11. v lásce?

1.8K 105 9
                                    

,,Pane, máte hovor." Probudil Tonyho hlas Jarvise. Když se podíval vedle sebe, Petera neviděl. Teď nebyl čas řešit kam se vytratil.

,,Pokud to je Pep, tak ji nech na hlasovou zprávu, řekni, že jsem teď s podplukovníkem." Tuto výmluvu měl Tony obzvlášť rád, Rhody to vždy dosvědčil, což ho opravdu šlechtilo a Tony byl přesvědčen o jeho důvěře a silném přátelství, které mezi sebou už tak dlouho měli.

,,Ahoj Tony, právě jsem v letadle, protože nakonec schůze nevyšla, takže letim domů. Nic si na večer neplánuj!" Zaznělo pípnutí, které ukončilo "hovor".

,,Kurva." Řekl nahlas Tony, no co, byl u sebe doma a zde se může chlastat, hulit trávu a mít milenku, popřípadě milence a hlavně se tu smělo mluvit vulgárně. Tady platili Starkova pravidla, která se měnila podle nálady samotného stvořitele, Anthonyho Edwarda Starka.

Pepper vše zničila, občas přemýšlel, proč s ní vůbec setrvává, samozřejmě sex byl výtečný, hlavně díky tomu, že Pep udělala cokoliv a vzorně polikala.

Ale, nebylo to stejné jako s Peterem. Možná, že byl nemotorný a naprostý začátečník, ale u něj cítil fyzickou i psychickou přitažlivost. Ne, nechtěl si připustit, že se zamiloval. Slovo milovat, bylo v jeho povolání to nejhorší sprosté slovo, které se mohlo vyslovit a vůbec na něj pomyslet, bylo hříšné, ale Tony měl rád hříchy, občas se v nich i dokonce nesmyslně vyžíval.

Opřel se o ruce a svou sílou se vytáhl do sedu, hlavu opřel o polstrovaná záda manželské postele a rukou poklepal na reaktor. Moc rád tímto způsobem přemýšlel.

Najde Petera, vezme ho ven a zbaví se konfekce, která neslušela jeho křivkám. Tony měl pod slovem "křivkám" jasný obraz jeho pozadí, které bylo prostě božské.

Pak ho odveze domů a počká na Pep, která přijede za pět hodin, což si právě ověřil od Jarvise. Často děkoval jeho bystré hlavě, která vymyslela dát do všech jeho letadel určování polohy.

Až teď si uvědomil, že stále sedí v té poskvrněné posteli od spermatu. Zvrátil se mu žaludek. Ano, nevadilo mu to při milování, ale pobývat v té bílé tekutině také nehodlal. Do svého právě vymyšleného plánu, jak se vyhnout Pepper a zároveň obstarat Peterovi nové uplé oblečení, zařadil i sprchu.

Pomalím tempem se vyhoupl na nohy a směřoval své kroky do sprchy. Bylo příjemné slyšet kapky vody, které dopadávali na pleť a čistili ji do křišťálové od hříšných skutků.

Zároveň mu ta čistota vadila, sní totiž smýval i nádhernou vůni, kterou nosil Spider-man a rozdával ji za obětí. Pak se na vás vůně nalepila jako žvýkačka, což bylo to nejhloupější přirovnání, co napadlo Tonyho, protože pocit přilepené žvýkačka na vašem oblíbeném kusu oblečení a vůně někoho, ehmm... milovaného... byl velký rozdíl.

Když si Tony uvědomil, že už asi půl hodiny běží voda, vypnul ji a stoupl si před zrcadlo. Kdyby se neozvala rána z obývacího pokoje, určitě by před zrcadlem stál do dnes.

Ručník za běhu přidržoval a když zjistil co se stalo, s klidným výrazem ho upevnil kolem pasu, aby náhodou nespadl.

Sklo leželo na zemi a vedle stal Peter, který to smutně pozoroval. Tony mu neverbálně naznačil ať ustoupí a sklo po té přenechal robotům.

Pohled Parkera ho zaskočil. Tak rudé tváře viděl jen při příjemné noci, kterou poslední dobou prožívali skoro neustále, až teď si uvědomil, proč.

Nevěděl, že by s tím mohl mít Peter takový problém, viděl ho přece nahého a i kdyby ne, stejný procento kůže ukazuje třeba u moře, kam popravdě často nejezdí.

Teď když se nad tím zamýšlel, na ručníku utaženém kolem pasu bylo opravdu něco zvláštního, možná ta látka, a nebo to byl pocit, že právě ten kus osušky je pro oba teď ta nejzajímavější věc v celé místnosti, ba i domě.

Dlouho jsem nepsala. Chtělo to pauzičku, protože jsem teďka hodně pracovitá, ať už tady na wattpadu nebo při přípravě na talentovky alias příjmačky.

Ach Tony by si měl konečně vybrat, protože se tímto stylem dostane za chvíli do velkého neřešitelného problému.

Měl by to Tony říct? Nebo snad bude tajit pravdu o tak vážných citech do konce jeho života?
PS: také se vám zdá, že se to stává čím dále vulgárnější? Mě se to prostě k Tonyho myšlení hodí, co vám?

Erra

Hranice věků /Starker/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat