Capitolul 16

168 5 3
                                    

Kate:... pai eu...

Ayane: tu ce?( trebuie sa o fac sa isi pastreze calmul, cred ca zi va fi o zi naspa si v om avea o discutie aprinsa ,dar trebuie ca ochii ei sa ramana la fel de luminati fara sa se intunece mai mult...) Kitten e ok, totul va fii bine. Te rog sa imi spui ce se intampla.

Cu lacrimi in ochi, Kate incepe se se balbaie si instinctiv sa isi protejeze zona abdomenului

Kate: Imi pare rau, dar adevarul este ca in ziua in care am mers la mall,am vorbit cu o persoana si respectiva persoana mi a dat un telefon. Imi pare extrem de rau, aceasta incepe sa planga puternic de parca i ar fi luata viata...dar numai Ayane stie ce va face

Ayane:....., face o pauza de vreo 2 minute apasatoare.... Kitten...care este motivul pentru care mi ai spus asta si ce intentionezi

Kate, incercand sa se opreasca din plans pentru a putea vorbii coerent: Azi cand am venit in bucatarie si am vazut ca mi ai facut clatite si ca te ai comportat cu mine atat de frumos, cum nu s au comportat si alte persoane, m a facut sa ma simt apreciata si vinovata in acelasi timp. Nu stiu ce are capul meu,dar azi mi s a parut , atunci cand am intrat in bucatarie , ca aveai un zambet asa cald si o aura calda venea dinspre tine. Nu am niciun tip de intentie rea, o sa imi accept...respira adanc...pedeapsa si dupa vreau sa reconstruiesc increderea pe care am pierdut o si sa o iau de la inceput...

Am zis tot ce am crezut in aceasta dimineata cand am intrat in camera, dar din pacate va trebui sa o injungii pe la spate. Totusi ea chiar m a facut sa ma simt apreciata si nu stiu daca e de teatru sau nu, dar sigur a mers.

Kate: Sincer nu stiam daca sa iti spun acum sau mai pe seara...imi pare rau ca ti am stricat ziua. O sa ma retrag in camera mea, o sa iti las timp de gandire...

Ayane ii face un semn aprobator din cap. Avea nevoie de ceva timp de gandire, pentru ca o asa informatie ii incurca planurile.

Povestea lui Ayane:

Wooooow fata asta tocmai isi putea realiza un plan de evadare, dar in schimb ea imi spune asta. E fenomela...poate ii place viata cu mine si pentru ca a decis sa imi spuna asta singura,fara sa o pun eu sau sa le spun baietilor sa cerceteze incidentul cu baia , e ceva. Dar totusi a incalcat o regula,dar pentru ca a recunoscut ce a facut o voi lua usor.

Dupa ce mi am luat decizia ma uit in jur ..... fata asta nu si a terminat clatitele.... saraca cred ca plange in camera. Ma duc la ea sa o pedepsesc cu 10 palme la fund, desigur ca nu cu toata forta si sa repar relatia cu ea. Si sa o pun sa isi manance sfintele clatite, dupa ce se gandeste la  asta incepe sa rada singura.

Povestea lui Kate:

Imi e asa de frica de ce se va intampla. Am cam maxim 10 minute la dispozitie. Iau telefonul in mana, se pare ca e de acord cu planul meu.

Convorbire telefonica prin mesaje:

kate: deci pe rapitoarea mea o cheama Ayane. I am spus de telefon si in vreo 10 minute o sa vina sa imi dea o pedeapsa.

???: ai grija,te rog

kate: o sa am, dar in vreo 3 saptamani ,cred, ca o sa mergem din nou la mall. Pana atunci nu o sa putem vorbii. In caz de ceva sa faci o captura de ecran la mesaje si dupa sa stergi si tu conversatiile. Iar atunci cand o sa imi dai un telefon nou, sa ai alt numar pentru ca pe mine m a rapit un tip care cred ca lucreaza pentru Ayane. Deci e posibil sa aibe relatii.

???: ok

kate: a si Ayane a zis ca ma urmarea de ceva timp si ca stia cu cine eram,unde eram si ce faceam. Fuck cred ca vine, deocamdata nu suspecteaza nimic de plan. O sa sterg mesajele. Sper sa mearga planul

După ce te-am întâlnitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum