●MASUM●

52 4 127
                                    

Rüya,Ayaz'a sapladığı şişi çekti ve yere fırlattı.Ayaz hâlâ dik duruyordu ama gözlerinden yaşlar düşüyordu.Rüya korkudan titreyerek kendini kenara çekti o sırada Ayaz yere düştü.

"Gözün bu kadar döndü demek ha?"

"Beni öldürecektin?"

Ayaz'ın dudağı kıvrıldı.Rüya hemen dolabı açtı ve içinden beyaz montunu alıp giydi.Kapıyı açtığı sırada Mert odalarının önünden geçiyordu.Mert kızı görünce yaklaştı.

"Nereye böyle?Ayaz nerde?"

Gözü o anda yerde yatan Ayaz'ı gördü.Adam gözlerini tavana dikmiş,beyaz gömleği kan olmuş,hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.

"Rüya sen ne yaptın?"

Rüya buz gibi duruyordu.Şoka girmişti.Mert hemen onu kenara çekip kolundan tuttu ve aşağıya indirdi.Arabasına bindirip onu son sürat kaçırdı.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ali,Aşkınla otelin barında dans ederken telefonun titrediğini hissetti.Hemen baktı.Arayan Mertti.

"Alo?Mert?"

"Çabuk Ayaz'ın odasına git!Ambulans çağırın yaralandı!"

"Ne?"

"Vakit kaybetme çabuk ol!"

Aşkın meraklı gözlerle sevgilisine baktı.Ali telefonu elinden düşürdü.Gözlerinden yaşlar dökülüyordu.Aşkın bu durumdan endişelenmeye başlamıştı.

"Aşkım ne oldu?"

"Kardeşim?"

"Evet kardeşin?Ne oldu ya!"

Ali bir garsona çarpıp geçti ve adamın elindeki şarabı düşürmesine sebep oldu.Aşkın elleri havada kalmıştı.Peşinden koşmayı dakikalar sonra akıl edebildi.Sevgilisine yetişip odanın önüne geldiklerinde  Ali titreyerek kapıyı açtı.Kardeşi yerde kanlar içinde yatıyordu.Aşkın çığlığı bastı!

"Ne olmuş ona?Ali!Ali ölmüş mü?"

Ali şoktan bir anda çıkıp kardeşinin yanına koştu.Kardeşinin kafasını ellerinin arasına aldı.

"Ayaz!Ayaz uyan!Ayaz uyan lan!Lan ölme!Çok gençsin ölme!Ben sensiz yapamam abicim ben senin acına dayanamam nolursun dayan nolur!"

Aşkın hemen telefona sarıldı ve ambulansı aradı.Ayaz'ın ağzından akan kanlar yerde minik bir göl oluşturmuştu bile.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Melisa melek kanadı figürlü kolyesini ağzına götürüp çiğnedi.

"Vay be!Demek Ayaz ve Simge?Ben bunu çok güzel kullanırım!Mert bunu öğrenirse ikisinide öldürür yaşatmaz.Bunu kullanarak hem Rengin'i hem de Rüya'yı kurtarabilirim.Yine çok zekiyim ya bravo ben!"

Arkasına yaslanıp beyaz çikolatasını yedi.Tam o sırada bir bağrış çağrış koptu.Hemen dışarıya çıkıp bakındı etrafına.Ayaz sedyede kanlar içinde yatıyordu.

"Abooo.Benim tehdit etmeme gerek kalmamış.Mert deşmiş ya bunu.Yazık cenabet cenabet gidicek."

Aşkın kızın kolunu cimcirdi.

"Ne saçmalıyorsun kızım sen?"

"E Mert anasıyla bunu basıp bunu deşmedi mi onu diyorum anne.Kolumu morattın ya!"

"Basmak derken?Ayaz ve Simge derken?"

"Buna noldu anne?"

"Rüya şişlemiş."

"Ne?Rüya nerde?"

"Mert kaçırmış."

"Ne alaka ya?Anne sen git bunların peşinden ben arkadaşımı arıyorum."

KATİL AŞIK🖤🔫🖤🔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin