Capitolul 5

407 14 1
                                    

Povestea lui Kate:

Mommy îmi arata drumul spre baie și rămâne cu cumpărăturile pe hol. Intru în baia molului. În timp ce îmi făceam fericita nevoile, aud o voce care ma strigă :
-Kate, tu ești?
-Da, cine întreabă?
-Sunt o cunoștință de a ta, ar trebui sa ma știi.... în  fine, poftim acest telefon sa îmi spui ce ți se întâmplă măcar o data pe săptămână. Dacă ți se întâmplă ceva grav ma suni repede și eu voi suna la politie. Voi încerca să îți aflu locația. Grăbește - te, ca e posibil sa dai de bănuit dacă stai asa mult. Ok?
-O-ok. Merci?
-Cu mare placere, oricând.
Ma îmbrac repede, ascund telefonul în șosete (da știu, ce loc 😂) și ma duc la Mommy.
-Kitten, de ce a durat asa mult? Cumva ai vorbit cu cineva?
-N-nu, scuze ca a durat atât, dar am fost prinsa în niște amintiri nefericite.... Nu as vrea sa vorbesc despre asta...
-OK, haide ca trebuie sa ne grăbim.
Tot drumul înspre casa a fost tăcut, cred ca s a supărat... Ar trebui sa ii spun ca cineva mi a înmânat acest telefon... Ii spun când ajungem. Da.
  Intru în camera care Mommy a zis ca îmi aparține. Ma arunc în pat, când deodată aud :
-Kitten nu avem timp de relaxare, în doua ore trebuie sa fim la o petrecere
-Serios?! Ce tare! Cum ar trebui sa ma îmbrac? Pot sa îmi iau pantaloni sau trebuie sa fiu îmbrăcată elegant?
-Nuuuu, te rog, ia-ți fusta ești mai drăguță asaaaaa
-OK, ok(încep eu sa rad)
Se pare ca nu o sa ii spun acum lui Mommy de faza cu telefonul, e prea fericita pentru acest eveniment, nu vreau sa o supăr.
Întru în dus și las apa calda sa ma încălzească.... Mommy își pune mâinile pe sânii mei și îmi săruta gatul pana ajunge la urechea mea. Senzual îmi spune:
-Kitten grăbește-te
-Bine, bine
Ies repede din duș, îmi usuc parul și îmi pun bigudiurile în cap. În același timp merg înspre dulap și îmi aleg ținuta. O fusta neagra cu talie înaltă și scurta(ca lungime) , o pereche de șosete negre care îmi vin până la genunchi și un hanorac gri cu buricul la vedere și cu o gluga. În picioare o sa am niște Vains negrii cu steluțe și platforma. Mi am făcut un machiaj simplu, dar pe buze mi am pus un glos cu sclipici, pentru că nu m am putut abține.
Îmi desfac parul... Wooow arata super... Îl las asa, pentru ca nu vreau sa l stric
În timp ce ma parfumam Mommy intra în cameră.. Arata beton! Are un dres plasa negru, niște pantaloni albaștri scurți și un maieu muștar cu buricul la vedere. Părul este o parte prins într un coc, iar cealaltă desfăcut.
-Arăți minunat, ii spun eu. As fi vrut sa arat și eu asa... Asa...
-Asa cum? (spune ea un zâmbet uriaș apărând i pe fata)
-Asa SEXY ! Off.. Nu arat bine, doream și eu sa am pantaloni
-Merci, dar și tu arăți bine.. Nu vrei sa îți faci și tu un coc?
-M am gândit la asta, dar mi e frica sa nu îmi stric părul
-Nu o sa l strici, oricum in caz de ceva, avem timp sa l retusam.
-OK, poți sa ma ajuți?
-Desigur, aceasta vine lângă mine și îmi aranjează parul. Ea mi a lăsat doua șuvițe în fata. Parul meu arata extraordinar.
-Woooow, arata super. Știai ca îmi place sa mi las doua șuvițe pe fata?
-Da. Eu știu mai multe despre tine, decât știi tu. Încă lipsește ceva....
-Ce? Pai parul meu e făcut, sunt îmbrăcată și parfumata.... Ce lipsește? A, am uitat de colierul meu norocos.
-Pe lângă el, asta :
Și  îmi arata doua brățări cu inimioare
-Sunt asa de frumoase!
-Ma bucur ca îți plac, atunci când le am luat m am gândit la tine. Și da, o poți avea pe cea albastra.
Wooow, de unde știe? Sper sa nu se supere când o sa ii spun de faza cu telefonul, asta e... Acum o sa accept pedeapsa... Am făcut o mare GREȘEALĂ.
-Kitten a sosit taxiul, haide
-OK, acum vin
Off sper sa fie totul ok, am emoții, dacă o sa supere, dacă ma omoară, dacă.... Offfff. Măcar ma mai detajez cu aceasta petrecere.
După ce mi am luat geaca de piele pe mine, am ieșit cu Mommy și am mers în taxi. Acum am aflat și eu ca eram într o vila cu trei etaje, cu piscina exterioara, cu catei(omg omg) și o gradina cu florii. (autoarea:știu, stiu, cam bogata Mommy)
Eram atât de absolvita de peisaj, încât nici nu am observat ca am ajuns la taxi. Când întru, șoferul deja avea potrivit Waze-ul pentru strada nu știu care. El e într un fel de cameruta, gen cum au la limuzine, oare ne poate auzi?
-Nu, nu ne aude. Hai sa îți spun regulile. Deci nu ai voie sa vorbesti cu oricine, nu te departezi de mine și bei doar ce îți dau eu, ok? Știu știu ca am multe reguli, dar e pentru binele tău.
-OK.
-Hai, vino la mine în brate.
Aceasta ma pune la ea în brațe. Începe a îmi sărute gatul pana ajunge la buzele mele. Aceasta ma săruta, timida ii răspund... Nu, nu e bine. Rup sărutul.
-Of Kitty, ma gândeam ca ai devenit mai ascultătoare.... Dar știu ca acolo jos ești udă.
Când aud asta ma înroșesc instantaneu. Ea începe să rada.
Tot restul drumului am fost tăcută... Ma gândesc cum sa ii spun lui Mommy de faza aceea (efectiv am spus o de prea multe ori, sper ca v ați prins la ce ma gândeam).
Taxiul s a oprit. Se pare ca am ajuns la locația petrecerii. Mommy ma ia de mana și îmi spune:
-Acolo ma vei striga Ayane.

Heeey v am adus un nou capitol. Succes la școală, ca tot a reînceput,dar ca să va înveselesc am zis sa postez un nou capitol.

După ce te-am întâlnitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum