Melisa otelin lobisine indi.Adalara gelmişdiler.Aşağıda oturan Rüya'yı gördü.Yanına oturdu.
"Kuzum ne yapıyorsun burada?"
"Televizyon izliyorum."
"Gel odaya çıkalım."
"Tamam."
Hepsinin aklı Alideydi.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Bir yumruk indi Yüzüne.Sonra bir tane daha.Ali ağzına dolan kanı boşluğuna gelip yuttu.Ayaz vurmaya devam ediyordu."Kardeşim daha vurma daha fazla!"
"Abi konuş!Nerdeler?"
Ali bağlanmış ellerini kurtarmaya çalışsa da nafileydi.Esir düştüğü depoya baktı.Mert onlara kuduz köpek gibi bakıyordu.Ali tekrar kardeşine baktı.
"Bilmiyorum.Bilsemde söylemem.Aşkın sadece oraya getir dedi kızları."
"Yalan söylüyorsun abi!"
Deyip suratına bir yumruk daha indirdi.Eline kerpeten aldı.
"Demek konuşmuyorsun ha abi?Peki!Konuştururuz."
Abisinin iki tırnağını kerpetenle söktü.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Aşkın ne kadar arasada Ali'ye ulaşamadı.Gözlerindeki yaşı silip sırasıyla kızlara baktı.Melisa uyuyordu,Rengin yatar vaziyette karnını okşuyordu,Rüya ise aynadan yüzündeki morluluklara bakıyordu.Rengin daha fazla dayanamayarak kendini uykuya teslim etti.Rüya yaralarına merhem sürdü.Aşkın'a baktı."Aşkın abla?Açmıyor mu?"
"Açmıyor.Çok endişeleniyorum Rüya.Ya o Ayaz ona bir şey yaptıysa?Ya öldürürse?"
"Deme öyle şeyler!İyi o gayet tamam mı?Ayaz abisine kıyamaz.O abisini çok seviyor."
"Ayaz seni de seviyor sözde ne oldu Rüya?Seni dövdü,sana tecavüz etti!"
Rüya gözlerini sonuna kadar açtı.Buruk bir gülümsemeyle ayağa kalkıp aşağıya indi.Kapıyı kapatırken Aşkın'ın hıçkırıklarını duydu ama gitti.Otelin bar kısmına gitti.Etrafta içen bir kaç tane kadın ve bir grup genç erkek vardı.Tenha olan barda sessizce ağladı.Sonra bir çift göz farketti.Genç adam yavaşça ona doğru yürüdü.
"Siz iyi misiniz?"
"Teşekkürler."
"Yaş kaç sizin?"
"18"
"Ben de 20 yaşındayım.Adınız nedir?"
"Rüya."
"Benim adımda Can.Burda yalnız mısın?"
"Yok ailemle geldim."
"Bende arkadaşlarımla geldim.Sevgilin de burda mı?"
"Sevgilim olduğunu nerden çıkardın?"
"Senin gibi güzel bir kızın sevgilisi vardır diye düşündüm."
"Sevgilim yok."
"Ne güzel yanlış düşünmüşüm."
Tam o sırada Melisa geldi oturdu.
"Bence de yanlış düşündün.Bu numaralar çok bayatladı be yavrum.Benim bacım öyle şeylerde kanmaz yaylan sağdan sağdan."
Can bozularak gitti.Melisa arkadaşına döndü.
"Uyumuyordum.Annemin dediklerini duydum.Pişman,ağladı."
"Kızmadım ki.Sadece haklı.O adam sevdiğine zarar veriyor.Ali abi ölmüş olabilir belki de."
Ağladı.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Simge evin içinde volta atıyordu.Mert gelince ona doğru koştu."Annem!Buldun mu karını?"
"Büyük bir ihtimal adalardan birine gittiler anne.Tek tek otelleri araştırıyorum.Bulmama az kaldı.O Rüya ve Melisa bitti.Öldürücem onları."
"Sakın!Ayaz kıza saplantılı.O Aşkın denen kadında illet bir şeye benziyor.Al karını çık bu fırtınadan.Onlara daha fazla bulaşma."
"Rüya neden böyle yapıyor?Ben ona karşı...?"
"Evet sen ona karşı?"
"Iyi olmaya çalışıyorum anne."
O sırada telefon çaldı.
"Efendim Can?Yaşa be!Tamam tutun onları geliyoruz."
"Bulduk mu?"
"Bulduk anne bulduk.Ben Ayaz'a haber vereyim."
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Ali bağlı elleriyle çırpınıyordu.Ayaz telefonundan Rüya uyurken çektiği fotoğrafına bakıyordu.Mert ona arayınca heyecanlandı."Alo?"
"Kapının önüne çık bulduk."
"Tamam!"
Ayaz abisine bir süre baktı sonra çıktı.Ali bulduklarını anladı.Sökülmüş tırnaklarının acısıyla yansada ipi çözmeye çalıştı.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ayaz silahı cebine soktu.Mert silaha baktı."Ne yapıyorsun sen Ayaş?"
"Bir ceza vericem ona.Onlara."
"Bırak onu!Ona zarar gelicek."
"Merak etme bebenle karına dokunmam!"
"Onu demiyorum!Rüya'ya bir zarar gelicek."
"Sana ne?Sana ne ondan?O beni ilgilendirir.O benim!"
"Sonuçta ona bir zarar gelse benim karım üzülür Ayaz!"
"Ona zarar getirmem ben!Arabanı sür!"
Mert panikle arabayı sürdü.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Rüya da uyumuş Melisa camdan bakıyordu.Nedense bir türlü kızı uyku tutmuyordu."Offf!Neden uyku tutmuyor beni ya?"
Diye söylendi kendi kendine.O sırada gözüne bir araba takıldı.Mert?Ayaz?Gözlerini kocaman açtı.
"Kalkın buldular!"
Hepsi kalktı.Aşkın Telefonları topladı Melisa o sırada kapıyı açtı.Can bekliyordu.Melisa onun erkekliğine tekme attı.
"Lan ne erkekliğime tekme atıyorsun?"
"Pardon ya!Sen erkek miydin?"
O önden yürürken Kızlarda peşinden geldi.Tam arka kapıdan çıkacaklarken önlerinde Ayaz belirdi.
"Opsss!Yavaş güzellikler!Sakin ha sakin.Siz nereye kaçtığınızı sanıyorsunuz?Benden kurtulamayacağınızı bilmiyor musunuz?Yapmayın ama hanımlar!Aptallık size yakışmıyor."
"Ama şerefsizlik senin üzerine cuk oturmuş Ayaz."
"Melisa yerinde olsam bu kadar atarlı olmazdım.Bak elimde ne var?"
Elindeki silahı gösterince Rüya,Melisa'nın önüne geçti.
"Yapma Ayaz enişte!"
"Ne eniştesi lan?Sevgilinim ben senin?"
"Ayaz yapma!Yapma artık yeter dur yeter yeterrrrr!"
Ayaz piç gibi gülüyordu.
□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□
Ali sökülmüş tırnaklarının acısıyla otele doğru yürüyordu.Ön kapıdan otele girdi ve odaya çıktı.Oda boştu biraz daha içeri girdi.Ensesine soğuk bir metalin değdiğini hissetti.Sonra bir patlama sesi.*Eveeeet ilk cinayet işlendi.Bakalım Ali mi yoksa başka birisi mi?Katil kimdi acabaa?😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL AŞIK🖤🔫🖤🔫
Genç KurguBir insan daha ne kadar yara alabilir?Daha kaç kere ölebilir?Bunların üzerine birde ablasını kurtarmaya çalışan güçsüz gencecik kız bu kadar kötülüğün içinden nasıl masum çıkabilir?Şiddete susmayan tacize susmayan koyun gibi kesilmeyi beklemeyen mal...