Capitolul 6

389 14 1
                                    

Povestea lui Ayane(Mommy) :
Tot drumul Kate a fost foarte gânditoare și nu doar atunci, încă de când ne am întors de la Mall. Cred ca ceva s a întâmplat la baie... Nu vreau sa o supăr, dar după petrecere ar trebui sa aflu ce se întâmplă.
I am spus numele meu real, chiar dacă nu știe ca asta e, deoarece nebunii astia de la petrecere o sa ma strige pe numele meu real, chiar dacă știu ca sunt cu o kitty. Sper doar sa nu se întâmple ceva rău la petrecere, deoarece vreau sa ii fac o surpriza frumoasa lui Kate.

Povestea lui Kate :

Intram în vila unde se tine petrecerea. Oameni semi dezbrăcați, beți, dubioși și oameni care par încă cu picioarele pe pamant, striga în cor:
-Bună Ayane, cine este domnișoara?
Iar după, de parca nu au zis nimic, fiecare se întoarce la ceea ce făcea.
Un grup cam de 5 fete și 2-3 băieți(autoarea:nu știu câți, sunt indecisa, oricum nu va gândiți ca ar fi doi băieți și jumătate 😂😅) vin înspre noi și o fată drăguță spune:
-Ne pare rău pentru nebunii ăștia. Eu sunt Lilith, Ayane deja ma știe, iar aceștia sunt prietenii mei:Emily, Alex, Leo, Ania, Jasmine sau J, cum ii spunem noi, Ruby și Ruxy.
Îmi spune aceasta arătând spre grupul de prieteni, presupun, al lui ,, Ayane"
-E-eu sunt Kate, incantata de cunoștință, spun eu timida ca de obicei.
-Oooooo e asa drăguță! spun toți
-Mersi mult, spun eu rosind
-Ea e perfecta, vezi ce faci, Ayane, spune Ruby punându mi un mare semn de întrebare
-Da, da știu Ruby. Acum hai sa ne distram cu niște jocuri.
-Ce spuneți de Blackjack?întreabă Alex
-Daaaaaa,spun toți în cor
Ma apropii încet de Mommy și ii spun, în șoaptă:
-Eu nu știu cum se joaca. Pot sa fac echipa cu tine?
-Desigur. Oameni vedeți ca fac echipa cu Kate, jucam împreună, da?
-Da, spun toți, situația devenind puțin ciudata
Oooof numai când am auzit ca o sa jucam împreună, am roșit instantaneu. Venind vorba de ciudat... ce i cu mine? Trebuie sa încerc sa scap de aici de la Mommy, sa ma întorc la viata mea obisnuita, la familia mea, la prietenii mei și... la Tiberiu. Va trebui sa îmi fac un plan de atac. O sa ii trimit cu prima ocazie persoanei care mi a dat telefonul un mesaj.
-Kate? Kate? Hey, ești atentă?
-Da scuze, ce s a întâmplat?
-Offff, am câștigat prima runda, va trebui sa le dam provocări celorlalte echipe.
-Mai exista și alte echipe?
Toată lumea începe sa râdă. Mommy își da o palma peste față și îmi spune:
-Da, de la început, deoarece am zis ca o sa fie mai amuzant asa cu provocările. Echipele sunt:Ruby și Ruxy, Lilith și Leo, Alex și Emily. Echipa care a pierdut este Ruby și Ruxy. Ce idee ai?
-Ce ați spune ca voi doua sa mâncați un bat poky împreună și după sa mergeți într o camera de la etaj? :>
-uuuuuuuu, buna asta, îmi place. spune,, Ayane"
-OK, ok, cine o sa ne răzbune? Spun fetele în același timp, prefăcându-se foarte triste, făcându ne pe toți sa radem.
-Psssst, Ayane!
-Da?
-Vreau la baie
-OK, vino încoa.
Aceasta ma ia de mana și ma duce, de parca as fi copil mic, pana la baie.
Intru repede într o cabina ca să îmi liniștesc puțin gândurile. Deci... fără deci
Va trebui astăzi sa fac în asa fel încât sa nu pierdem la joc. Dacă pierdem, cine știe ce provocare vom primi.
Siii după petrecere mergem acasă, cu prima ocazie ii spun persoanei X ca trebuie sa îmi dea alt telefon și ii explic mai clar în momentul respectiv, iar după ii sun lui Mommy ce am făcut și o rog sa ma ierte. După un timp o sa ma reîntâlnesc cu persoana respectiva. Bun... nu e un plan rău.
Trag apa la toaleta, iar apoi ies ma spăl pe mâini și îmi dau doua palme peste fata.
-Dacă vrei sa fii pălmuita spune mi mie și o fac eu cum trebuie,apare Ayane în spatele meu și îmi vorbește.
-Scuze, doar ca eu asa fac când chiar îmi doresc sa câștig ceva, e felul meu de a scăpa de emoții.
-OK, ok, doar glumeam. Dacă vrei tu sa câștigăm chiar asa mult, atunci asa vom face.

Autoarea: V am adus un nou capitol. De aici povestea v a devenii mai interesanta. Ce credeți ca se va întâmpla, vor câștiga Kate și Ayane jocul?

După ce te-am întâlnitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum