Rüya ablasını istemeye istemeye bıraktı.Aşkın arabayı istemeye istemeye sürüyordu.Ne yapsın kadıncağız?Sevdiği adamdan haber alamıyordu kızlar böyleydi.Melisa,Rüya'nın elini tuttu.
"Canım?Üzülme.Belki böylesi daha hayırlıdır?"
"Nesi hayırlı Melisa?"
"Nesi olur mu bebek?Bir bebeği öldürecektik."
"O bebek bir tecavüz yüzünden oluştu.Istenmeyen bir bebek o Melisa.Bir tecavüz bebeği."
"Öyle olunca yaşamaya hakkı olmuyor mu Rüya bu nasıl bir konuşma böyle!"
"Benim ablam Mert'in tecavüzüne uğradı!"
Aşkın direksiyona vurdu.
" Kızlar yeter!Ali nerde Ali?!"
Melisa başını kaşıdı.O da merak ediyordu.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ali ve Ayaz evde bekliyordu.Ayaz abisinin sökülmüş tırnaklarına bakıyordu."Abi?"
"....."
"Abi?"
"......"
"Lan abiiii!"
"Ne ne amına kodumun çocuğu geçmişini tipini siktiğim şerefsiz pezevenk neeee?"
"Abi deme öyle ya?"
"Ne demeyim lan ne?"
"Abi yapma böyle.Biliyorsun konu Rüya olunca devrelerim yanıyor.Etle tırnak ayrılır mı hiç?"
"Valla ben ayrılmaz diye bilirdim ama sayende ayrılırmış görmüş oldum!Lan tırnaklarımı gerçek anlamda etinden ayırdın lan hissiz pezevenk!Şerefsiz!"
"Abi affet beni.Ben de seni affederim."
"Sen niye beni affedecekmişsin?"
"Sen benden Rüyamı kaçırdın.Bak bulamıyorum şimdi."
"Sen çok mu seviyorsun bu kızı?Sen ne ara sevdin oğlum bu kızı?"
Ayaz camdan güneşe baktı.
Flashback
Kızların ablası Rima,Ayaz'ın boynunu öptü."Hoşgeldin aşkım."
"Hoşbulduk!Arabayı park etmede zorluk çektim.Biraz geç kaldım."
"Merak etme sensiz istemediler beni.Hadi geç."
Ayaz yavaş adımlarla içeri geçince Rüya'yı gördü.Ablası gibi bembeyaz giyinmiş,melek gibi geziniyordu.Işte o an durdu dünya onun için.Gerçek aşk bu dedi kendine.Gerçek aşk Rüya ama ne yazık ki bunu dillendiremedi bile.Ablasını istediler ona.O günün de hatırası vardır Ayazda.
Günümüz
Cebinden çıkardığı mendilin içini açtı ve abisine gösterdi."Bak abi.Rüyamın saç teli.Rima'yı istediğimiz zamandan beri saklarım işte."
Ali gözyaşlarını sildi.Canı kardeşine çok acıyordu.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bir tokat daha!Rengin ağzından dökülen kanlara değdi eli.Ağzına gelen demir tadı onu iğrendirmişti.Mert onu döverken Simge karşılarına geçmiş kahvesini yudumluyordu.Mert'in ise gözü dönmüştü."Ulan sen nasıl kaçarsın lan!Orospu seni!"
Bir tane daha vurdu.Rengin darbelerden korunmaya çalışıyordu ama başarılı olamıyordu.
"Dur vurma nolur!Bebek var!"
Mert gözlerini kocaman açtı ve geri çekildi.Onları keyifle izleyen annesinin keyfi kaçmıştı dayak bitince.Mert karısını kaldırdı ve koltuğa fırlattı.
"Doğum olana kadar burdan bir yere ayrılmak yok!"
"Zaten hiç yoktu ki?"
"Bak bak bak!Gerizekalı dedik dili açıldı haspamın!Gerizekalı!Ben ne dersem o!"
"Rüya?Onu görebilecek miyim?"
"Onunla da daha hesabım bitmedi!Sırası var bekle."
"Ona dokunma!"
"Sus lan!"
Simge fincanını masaya sertçe vurdu.
"Ayaz kudurmaya başlar çok zaman geçmeden!Rüya geri gelmeli buraya."
"Merak etme anne.Özgürlüğünün tadını çıkarsın.Bunlar son iyi günleri."
Rengin ağladı.Bunlar iyi günler miydi?
•••••••••••••••••••••••••
Kapı çaldı.Melisa bıkkın bıkkın kapının önüne geldi ve açtı.Yine o kapıcı Ferhat duruyordu."Ne oldu?"
"Şey ekmek istiyonuz mu?"
"Ekmek miii?Hayır istemem."
"Ekmek alt tarafı canım niye bu kadar şaşırdın ki?"
"Başka bir şey var mı?"
"Ben sana numaramı verem.Sen bir ihtiyaç olursa ararsın."
Ferhat numara yazılı kağıdı Melisa'ya verdi.Kız gülüp kağıdı yırttı ve çocuğun sepetine bıraktı.
"Gerek olursa evin aşağıda.Oraya gelirim."
Dedi ve göz kırptı.
"Evime mi gelirsin!Essah mı?"
"Heee essah.Hahaha!"
Deyip kapıyı kapattı.Rüya uzun zaman sonra ilk defa bu kadar gülmüştü.
"Kız ayıp niye öyle dedin?Ümitlencek çocuk."
"Gece gidicem ki."
"Essah mı kız?"
"Aa?İçine Ferhat kaçtı kızın.Essah gülüm essah."
Rüya saatine baktı.Çantasını toparladı ve ayağa kalktı.
"Bizim sınıftaki inek Gözde var ya?O bizim ödevlerimizi de almış onla buluşmaya gidicem şimdi."
"Devamsızlık sınırda biliyorsun değil mi?Mutlaka gitmemiz lazım okula."
"Biliyorum yarın gidelim.Ben ödevleri alayım.Dışardan bir şey ister misin?"
"Kestane alsana."
"Alırım."
Rüya buruk bir şekilde evden ayrıldı.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Rüya taksiye bindi ve telefonunu karıştırmaya başladı.121 cevapsız arama!Hepsi Ayaz'a aitti.Sahi Ayaz ve Ali şuan nerdelerdi acaba?O bunları düşünürken taksi ani fren yaptı.Rüya neye uğradığını şaşırdı etrafa bakındı.Bir anda olduğu tarafın kapısı açıldı.Ayaz yine kızı bulmuştu.*Ayaz vazgeçemiyor vazgeçemiyor vazgeçemiyor!Rüya ise pes etmiyor!
*Ben yine bir soru sormak istiyorum.Karakterlerimizi kafanızda kim canlandırıyor bunu çok merak ediyorum yazarsanız çok mutlu olurum.Hepinizi çok seviyorum canlarım benim😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL AŞIK🖤🔫🖤🔫
Teen FictionBir insan daha ne kadar yara alabilir?Daha kaç kere ölebilir?Bunların üzerine birde ablasını kurtarmaya çalışan güçsüz gencecik kız bu kadar kötülüğün içinden nasıl masum çıkabilir?Şiddete susmayan tacize susmayan koyun gibi kesilmeyi beklemeyen mal...