Capitolul 3

460 16 1
                                    

-Acum ca ai aflat toate regulile si toate pedepsele, imi poti raspunde la o intrebare?
-D-d-da Mommy
-Omg omg omg omg! Ce cute ai sunaaaaat,aaaaaaa(fangirl screaming)
-M-mommy,care era intrebarea?
-A,kitten, ce marime porti la sutien? Daca nu iti place sa iti spun kitten,sa mi spui
-Um.... 80B..de ce? Si daca tie iti place sa mi spui kitten....e okey atunci
-Mergem la cumpărături. Vino cu mine la tine în camera, ai acolo câteva haine. Cu ocazia asta o sa îți luam și niște haine drăguțe.
-Ok, unde e baia? As vrea sa fac un dus...
-Vino cu mine. Îți arat eu unde e baia.
   Mommy ma ia de mana și urcam scările. Pe hol sunt multe poze cu Mommy și alte fete.... Ciudat... În fine, intră-n pe a treia ușă de pe partea dreapta. Cum de nu am văzut-o pana acum?! E o ușă albastra cu o cada neagra. Sunt proasta. Încep sa rad.
- Ce ai pățit kitten?
-Scuze, dar ma mira cum de nu am văzut ușa băii pana acum, adică e o ușă albastra cu o cada pe ea... E ușor de observat
-Cred ca erai prea speriata ca să observi.... Îmi pare rau
-N-n-nu e nimic... Sunt puțin mai bine acum, vad ca ești un om bun și nu cred ca ai gânduri rele cu mine.

Povestea lui Ayane:

Pentru prima oara am început sa simt un sentiment de vina, offff ce mi ai făcut kitten ?! Se pare ca tu ești diferita fata de celelalte. Cred ca încep sa ma îndrăgostesc.... O nu, nu trebuie sa se întâmple, trebuie sa fiu puternica.

Povestea lui Kate:

Am întrat în duș, după ce Mommy mi a explicat unde se afla toate obiectele de care am nevoie. Intru în cabina și las apa fierbinte sa mi învăluie corpul... Ahh ce relaxant e. Deodată simt două mâini care îmi masează sânii. Se simte bine
-Ahhh. (Stai stai stai, ce a fost asta, tocmai am gemut, nu e bine!)S-scuze, a fost un accident,spun eu către Mommy, ca cine altcineva ar fi putut fi?
-Off kitten, gemi atât de frumos. Acum lasă-mă să te spăl pe spate.
-O-ok.
Aceasta îmi freacă spatele cu multa blândețe. Toată aceasta experienta este ceva nou pentru mine, nici nu am avut primul meu sărut, nu as vrea sa mi l ia Mommy, dar ii fac pe plac pentru ca știu ce m ar putea aștepta dacă încalc,, regurile".
După jumătate de ora suntem gata aranjate și îmbrăcate. Eu port niște blugi albăstrui cu talie înaltă și un tricou verde pe care scrie,, Not to good, Not too bad". Mommy poarta niște blugi negri cu talie înaltă, un maieu negru care ii arata decolteul generos și o cămașă în carouri.
Înainte să ieșim, aceasta îmi spune :
-Să nu uiți de regula 4,ok?
-Da Mommy.
-Înainte să ieșim din vilă, trebuie să te leg la ochi.
-Scuze că te întreb, dar care este motivul?
-Nu este problemă, o sa te leg la ochi, ca să nu știi unde ne aflam, adică drumul către aceasta vila. Ok?
-D-da.
-Așa.
Aceasta îmi pune o eșarfă la ochi și sunt ghidata de ea înspre mașina. Aceasta ma urca pe locul din fata și pornim la drum. La radio începe una din melodiile mele preferate. (o veți afla în capitolul următor)

Autoarea: heeey, crăciun fericit! V am adus un nou capitol din carte. Sper sa va placa ce am scris pana acum... O sa încerc sa mai postez zilele astea pentru ca este vacanta și am timp. Deeeci va trebui sa fiu cât mai inspirata și sa scriu caaaat mai mult
Va pup și sărbători fericite!

După ce te-am întâlnitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum