Capitolul 12

288 11 0
                                    

Sub nici o forma nu trebuie sa ma îndrăgostesc de Ayane. M a răpit, a omorât oameni și cine știe ce o sa îmi mai facă. Nu e voie Kate, bine, acum ma cert singură. Dar parca era puțin îngrijorată când a plecat, oare s a întâmplat ceva?
Când o să vină în cameră, o să o îmbrățișez, simt ca are nevoie de afecțiune.
Ușa se deschide. Pe ea intră Ayane cu doua cănii.
Eu:Dacă ai o problemă, îmi poți spune. După ce spun asta o iau în brate și ma uit la ea de jos, deoarece e uriașă pe lângă mine, bine nu chiar uriașă, e mai înaltă ca mine. Ayane era roșie în obraji. Și arata adorabil.
Ea:M-mulțumesc, dar nu am o problemă. Poftim ți am făcut niște ceai, ca să te simți mai bine.
Eu:Merci! De care mi ai făcut?
Ea:De fructe de pădure, normal.
Eu:Ma știi asa bine. Dar acum ar trebui să fac provocările, ca să nu spui că trag de timp.

Povestea lui Ayane :
Nu pot sa cred, Kate vrea să știe mai multe despre mine. Dar tot va trebui să mă răzbun pentru ce a făcut.
Eu:Dacă vrei, putem sa mai vorbim puțin.
Acel moment în care am venit în cameră, a fost genial. Era asa drăguță când m a luat în brațe, era roșie în obraji. Ce adorabil!
Ea:Da? Care e culoarea ta preferata?
Eu:hahaha, încep sa rad isteric. Ma așteptăm la alta întrebare. Culoarea mea preferata este lime. Alte întrebări?
Ea:Sincer am o întrebare, dar cred ca o sa te deranjeze dacă
Eu:Kate întreabă ma, spun eu întrerupând o.
Ea:..... bine. Tu ești bi(bisexuala), lesbiana sau atrasa de băieți.
Eu:offf, asta era marea întrebare. Este secret. Ii spun eu făcându-i cu ochiul.
Ea:.... ok,iar apoi face un botic adorabil. Nu mai am alte întrebări.
Eu:Ok. Hai sa îti dau provocările alea.
Ea:Ok
Eu:Prima provocare este sa vii la mine în brațe
Fără niciun cuvânt, se supune.
Ea:Atât?!
Eu:Încă nu am terminat. Și uitate în ochii mei.
Kate se uita în ochii mei. Eu ma apropii încet de fata ei, pana nasurile noastre se ating. Încep sa mi frec nasul de al ei, asa ca să o tachinez. Dintr o data buzele noastre se întâlnesc. Kate a început sa ma sărute dulce, dar acest sărut, prin implicarea mea în el devine mai sălbatic, iar încet ,încet eu încep sa predomin. O întind pe Kate pe pat și continui cu săruturile.
După ma ridic ma uit la ea cu un zâmbet superior și încep sa o sărut pe gat. Aplic săruturi dulci, iar apoi mușc în unele porțiuni ale gâtului și o ling ca să ii alin durerea. Aceasta geme încet, parcă încercând sa se abțină, dar va ajunge sa mi geamă numele. Continui cu sărutările pana ajung la sutienul ei. Ma ridic în sus și îmi admir opera de arta. Aceasta era roșie în obraji și avea niște semne de milioane pe gat. După o iau în brate, punând o pe picioarele mele și o sărut apăsat pe buzele ei fine.

Povestea lui Kate :
Ayane ma săruta pe buze apăsat, formând un sărut dulce care, după un timp devine apăsat. Lipsa de aer își face simțită prezența, iar în acel moment Ayane îmi da jos sutienul,acum fiind semidezbracata.
Eu:Ayane...
Ea:Da?
Eu:Nu ar trebui să facem asta...
Ea:Cumva încalci regulile 1 și 2?
Eu:Nu... Mommy, îmi pare rău.
Ea:Asa te vreau Kitten.
Aceasta ma întinde din nou pe pat și începe sa ma sărute din nou pe buze. Aceasta merge cu sărutările în jos până ajunge la sânii mei. Aceasta îmi suge un sân, iar pe celalalt îl mângâie sau pipăie, nu știu exact ce face, dar se simte excitant. (m am gândit ca , Kate sa nu știe exact ce se întâmplă, sa fie mai inocentă).

Povestea lui Ayane :
După ce ii alint sânii, ma reîntorc la gura ei și o sărut. În timpul sărutului ii dau încet pantalonii jos. Ma ridic de pe Kate și o admir. Este atât de frumoasă în chiloții ei tanga, fără sutien și roșie în obraji. Ii vad sfarcurile întarite și încep sa ii ling sfârcul stâng, în timp ce cu cel drept ma jucam. Încep sa ii ling tot sânul, aceasta gemand încet de plăcere.

Autoarea:nu va faceți griji. Voi pune restul în următorul capitol. Asta e prima oara când scriu ceva de genul. Sper ca a ieșit bine.
Și îmi pare super rău că nu am mai postat, am trecut printr o perioada grea și chestii... Pe scurt depreaie
Sper ca încă îmi mai citiți carticica și de săptămâna viitoare o sa încep sa scriu mai mult și mai des, va promit. Dacă nu dați mi spam cu next, nu ma deranjeaza, având în vedere ca nu am mai pus de loc un capitol în ultimele.... Doua luni.
A și mai știți când am făcut nu știu ce test cu tipuri de personalitate. L am mai făcut încă o data a doua zi și am aflat ca toate întrebările le înțelesesem greșit... Upsie
Dacă sunteți curiosi

A și dacă vreți sa aflați mai multe despre mine. Îmi puteți pune întrebări, nu ma deranjeaza. Acum va pup și sper sa va placa calitolul

După ce te-am întâlnitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum