Karakter tanıtımı😇

249 16 66
                                    

RÜYA:
18 yaşında annesini ve babasını erken kaybetmiş ablası ve psikopat eniştesi Ayaz ile yaşamaya başlamış bir odada küçük ablasıyla sığıntı gibi yaşamaya çalışmış.En büyük ablası Ayaz ve onları terkedince hayat onun için daha zor olmaya başlamış.Ayaz'ın şiddeti ve tacizlerine maruz kalmış.

MERT:
Genç yaşına rağmen aile şirketini tek başına yöneten ruh hastası adam öldürmekten zevk alan yakışıklı bir manyak.Rüya'nın ablası ile Ayaz'ın oyunları sayesinde evleniyor ama Rüya bu zoraki evliliğin peşini bırakmıyor.

AYAZ:
Yakışıklı 30 yaşlarında bir adam.Şiddeti seviyor ve hıncını onu terkeden kardeşi Rüya ve ablası Renginden çıkarıyor.Rüya'nın kabusu.Dayakcısı!

RENGİN:
Aşırı saf,ezik bir kız!Okumayı çok istemiş ama Rüya gibi baskın bir karakteri olmadığı için isteğini yapmamışlar.Bu dünyada tek varlığı yeğeni Can ve kardeşi Rüya.Mert ile zoraki bir şekilde evleniyor ama biliyor.Rüya onu bırakmaz!

MELİSA:
Rüya'nın en yakın arkadaşı.Rüya'nın hayatındaki her şeyi biliyor ve ona yardım etmek istiyor.Ayaz'ın gerçek anlamda çekindiği çok az insandan biri.

SİMGE:
Mert'in annesi.İçi kötülükle dolmuş pislik bir  kadın

ALİ:
Ayaz'ın ağabeyi.Özünde iyi bir insan.Ayaz'ın  elinden kaç kere çekip almış Rüya'yı ama ona tam anlamda asla engel olamamış.Hikayenin neşesi.

*Desteklerinizi bekliyorum

KATİL AŞIK🖤🔫🖤🔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin