Povestea lui Kate :
Nu termin bine ce aveam de zis și Mommy se pune din nou peste mine, sărutând mi buzele cu o dorința sălbatică. Buzele mele sunt acaparate de ale ei, iar limba ei își face ușor drum către limba mea. Limbile noastre încep un dans erotic, a mea urmând o pe a ei.
Saruturile ei coboară pe gatul meu, aceasta lingand unele zone, iar pe altele mușcându le. Fiind satula de gatul meu coboara inspe sanii mei pe care ii mangaie si incepe sa ii sarute si sa ii linga.DE CE NU O FACE ODATA, DE CE II PLACE SA MA TACHINEZE ASA?!.... stai, nu nu nu....eu vreau sa scap de aici asa ca de ce vreau ca ea sa o faca....
SCENE +18,CINE NU SE SIMTECONFORTABIL SA CITEASCA PARTEA ACEASTA SA CITEASCA DE LA AL DOILEA PARAGRAF SCRIS INGROSAT, MERCI
offff limba aceea a ei... imi linge zona burtii cu multa tandrete si lasa cateva muscaturi pe langa buric. Mommy imi da pupici de la buric in jos apropriindu se incet de feminitatea mea care era deja fierbinte.
Deschid ochii si vad cum ii apare un zambet in coltul gurii. Deja stiam la ce se gandea... rusinata imi duc mainile la fata deoarece sigur eram mai rosie ca o rosie. Aceasta se apleaca inspre feminitatea mea care fierbea... ii simteam respiratia... inspira, expira. Pauza. Dintr o data ii simt buzele cum imi saruta zona. Se simte ataat de bine
kate: mmmmmh (geme incet si se opreste imediat punandu si mana la gura
c-c-ce naiba fac nu e ok.... incerc sa ma conving ca nu e ok,dar nu merge imi doresc sa continue... de ce ... nu e normal,mereu mi a placut de Tiberiu, vreau sa scap de aici si sa ma intorc mai repede la prietenii mei.. trebuie sa rezist.... dar... dar e prea fucking greu
Prinsa in ganduri am realizat ca mommy s a oprit. Ridic capul confuza, iar fix in acel moment aceasta incepe sa imi linga zona intima...incep sa gem. Mommy imi linge clitorisul, am inceput sa gem mai tare.. sunt foarte excitata... bazinul meu se ridica, corpul meu a inceput sa gandeasca singur.
,,Ayane'' normal ca profita de un moment ca acesta si imi apuca picioarele si ma face sa stau cu fundul lipita de pat. Limba ei coboara din ce in ce mai mult,eu devenind din ce in ce mai excitata...o nu nu nu nu
Kate: m-mommy, spun balbaindu ma
Ayane: kitten
Kate: t-te rog , te p-poti opri, incep sa gem din ce in ce mai tare
Niciun raspuns ,aceasta isi continua treaba parca cu mai multa straduinta ,firar vrea sa ma faca sa mi dau drumu...e prea mult..nu nu vreau
Ayane, in mintea ei:haide kitten striga ma
Kate:(printre gemete)nu vreau
Ayane is baga limba in ea incet,iar Kate incepe sa geama fara se se opreasca. Ayane incet ii satisface clitorisul lui Kate folosindu si doar un deget. Aceasta isi scoate limba si se indreapta spre buzele lui Kate ,sarutand-o. In timpul sarutului isi plimba degetul aratator pe feminitatea lui Kate ,aceasta gemand puternic, si incet degetul ei devine una cu Kate. Increzatoare merge mai adanc in Kate, dupa se retrage, iar se razgandeste.
Kate: m-mommy (geme Kate )
Ayane: haide kitten, striga ma mai tare,spune aceasta,indreptandu se din nou spre buzele ei
Kate: Mommy, tipa aceasta dandu si drumul
Ayane: asa te vreau kitten si pentru ca ai fost asa cuminte o sa iti dau un cadou.
Mommy ma leaga cu ceva la ochi,sincer incepe sa ma ia somnul..... dar totusi...vreau mai mult.Este intuneric,in acest moment pot auzi ca rapitoarea mea cauta ceva prin dulap si un spray?
Pov Ayane:
In sfarsit am gasit jucariile. O sa ma distrez in aceasta seara cu kitten, tocmai pentru ca e putin beata o sa ii placa la nebunie . Pentru ai oferi o placere si mai uriasa folosesc un spray (autoarea:zici ca e ceva reclama :)) ) care contine stimulante,dar de care stiu sigur ca nu sunt dependenta.
Ma duc spre pisica mea si incep sa o sarut tandru, desigur sarutul devenind foarte repede unul erotic. Ii rasfat sanii, gemetele ei devenind muzica pentru urechile mele. Din nou ma intorc la buzele ei si i le sarut. Iau vibratorul si il pornesc punandu il pe clit , aceasta gemand ,continui sa misc vibratorul prin zona ei sensibila.O sarut pentru a mia oara, buzele ei devenind ca un drog pentru mine, si incep sa introduc vibratorul.
Kate: auuu, spune aceasta suferind
Ayane: nu te speria, imi spui cand pot continua
Kate: e...ok, p-poti continua
Pare ca sufera. Nu ii place deocamdata, dar dupa ce o sa se obisnuiasca, o sa mai vrea. Incet, continui sa inaintez, aceasta gemand indurerata, o iau incet retragandu ma si avansand din nou pentru a se
Kate: MOMMY vreau mai tare,te rog ,aceasta incepe sa geama
Se pare ca sa obisnuit destul de repede. Incep sa bag mai adanc vibratorul in ea si am marit si viteza aparatului,Kate geme in continuu,pana ajunge sa isi dea drumu.
Aceasta expira sacadat...
GATA ACTIUNILE +18,PUTETI CITII LINISTI DE AICI
Pov Kate:
Am inceput sa expir sacadat. A fost o experienta frumoasa, dar totusi nu as fi vrut ca prima mea data sa fie cu persoana care m a rapit, o sa regret asta... o simt, dar momentan ma simt minunat. Aceasta ma priveste cu un zambet cald, inima mea incepand sa bata puternic. Ea m a facut sa ma simt ca in al noualea cer, asa ca cu ultimele forte ramase ma ridic si o imbratisez. Surprinsa aceasta imi raspunde si fix in acel moment o trantesc in pat. Incep sa o sarut, sa ma joc cu sanii ei pe care ori ce baiat ar vrea sa ii atinga si sa ii ofer stangace o parte din tot ce mi a oferit si ea.
La final aceasta a ras ,a fost cel mai cristalin si frumos ras pe care l am auzit.
Ayane: ma duc sa fac un dus
Kate: ok
Povestea lui Ayane:
Dupa ce mi am facut un dus cald si placut , ma intorc in camera si o gasesc pe Kate dormind adanc in mijlocul patului.Este atat de frumuoasa,stangace imi caut telefonul incercand sa fac cat mai putina galagie posibila. I am facut o poza pe care am setat o ca imagine de fundal.
In sfarsit o sa imi revin dupa tot alcoolul consumat. Sting lumina si ma pun in pat langa pisicuta mea pe care o invelesc. Aceasta se intoarce inspre mine si o imbratisez adormind cu ea in brate.
autoarea:Yo ghiciti cine s a intors? dap dupa un an am revenit cu capitolul mult asteptat,nu stiu ce sa spun...am vazut azi ca mi ati scris o gramada de comentarii si am zis sa continui cartea.Am intrat azi pentru ca mi am amintit de o carte pe care o citeam cu drag,dupa 12 luni pline de diferite lucruri.Daca e cineva curios despre ce s a intamplat imi puteti scrie in privat pt ca acum o sa am 1 mai mult timp din cauza vacantei de corona si 2 vreau sa intru mult mai des si sa stau ore sa scriu despre lucrurile care imi plac si sa simt din nou ceea ce am simtit azi.Efectiv mi au dat lacrimile de fericire...
Si stiu ca suna ciudat...ma gandeam sa scriu o carte despre chestii de life stile,stiu ca nu are legatura cu ce scriu in general si cu numele meu,dar ma gandesc sa fiu eu pe acest cont si prin cartea aceea vreau sa spun lucruri care pe mine m au ajutat prin perioade naspa si care inca ma mai ajuta cu eferire la anumite teme si sunt deschisa si propunerilor.
Dar nu scapati asa usor de partea lgbtq a mea.Mai am o carte inceputa,dar trebuie sa vad ce mai este pe acolo si daca e o sa ma revansez pt anul de inactivitate si o sa mai public o carte.
Oricum imi puteti scrie in privat si comentari si doream sa spun ca am apreciat toate spamurile si mesajele. Va multumesc mult. si imaginea este desenata de mine...nu are legatura cu Ayane,dar am vrut sa va arat partea asta a mea
love ya
CITEȘTI
După ce te-am întâlnit
RomanceKate este o fata obisnuita,simpatica si sensibila,dar dupa ce este rapita de Ayane totul se schimba Cartea este cu scene de dragoste intre persoane de acelasi sex.Daca nu va place nu cititi. Nu o sa upgradez foarte des,dar cand o sa o fac,o sa incer...