Povestea lui Ayane:
Stai. Eu am impus niște reguli. De ce trebuie sa o fac eu pe ea sa tina la mine, când o pot obliga. Adică ea ma crede o ucigașă chiar dacă i am spus ca a fost în trecut. Oricum ce cauta ea acolo?! Trebuie sa câștig doua sau toate jocurile și nu o sa mai stau eu și o sa aștept după ea.Povestea lui Kate:
Ayane a împărțit cărțile. Am în mana un 5 de roșu, un 7 de inima neagra, un 4 de treflă, un As de romb și un 2 de romb. Nu am cărți chiar atât de nașpa. Pot sa câștig cam din 5 runde, depinde ce cărți are și Mommy. Cartea de pe jos este un 5 de treflă. Eu dau jos 5 ul de roșu. Imediat Ayane își da toate cărțile pe jos. A dat jos un 3 de rosu, urmat de un 3 de romb, apoi a dat un 2 de romb și unul de inima neagra și ultima carte era un joker.
Eu:Wooooow cât noroc ai avut! Acum v a trebui sa fac provocarea.
Ea:Da
A sunat așa plictisita.
Eu:S a întâmplat ceva? Pari foarte plictisita. Ai vrea sa fac provocarea mai interesantă?
Ea:Sincer da. Ce ai spune ca câștigătoarea sa ii dea pierzătoare doua provocări? Dar dacă câștigi sa nu îmi ceri sa îți dau drumul... Ca nu se v a întâmplă.
Eu:O-ok.
Deoarece am pierdut primul joc beau cele patru pahare de băutură. Ferească dacă mai beau încă patru de astea o sa fac coma alcoolica sau ceva. Și pe deoparte voi primi și cine știe ce provocări. Bine ca ma pricep la Jenga și Monopoly.
Într o liniște foarte apăsătoare începem sa construim turnul de Jenga. Am o strategie pregătită.
Ayane începe prima, deoarece eu am pierdut. Ea ia o piesa cam de la mijlocul turnului. Eu iau o piesa din partea dreapta a rândului de sub care s luat ea. Apoi ea urca cu un rand mai sus. Eu merg la penultimul rand și iau o piesa din partea stânga. Ayane coboară la rândul de unde am luat eu piesa, acum doua ture. După mișcarea mea, penultimul rand are o singura piesa. Cam vreodoua ture mai târziu ultimul rand are tot o piesa. Acum e rândul lui Ayane. Aceasta nici nu atinge bine o piesa, ca turnul cade.
Eu:Yeeeey am câștigat! Acum urmează provocarea finala. Succes!
Ea:Merci!Povestea lui Ayane :
Kate își bea fericita paharul victoriei. Și eu imi beau răsplata. Evident am lăsat o sa câștige. După 5 pahare de alcool plus ce a fost înainte sigur au terminat o pe Kate. Și am planul perfect pentru tot.
Povestea lui Kate:
Offf începe din nou sa ma ia durerea de cap. Mai avem doar un joc. Trebuie sa ma concentrez și sa fiu foartea atenta. O ajut sa pregătească tabla de joc.
Eu:Pot sa fiu Mario?
Ea:Da, iar eu voi fi Yoshi.
Bănuții sunt împărțiți. Începem jocul. După o ora în care am învins inamici supremi , am câștigat cartiere, am plătit chirii și am ras, Ayane a învins ultimul inamic suprem care avea 100 de puncte.
Eu:Bravo! Acum hai sa vedem câte puncte are fiecare.
Imposibil. Am 480 de puncte. Cum
... Cum am reușit? CUM AM REUȘIT SĂ PIERD LA O DIFERENȚĂ DE NUMAI 5 PUNCTE?! ASAAAAAAAA.
Ea:Kate, acum știi ce trebuie sa faci.
Eu:Da Mommy.
Ma îndrept înspre sticla de alcool și o dau pe toată pe gat.
Ea:Ok. Înainte sa îți dau provocările, poți sa strângi tu te rog jocurile și sa le pui lângă aspirator? Am treaba 5 minute.
Eu:Da.
Ayane iese din camera. Încep să strâng jocurile, iar după ce am terminat, le am pus într un teanc, lângă aspirator. Încep sa vad totul înțețoșat. Ma pun pe para din aceasta camera. Ma doare foarte rău capul. Cred ca de acum în colo, nu voi mai gândii prea rațional... Mi e frica. Oare ce provocări îmi va pune Mommy.Mommy întra în camera:
Ea:Kate ce ai pățit, ești bine
Eu:Sincer ma doare capul. Ai o pastila pentru durere de cap.Povestea lui Ayane :
Eu:Da am pastile pentru durerile de cap, dar pentru a-ți câștiga pastila , trebuie să faci provocările. În caz de ți se face rău, abia atunci poți sa iei una.
Ea:Ok. Și se uita în jos cu o privire trista și îndurerată.
OK, poate sunt cam rea,dar și o merita, m a făcut sa ma simt ca ultimul om și i am zis și ca o plac, ceea ce nu am mai făcut pana acum. Cred ca am spus o ca să se oprească odată din plâns. Eu sunt incapabila sa iubesc. Ma uit înspre Kate, o vad atât de îndurerată și vad ca își ascunde mici lacrimi care ii curg. Cred ca o doare prea rău capul.
Ies tăcută din camera, fără să îi spun nimic. Ma duc în bucătărie și pun pe aragaz o cratiță cu apa. Aștept ca apa sa clocotească. Dupa 5 minute pun apa într o cana, un pliculeț de ceai de fructe de pădure, deoarece acesta este preferatul ei, doua lingurițe de miere și lămâie, ca să o ajute cu durerea de cap. Încă nu știu de ce am făcut asta.... pur și simplu inima mea a început sa bata din ce în ce mai repede și a început sa mi se facă mila de ea....În același timp, povestea lui Kate:
Oare de ce a plecat Ayane din camera? M a văzut ca lacrimez de la durere.... Mie frica. Dacă se duce sa aducă un bici sau un cuțit ca să ma pedepsească?! Mi-e foarte frica.... Dar arata asa bine când a plecat. Avea un zâmbet mai special pe chip, iar ochii ei aveau o sclipire anume, era asa asa de.... de drăguță.. Ohhhh nu, ohh nu se întâmplă asta. Sub nici o forma nu trebuie sa.....Autoarea aici.
Suspans dublu. Oare ce provocări va primi Kate? Oare de ce e Kate asa speriata de gândul care i a venit?
Veți afla totul în următorul capitol. Pana atunci va puuup.
Am bănuit ca nu vreți sa facem un Q And A asa ca am zis sa postez capitolul următor. Dar dacă va doriți puteți sa spuneți în comentarii și o sa îl fac cu alta ocazie.
Va doresc o zi frumoasa și faina!! ^^
CITEȘTI
După ce te-am întâlnit
RomanceKate este o fata obisnuita,simpatica si sensibila,dar dupa ce este rapita de Ayane totul se schimba Cartea este cu scene de dragoste intre persoane de acelasi sex.Daca nu va place nu cititi. Nu o sa upgradez foarte des,dar cand o sa o fac,o sa incer...