Povestea lui Kate:
Razele soarelui intra in camera prin fereastra deschisa. Aerul proaspat si racaros al diminetii imi face piele fina sa devina una de gaina. Ametita deschid ochii. Ma uit prin camera si vad o gramada de jocuri imprastiate pe jos , o sticla de bautura si ......
Kate: ALA E UN V-V-VIBRATOR?
Panicata ma uit prin pat si observ ca sunt complet dezbracata si ca pe pat sunt pete de sange. Fuck, ce s a intamplat aseara? Nu e ok....
Stangace ma ridic din pat. Se pare ca Mommy nu e aici, posibil sa fie in bucatarie. Ma duc sa ma spal pe fata si sa fac un dus fierbinte. Apa calda imi atinge umeri...las caldura apei sa ma calmeze si ma relaxez. Am de gand sa incep planul de evadare. Mai intai o sa ii castig increderea rapitoarei mele sexy, spunandu i ce s a intamplat in mall. Poate ca daca ii spun adevarul nu va fi asa de rea pedeapsa. Dar inainte va trebui sa ii spun tipului misterios de plan si sa ne revedem ca sa imi dea un telefon nou. Dupa o sa o fac sa aiba cea mai mare incredere in mine si voi incepe in timp sa aflu detalii despre aceasta locatie pe care i le voi spune tipului misterios. Tipu va merge la politie cu toate dovezile si apoi bam o sa vina aici.
Dupa ce am pus tot planul cap coada, ies din baie si merg inspre dulap. Imi pun pe mine o pereche de chiloti tanga negrii si un tricou urias alb. Pentru ca mor de foame, o sa merg in bucatarie. Era sa uit ,mi am prins parul intr un coc si mi am pus in piciare niste sosete groase ca sa nu imi fie frig (talpile ei mereu sunt reci si asa si le incalzeste). Inainte sa cobor ii trimit tipului misterios un mesaj: ,,Am un plan. Va trebui sa ne revedem ca sa imi dai un nou telefon. Eu o sa ii recastig increderea si in timp iti voi trimite detalii despre locatia mea curenta. o sa dureze ceva timp , dar cred ca vom reusi in timp sa ma evacuez. O sa sterg acest mesaj de pe telefon,ca sa nu vada. O sa banuiesc ca esti de acord cu planul. Si daca afla...s a zis cu mine''. Imediat dupa ce am vazut ca mesajul a fost trimis si primit, il sterg de pe telefon si il pun dispozitivul pe pat.
De parca nu s a intamplat nimic ies din camera fericita. Dupa ce am inchis usa, un miros divin imi ghideaza calea spre bucatarie... incep sa alerg ca ultima nebuna pe scari si cand ajung in fata bucatariei ma impiedic...tipic.
Kate: Neata Mommy!
Ayane, complet amuzata de cazatura: Neata pisoias! Vad ca te ai trezit plina de energie, spune ea razand, apoi ia o gura de cafea din cana roz cu bulinute.
Ayane: Am zis sa ma revansez pentru ce s a intamplat aseara si ti am facut -
Kate: OMG CLATITE! TE IUBESC MULTUMESC! spune entuziasmata si o ia in brate.
Asta e cea mai frumoasa dimineata. Ma pun la masa si observ ca langa sfanta farfurie de clatite se afla si o cana albastra. O iau si dau sa o miros
Ayane: Nu am stiut sigur daca vrei ceai sau capuccino asa ca am zis sa te intreb
Kate: Pai daca tu bei cafea, atunci eu o sa beau un capucino, facut cu -
Ayane: Normal ca facut cu lapte, spune razand
Wooow pare chiar draguta azi. Pare cu totul o alta persoana. Daca era asa draguta in fiecare zi si ar fi vorbit cu mine si nu m ar fi rapit, situatia ar fi fost cu totul alta. Ma uit inspre ea si observ ca nu mananca nimic.
Kate: Mommy , de ce nu mananci? Stii ca pentru o zi plina de energie trebuie sa mananci dimineata, nu?
Ayane: Ai dreptate, ma duc sa imi iau omleta.
Ma uit la ea cum se ridica si merge inspre bucatarie. Mi a facut cel mai de vis mic dejun...asa ca merg la ea si o imbratisez pe la spate.
Povestea lui Ayane:
Imi pun omleta pe farfurie si imi tai cateva rosii si un avocado, cand deodata ma simt imbratisata pe la spate. Ce draguta e, pe zi ce trece fata asta ma surprinde din ce in ce mai mult. Ma intorc cu fata la ea si ii raspund la imbratisare, iar apoi o pup pe frunte protector.
Ayane: Hai pisoias, mergi inapoi la masa ca sa papam.
Kate: Oki
Imi duc farfuria pe masa si iau cana lui Kate ca sa ii fac iubitul Cappucino. Oare se mai gandeste la tot ce s a intamplat aseara, va trebui sa ma revansez inca o mie de ani dupa ce a vazut camera secreta... dar oricum singura si a bagat nasul. Trebuie sa nu ma atasez de ea ca sa pot duce la capat planul. Ii termin bautura printesei si io pun in fata.
Povestea lui Kate:
O vad pe Mommy ca e prinsa in ganduri asa ca decid sa sparg gheata.
Kate: Woooooooooow, mananci asa sanatos. Acum se explica de ce ai un corp asa frumos
Ayane: Multumesc pentru compliment, dar asa am mancat de cand eram mica pentru ca tatal meu a fost antrenor sporiv si
Ar trebui sa ii spun acum de telefon? Dar pare prea fericita, daca se supara? Daca ma omoara ? Nu stiu ce sa fac... azi pare intr o stare buna si poate ii stric toata buna dispozitie daca o intreb, dar daca o intreb pe seara e posibil sa fie obosita si sa se enerveze mai rau dar daca
Ayane: Kate? Kate?!
Kate: Scuze.(am fost asa prinsa in ganduri si nici nu mi am dat seama ca nu mai eram atenta la ea, deja am suparat o)
Ayane: Ce s a intamplat? Pari pierduta in ganduri...
Kate:...nimic important...
Ayane: Daca vrei sa ma intrebi ceva, ma poti intreba ok? Dar te rog spune mi ce e in mintea ta ca sa te pot ajuta (clar pare speriata e ceva in legatura cu ziua de ieri. Trebuie sa imi mentin calmul si sa o fac sa se simta in siguranta)
Kate:(cum sa ii spun indirect? Sau macar sa ma intrebe ea ceva legat de asta) .... C-C-Ce este camera T? Te rog vreau sa stiu, spuse aceasta pe cale sa planga
Ayane: Bine, iti voi spune. (cred ca am speriat o cu regulile,dar trebuie sa o obisnuiesc sa se supuna, altfel nu va merge...dar de unde pana unde camera T. O sa vad unde ajunge situatia si o sa imi pastrez calmul)... Camera T este un fel de camera de tortura,dar nu te gandi la tipul de tortura cu cutite si bataie....nu iti doresc sa ajungi acolo...dar de unde pana unde?
Kate: ...pai eu...
autoarea aici: o sa imi iau bataie pentru suspans , daaaar incerc sas postez vineri capitolul nou. Sper ca va place cartea pana acum si daca simtiti nevoia puteti lasa un vot sau un comentariu
love ya
CITEȘTI
După ce te-am întâlnit
RomanceKate este o fata obisnuita,simpatica si sensibila,dar dupa ce este rapita de Ayane totul se schimba Cartea este cu scene de dragoste intre persoane de acelasi sex.Daca nu va place nu cititi. Nu o sa upgradez foarte des,dar cand o sa o fac,o sa incer...