Bu kitabı beni asla bir başıma bırakmayan,Yorumlarıyla anında moralimi düzelten,
Siz güzel insanlara ithaf ediyorum.
-Ege
"Benim gibi deli misin? Benim gibi acı içinde misin?"
"All Might... Artık sadece yitik bir hedef." dedi ekranın arkasındaki adam. "O, gün geçtikçe çürüyor."Shigaraki, ellerinin arasına aldığı kafasını parçalamak istercesine sıktı. Bu his... Berbattı. Şimdiye kadar katettiği mesafe sadece sönmüş biri içindi. İyice gerilmeye başlıyordu. Hayatını adadığı yol bir anda değişmişti. Elleri kafasından uzaklaşıp boynuna indiğinde onlara engel olamadı. Nasıl mümkün olabilirdi? Tüm dikkatini All Might'ın üzeride yoğunlaştırmışken bir anda başka birine çevirebilir miydi? Boynundaki deriyi tırnaklarının arasında hissetmeye başladığında elini zorla boynundan uzaklaştırdı. Kafasını kaldırıp sırtını dikleştirdi. "Demek bir varis var." diye fısıldadı. "Onun kim olduğunu biliyor musun?"
"Hayır. Ama U.A öğrencileri arasında olduğundan eminim. Yeni görevini anlaman için bu kadarı yeterli mi?"
Shigaraki, daha çok tıslar gibi "Yeterli. Aklımda birkaç isim var." dedi ve duvarına astığı fotoğraflara baktı. Katsuki Bakugou, Shoto Todoroki, Fuimikage Tokoyami ve Izuku Midoriya. Spor festivalinde göze çarpan birkaç altın çocuk. Derin bir nefes alıp aklındaki düşünceleri uzaklaştırdıktan sonra aklında dolanan soruyu boş ekrana yöneltti. "Varisle ne yapacaksın?"
Ekranın arkasındaki adam "Herkes kendinden alınan bir şeye geri sahip olmak ister değil mi Tomura?" dedi sakin bir sesle. "Fakat varisin iplerini senin eline vermem daha doğru olacaktır."
Shigaraki düşünemiyordu ve düşünememek onun için çok büyük bir kayıptı. Mantıklı kelimeleri bir türlü seçemiyor, nefesi kesiliyordu. Şu an yaşadıkları gerçek miydi? All Might'ın özgünlüğüne sahip olma düşüncesi ona bu kadar yakınken o hâlâ All Might'ın peşinden koşuyordu. Bu... Doğru muydu? Tek yapması gereken basit bir liseliyi bulmak mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fail - BakuDeku
Fanfictionフェイル - ꜰᴀɪʟ - ʙᴀꜱᴀʀɪꜱɪᴢ İşkence/ agnst/ depresiflik/ kan/ vahşet her şey var. - Tamamlandı - ↬ Fail adıyla yayınlanmış ilk kitaptır. ↬ BxB 5 Temmuz 2020 Bakudeku #4 6 Temmuz 2020 Bakudeku #3