Buzele noastre se apropie încet încet. Sunt asa panicata și..... emoționată!?
OK ok prea mult alcool.., dar totuși vreau ca asta sa se întâmple vreau ca ea sa ma sărute senzual... chiar dacă nu e bine, tot vreau asta.
Si se intampla. Mommy ma tine în brate și ma săruta. Buzele ei vor din ce în ce mai mult. Aceasta ma musca ușor de buza inferioara și eu ii dau voie sa ma domineze. Își introduce limba în gura mea și o explorează pe toată cu atâta atenție, iar apoi se întoarce la limba mea și începe sa o alinte. (autoarea aici:nu știu dacă m am exprimat corect, dar ma refer ca Kate nu își baga limba în joc, se lasă dominata de Ayane)
Acest sărut e minunat, este atașat de dulce pur și simplu nu as vrea sa se termine. Dar nevoia de aer îmi strica visurile și plăcerea.
Ayane încet încet se îndepărtează de mine. Își îndepărtează buzele acelea minunate de ale mele. Ma lasă încălzită și singura.
Dar după se reîntoarce și ma săruta încet și delicat alintandu mi buzele și oferind mi atenția pe care mereu am dorit-o. (autoarea:mooor când am scris asta m am gândit la doritos )
În timpul sărutului parca aud ușa cum se deschide, iar apoi se închide la fel de repede cum s a deschis. O simt pe Mommy zâmbind în timpul sărutului.
Aceasta rupe sărutul și se ridica de pe scaun cu mine în brate și merge înspre scări.
Eu:-M-Mommy de ce urcam sus?
Ayane :Nu îți face griji nu îți fac nimic Kitten. Iar apoi începe sa rada. Poți sa iei sticla aceea de pe masa, mai e doar jumătate din ea și dacă o bem terminam provocarea. Oricum îmi e destul de somn asa ca terminam repede.Povestea lui Ayane:
Nu vreau sa ii fac vreun rău lui Kitten, deoarece o sa ma urască și sigur va face o prostie, dar o sa ma joc cu ea și asa o sa vad ce vrea exact sa facem. Off e asa roșie în obraji e atât de firava și adorabila în bratele mele. Iar eu sunt un monstru, care poate o va schimba sau poate voi descoperii ceva nou despre ea. În timp ce eram pierduta în gândurile mele, simt doua buze pe obrajii mei.
-C-cred ca asta o sa te facă sa te simți mai bine.
-Mulțumesc, asta chiar m a ajutat!
Și nu o mint. E asa firava și micuța, chiar dacă eu sunt opusul ei, nu se v a schimba nimic la ea, o simt.Povestea lui Kate:
Ma bucur ca Mommy se simte mai bine, adică chiar dacă m a răpit,asta nu înseamnă că nu poate fi fericita. Părea ca o macină niște gânduri și am zis sa o ajut.
Ma simt aruncata în pat, iar râsetele lui Ayane umplu camera.
Ayane:-Te am speriat? Dacă da, îmi pare rău, nu am vrut, dar ești asa interesanta, iar toate reacțiile tale ma fac sa ma întreb,, Cata dragalasenie o oate exista în aceasta ființă? "
Eu:-M-mulțumesc! Și sincer m ai speriat puțin dar nu e problema.
Ayane:-Scuze, scuze!
Iar apoi aceasta vine ma ia în brate pe la spate și ma pupa pe obraz.
Eu:-Si acum ce o sa facem? Nu prea as vrea sa beau chiar acum, organismul meu vrea o pauza...
Ayane:-Hai sa jucam ceva! Am câteva jocuri... vrei sa facem mai interesanta competiția?
Eu:-Da ! Ce o sa jucam?
Ayane:-Pai am câteva jocuri de societate. O sa jucam 3 jocuri. Regula e simpla cine câștiga bea un singur pahar din sticla pe care a adus o Lilith, iar pierzătoarea 4.
Eu:-Ok.Ce jocuri jucam?
Ayane:- Ce spui sa jucam primadata Macao, a doua oara Jenga și ultima oara Monopoly. A și cine pierde ultimul joc o sa bea ce a mai rămas în sticlă.
Eu:Ok, ce tip de Monopoly jucam, normal, empire, gamer sau altul?
Ayane:Dacă e gamer, mi se pare mai interesant. Ție îți place?
Eu:-Normal ca da, e jocul meu preferat.
Ayane:Ok hai sa începem jocurile! Ma duc sa iau jocurile. Poți sa iei măsuță din dulap, te rog?
Eu:-Da ,nu e problema.
Ayane iese din camera și merge undeva ca să aducă jocurile. Eu ma duc înspre dulap ca să iau măsuță. Na întind sa iau masa.
Wooow cât spațiu e aici! O sa iau masa și mai târziu o sa explorez.
Cu chiu cu vai am reușit sa scot măsuță de acolo când o aud pe Ayane:
Ayane:Vezi ca lângă măsuță este o cârpă albastra, dacă are praf masa poți sa o ștergi te rog? După ce spune asta se aude un zgomot puternic.
Eu:-Ce s a întâmplat? Ești bine?!
Ayane:-Da, au căzut câteva jocuri de pe raftul de jos
Eu:Câte jocuri ai? o întreb începând sa rad
Ayane:Nici nu îți poți imagina, mereu când apare unul nou îl iau. Acum o sa închid ușa, deoarece nu pot sa ajung la pachetul de cărți, care e pus pe un raft sus.
Eu:-Ok
Acum ca am terminat și de curățat masa, ma îndrept înspre dulap pentru a explora. E atât de mare,zici ca e o camera. La întrare ate pe partea stânga un aspirator, o matura și masa pe care am scos o, iar pe partea dreapta erau niște sertare cu pantofi, dar totuși ce este cu restul spațiului, ce ascunde aici. Încet încet ma afund în întuneric și fac pași. Nu vad nimic. De fapt vad o lumina alba în fața, cred ca e ceva acolo. Ma apropii și acolo vad......Autoarea: suspaaaaans. Ce credeți ca v a vedea Kate în dulapul lui Ayane? Îmi pare rău că nu am mai postat. Azi mi am dat seama că nu am postat săptămâna trecută. Va promit ca următorul capitol, va fi pus mâine sau poimâine. Va pup și va promit ca voi posta cât mai repede posibil.
Ps:M am gândit ca melodia ar merge destul de bine cu capitolul. Ayane pare o fata bună, dar faptul ca Kate este speriata de acel dap, nu înseamnă că e de bine. Oare Ayane este cu adevărat bună sau totul este o prefăcătorie doar ca să o păcălească pe Kate?
Dacă vreți sa aflați, continuați cu cititul acestei cărți acceptabile.
CITEȘTI
După ce te-am întâlnit
RomanceKate este o fata obisnuita,simpatica si sensibila,dar dupa ce este rapita de Ayane totul se schimba Cartea este cu scene de dragoste intre persoane de acelasi sex.Daca nu va place nu cititi. Nu o sa upgradez foarte des,dar cand o sa o fac,o sa incer...