Rengin vücudundaki morluklara baktı.İlk cinsel deneyimi bir tecavüzdü!Ilk geceden dayak yemişti.Bunun arkası kesilmeyecekti de.Rengin,Mert'in yanından gitmek için hemen üstünü giyinip aşağıya indi.Simge rahat rahat kahvaltısını yapıyordu.
"Mutlu edebildin mi oğlumu?"
"Anlamadım?"
"Dayak yemişsin?Kaşın gözün patlamış.İlk günlerde olur böyle şeyler takmamak lazım.Zamanla bu evin kurallarını öğrenirsin.Kural 1!Ben ve kocan yemeden sen yemeyeceksin.Biz bitirince sen istersek yiyebilirsin.Şimdi şu vazonun yanında dur.Bu aile için en önemli olan şey itaat.Sakın sınırı aşma gelinim."
Rengin denileni yaptı ve ayakta beklemeye başladı.Mert yavaş yavaş merdivenlerden indi.Rengin'e doğru yaklaştı.Surat ifadesi çok sinirliydi.
"Lan sen bu morluklarla mı indin buraya!Hem de annemin karşısına?Utanmıyor musun lan?"
"Ama ben ne yaptım ki?"
"Daha ne yapacaksın?Bundan sonra morluklarını kapatmadan sana yemek memek yok!Siktir git şimdi kapatıcı sür siktir!"
Masadaki tabağı kızın kafasına çarptığı sırada Içeriye Melisa ve Rüya girdi.
"Lan!Sizin ne işiniz var burada?Nasıl girdiniz?"
Melisa hiç duraksamadan Rengin'in kafasına çarpılan tabağı aldı Mert'e fırlattı
"Seni gebertirim!Gücün kadına mi yetiyor orospu çocuğu!Evet orospu çocuğu çünkü yanında yapılmasına rağmen şiddete sustuğunuz için siz de orospusunuz Simge Hanımcım."
"Bu ne cürret? Burası benim evim bana laf ediyorsunuz!Oğlum morluklarını kapatmadığı için sinirlendi ne var bunda?"
"Ne var mı bunda?Rengin ablanın kapatmaması sorun ama onun yapması sorun değil öyle mi?Bu nasıl zihniyet?Kızlar yürüyün gidiyoruz!Bu evlilik burada bitti."
Rüya ablasını kolundan çekiştirirken Mert aniden Rüya'nın boğazına sarıldı
"O artık benim!"
"Hayır?Melisa'nın dediği gibi bu evlilik burada bitti?"
"Cık!Ben bitti demeden bitmez."
O sırada eve güvenlik görevlileri doldu.Biri Melisayı diğeri Rüya'yı evden çıkardı.Rengin her zaman ki gibi korkudan susmak zorunda kaldı.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Ali elinde simitle Aşkınla beraber dolaşıyordu."Sizi aynı anne ve babadan olduğunuza ınanamiyorum.Senin kadar iyi birisinin öyle bir kardeşi olması çok saçma."
"Deme öyle ya.Kardeşim sonuçta."
"Buradan iş görüşmen mi var?"
"Heee.10 dk sonra orda olmam lazım aslında."
"E ne duruyorsun Ali?Arabam şurda gel gidelim."
"Zahmet olmasın?"
"Yok ayol ne zahmeti?"
Beraber arabaya bindiler.Ali gözünün ucuyla Aşkın'a bakıyordu.
"Rahmetli ne zamandır ölü?"
"Hay amk taktın sende ona!"
"Amk?Benim mi?"
"Oğlum ben Melisa'nın annesiyim benden çit pıt bir kadın olmamı beklemiyorsun herhalde dimi?"
"Yok canım düşünmedim bile."
"Bir hoşlantı oldu dimi bana karşı?"
"Ama sen de çok açık sözlüsün Aşkın!Biraz anlamamazlıktan gelseydin."
Aşkın gülerek yola devam etti
♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Ayaz yine içmiş,sızmıştı.Zaten Rüya da bu boşlukta çıkabilmişti.Ayıldığında akşam olmak üzereydi."Rüya!Rüya nerdesin?Rüya!"
Ayağa kalkıp etrafa bakındı ama yoktu.Gitmişti.Içinden küfür savurup dışarıya çıktı.Dışarda yağmur yağıyordu.Eski model arabasını alıp sokaklarda Rüya'yı aramaya başladı.
○○○○○○○○○○○○○○○○○
Rengin başındaki kana baktı.Tam kardeşi çekip alacaktı onu buradan.Yapamamıştı.Gücü yetmemişti.O sırada odaya Mert girdi."Al şu telefonu."
"Neden?"
"Kardeşine diyeceksin ki görüşmeyelim.Beni arama diyeceksin."
"Neden?"
"Çünkü böyle gerekiyor."
"Neden?"
"Çünkü bizim evde kurallar var.O bu kurallarda seni burada yaşatmak istemez.Boyun eğmez.Seni alır ki artık bu evden ölün çıkar."
Kıza telefonu uzattı
"Ölüm mü?Kardeşin mi?"
*En çok sevdiğiniz karakter hangisi en gıcık karakter hangisi😶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL AŞIK🖤🔫🖤🔫
Genç KurguBir insan daha ne kadar yara alabilir?Daha kaç kere ölebilir?Bunların üzerine birde ablasını kurtarmaya çalışan güçsüz gencecik kız bu kadar kötülüğün içinden nasıl masum çıkabilir?Şiddete susmayan tacize susmayan koyun gibi kesilmeyi beklemeyen mal...