, která byla nošena tak dlouho v kapse, že se z nich stalo nerozmotatelné cosi, co kdysi člověk zapojoval do telefonu a poslouchal s tím hudbu.

,,Máme misi." Zopakoval svá slova Stark, když si povšimnul nechápavého pohledu na tváři Petera, bylo vlastně logické, že neposlouchal, protože v jeho hlavě se odehrávala válka, což Tony věděl, proto neměl své nevhodné poznámky a svá slova zopakoval tak nahlas, že si ho mladý kluk konečně všimnul.

,,Jakou misi?" Řekl po chvilce Peter, kterému konečně došla slova Tonyho a teď se mu snažil věnovat co největší pozornost dokázal.

,,Restaurace, sklenka na večer a sex." Řekl svůj návrh Tony a Peter zůstal jen překvapeně zírat.

Tony? Jako vážně? Nevím zda bych na to kývla, je to jako lákavá nabídka, ale nemyslím si, že nezadělá na průšvich.

Měl by to Peter přijmout? Přijmuli by jste Tonyho lákavou nabídku vy?

Snad se líbilo.

Erra

Hranice věků /Starker/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat