12. Tony a Peter

1.7K 101 1
                                    

,,Nechceš zajít na nákup?" Prolomil ticho Tonyho hlas, který zněl něžně, Peter by až řek, že cítil lehké pohlazení po tváři, což samozřejmě nebyla pravda.

,,Ehm. Proč? Mám svého oblečení dost a teta by se vyptávala." Snažil se vymluvit ze Starkovi nabídky, ale marně. Peter samozřejmě věděl, že ho Tony donutí chtě nechtě, ale za snahu nic nedá.

Ano, chtěl strávit co nejdéle času, s tou rozcuchanou hlavou, která byla neposedná i po nanešení celé tuby gelu. Přišlo mu tak roztomilé, když pozoroval neposedný vlas, co kazil dojem povýšenost, o kterou se Tony tak urputně snažil.

Musel však přiznat, že kdyby se o takový účes snažil, jeho vlasy by byli tak neposlušné, že by v nich první prolétající ptáci nakladli vajíčka.

,,Nesnáším konfekci, a když už spolu něco máme, tak tě chci mít pěkného. Neboj, tetě řekni, že jsi potřeboval na stáž jiné oblečení." Po těchto slovech, otevřel lednici a jedním nádechem dopil mléko, které ho bylo po dnu a prázdnou láhev vyhodil do koše.

,,Vy netřídíte odpad?" Peter byl jak šelma, co dbala na životní prostředí, to ho naučila teta. ,,Dobrá, já si koupím koše a budu třídit odpad, ale ty se mnou půjdeš na nákup a koupíš si to, co budeš chtít!" Peter se musel zamyslet, zda je to výhodné z obou stran, však když došel k závěru, že pro Tonyho to vlastně vůbec není, nekývnul. Po chvíli mu ale došlo, že na výběr moc není.

,,Platí." Řekl a otočil se, mířil si to do ložnice, kde zanechal zbytek svého oblečení.

Bylo mu jasné, že když se podívá do jakéhokoli regálu, Tony zareaguje slovem ,,Chceš tam něco?" Samozřejmě, že šli hlavně ke švadleně, která měla zbavit Petera té úděsné konfekce, jak to říkal Tony.

Přes všechny pohyby Parkera, byl nakonec tento den vydařený. Čas utíkal rychle a jemu se konečně zdálo, že vše klape a zapadá. To, ale ještě nevěděl.

Chci se omluvit za otevřený konec, ale nabízí se otázka.

Co myslíte, že neví? Co se stane? Typujte do komentářů

Takže, protože mám zítra narozeniny, no jupí.... Tak nejspíš nenapíšu ,,Šum času".

Samozřejmě čas mám, ale protože mi to myslí až pozdě večer, tak to nevypadá, že bych to stihla. Bude totiž oslava, kterou jsem nechtěla, ale no hold, jsou to narozeniny.

Pokud se mi podaří, odpoledne překecat lenost, tak nápíši i takové překvapení. Které, pokud mi bude lenost odporovat, vydám ve čtvretek i s další kapitolou ,,Šum času." Ale protože lenost znám, tak se nejspíš můžete těšit na čtvrtek večer. V ten večer by jste měli najít i nějakou bonusovou knihu. Takže mrkněte.

Jestli chcete lenost něco vyřídit, tak pište do komentářů↓, třeba ji spolu ukecáme.

Erra

Hranice věků /Starker/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat