,,Hej kámo, kde si celej den byl." Řekl na Peterův vkus až moc nahlas jeho nejlepší a vlastně i jediný kamarád Ned.
,,Ale nikde, byl jsem doma." Zalhal nechtěně Peter. Nerad lhal svému kamarádovi, ale nemohl mu říct ,,vyspal jsem se s Anthony Starkem", teď musí dělat, že se nic nestalo ,,hej kámo nelži mi." Řekl naštvaný Ned a tím přetrhl myšlenky Petera. ,,Byl jsem u tebe doma, tvá teta říkala, ať se stavim zítra ráno, že mě hodí s tebou do školy, že jsi teď u pana Starka." Dodal naštvaný Ned a čekal vysvětlení své včerejší zkušenosti.
,,No pracovali jsme na obleku...do noci." Dodal Parker, když uviděl pohled svého kamaráda. Však se ale nedokázal zaobírat jen jeho kamarádem, musel stále přemýšlet nad někým jiným. Nedalo se soustředit, nic se nedalo zvládnout s touto vzpomínkou.
Dobře teď musí jen přežít školu, která bude vyčerpávající a naprosto nudná. Peter se musel zamyslet sám nad sebou, vážně si tohle myslí o dnešní škole? Mají dvě hodiny biologie a stejně si dovolí "říci" o dnešním dnu ve škole tohle? Celý, ale opravdu celý život má na trosky.
Mezi tím se Tony dostal zpět do Srarktoweru, jen tak, tak otevřel dveře, převlékl se do smokingu a připravil slavnostní snídani nebo oběd, pro Tonyho byl totiž ten spurný čas, kdy se probouzí, ale mnozí obědvají, pak se otevřeli dveře.
,,Ahoj Pepper, rád tě vidím." Řekl Tony a běžel políbit svou snoubenku. Ta možná čekala velký a laskavý polibek, Anthony ji však jen pomalu a něžně políbil na tvář a pak ji dovedl ke stolu.
,,Děje se něco Tony?" Zeptala se něžně Pepper, což na ní bylo až moc podezřelé. Né, že by byla zlá, jen na každý malinký Tonyho pohyb, měla jakékoliv připomínky.
,,Ale, jen mám s někým starosti, tím se nezatěžuj." Sedlo si ke stolu, Tony ji nalil víno a stále se usmíval, teda snažil se o něco podobného úsměvu, protože nemohl zapomenout.
,,Tak, jaké květiny chceš?" Řekla po prvním soustu Pepper.
Tony se lekl, takže mu z vidličky upadl kus masa, pak polekaně vzhlédnul na svou snoubenku, znova si napíchl ten samí, teď už rozpadlý kus masa a pohled zas oplatil. Malím úsměvem ukončil dost podivnou scénu.,,Fůha, co jsi říkala?" Nechtěl odpovídat, prostě a jednoduše, opravdu odpovídat nechtěl.
,,Jaké květiny by jsi chtěl na naší svatbě!" Zopakovala svou otázku Pepper, jen teď byl jasný neslyšitelný vykřičník místo otazníku, z čehož mohl Stark odvodit jen jedno, Pepper byla naštvaná.
,,To maso mi nechutná, Friday, chci vysvětlení!" Řekl znechuceně Tony, ne, on to neřekl, zakřičel to znechuceně Tony, pak hodil vidličku do talíře a bez dalšího slova opustil místnost, ještě před ukončením cinknutí právě odjozeného příboru. Pepper stuhla, tohle nebylo normální chování Tonyho.
Nechal tam vysunutou židli, plný talíř opravdu dobrého jídla a to poslední na co chtěl Anthony myslet, byla jeho zaskočená snoubenka Pepper.
Fajn, fajn. Moc se omluvám, že to minulé nevyšlo a nevydala jsem kapitolu.
Pepper něco tuší, co myslíte? Vcelku mě zajímá, jak to bude pokračovat.
Erra∞
ČTEŠ
Hranice věků /Starker/DOKONČENO
FanficDOKONČENÝ PŘÍBĚH . Peter Parker. Mladý kluk, který byl obdarován sílou, krásou a svou nevinnosí. Anthony Stark. Muž ve středním věku, který vždy měl to, co chtěl. Vždycky? Podvod je podvod, a to Stark moc dobře ví. #1 - hero- 29.12. 2018 #1 - tony...