Prudká bolest vystřelila Peterovi do spánků. Pevně sevřel oči a pěsti. Pavoučí instinkt byl nepředvídatelný, což ho činilo bolestivějším.
Oči držel stále pevně zavřené, nikdy, už nikdy je nechtěl otevřít. Bylo mu totiž jasné, kdo předním stojí. Ten cvakot panských podpatků a šustění drahé látky naznačovalo jen jednu osobu, Tonyho. Ucítil rychlé škubnutí za ruku, v tu chvíli oči rychle bezmyšlenkovitě otevřel, Stark ho táhl kamsi do vedlejší místnosti.
,,Proč mi to děláš?" Uslyšel naštvaný hlas, pod zlostí se však skrývala obava ze ztráty.
,,Ale Tony, nežárli, on je milej, neboj se, nenajdu si hroznýho kluka." Škytl a podíval se tím nevinným pohledem. Alkohol byl z něj opravdu cítit a ne jen jedna nebo dvě sklenky, nejméně sedm.
,,Teta tě zabije a mě taky, zbláznil jsi se? Vždyť ani nevíš, jak se jmenuje." Nadhodil poslední větu, jako by to byla jasná věc.
Samozřejmě, že to jasná věc byla, protože i kdyby se ten muž (nedalo se říkat kluk, protože věkově byl možná i starší než sám Tony), zmínil o svém jméně, Peter byl tak opilí, že by jsi to ani nezapamatoval. Popravdě Starka překvapilo, že si pamatuje jeho jméno. Od kdy si vlastně týkají?
Možná to bylo dost absurdní, že nechává někoho, s kým měl pohlavní styk vykat, ale přeci jen, znáte patnáctileté děti. Nedávají si pozor na pusu a kdykoli by mu mohl potykat i ve společnosti, bylo to hold až moc riskantní.
,,Samozřejmě, že vim, jak se jmenuje ten, skym se vožužlávám. Mečislav." Vyklozlo jakési "jméno" z Peterových úst. ,,Má svátek 1. ledna a v roce 2014 toto jméno používalo 65 lidi." Dodal ještě na rychlo. Tony pootevřel pusu. Samozřejmě, že toto jméno existovalo, ale nemohl uvěřit, že by se tak ten muž jmenoval.
,,Vymýšlíš si." Obvinil ho Tony, Peter přivrávoral blíže, aby mu viděl lépe do rozdvojených očí. Teď se musel Peter soustředit, vybere si pravé nebo levé oči? Co když se netrefí a bude koukat kam si za Tonyho hlavu. Asi opravdu neměl tolik pít. Zavrtěl hlavou a soustředil se doprava. Samozřejmě si vybral špatně, ale Tony raději nic neříkal, znal ten pocit moc dobře na to, aby mohl sám soudit.
,,Ano." Řekl Peter a zabodl bolestivě ukazováček do Starkova hrudníku. ,,Máš pravdu zlato." Stále ho bodal tvrdě ukazováčkem do hrudníku, jako by to vše, co se právě stalo byla jen Tonyho chyba. ,,Nevím jak se ten chlápek jmenuje, ale." Dal si pauzu, aby promyslel svou obhajobu, v tak těžce opilým stavu se špatně přemýšlelo, natož srozumitelně skládali věty.
Tony ho v přemýšlení přerušil, pomalu mu zvedl hlavu a zadival se Peterovi do očí. Přitiskl své rty na jeho. Tak dlouho mu chyběly jeho rty. Zas nasál vůni alkoholu, pod kterou se skrýval karamel. Nevěděl jak je to možné, ale Parkerovi rty chutnali jak karamelky.
Promiňte za vcelku nezáživný díl. Ten týden je dost vidět, protože jsem se do toho ještě zcela nedostala.
Mám pro vás dosti netradiční otázku:Jak myslíte, že chutnají Tonyho rty?
Každý má totiž jiný popis, tak by mě to jen tak zajímalo.
Erra∞
ČTEŠ
Hranice věků /Starker/DOKONČENO
FanficDOKONČENÝ PŘÍBĚH . Peter Parker. Mladý kluk, který byl obdarován sílou, krásou a svou nevinnosí. Anthony Stark. Muž ve středním věku, který vždy měl to, co chtěl. Vždycky? Podvod je podvod, a to Stark moc dobře ví. #1 - hero- 29.12. 2018 #1 - tony...