CP ep pierdut:sa inceapa aventura(poveste doar)

1K 7 4
                                    

Trebuie sa recunosc ca de cand a apărut am fost un foarte mare fan sa înceapă aventura dar văzusem toate episoadele si începea sa devină plictisitor am fost intr-o zi cu mama l-a magazin si am văzut un dvd cu tot sezonul 3 ,cum era sezonul meu preferat i-am zis mamei sa i l cumpere.am ajuns acasă si l-am pus pe laptop apoi l-am conectat la TV sa se vadă mai bine.am văzut un ep care nu i-l mai văzusem,spintecarorul 2.adica știam primul dar nu credeam ca e pe 2 partii si l-am pus pe ala.incepe normal apoi se termina introul.episodul începe cu finn si Jake care dorm,dintr-o data Jake se ridica dar are ochi inchisi însemna ca era somnambul si-a facut mana coasa si s-a îmbrăcat in moarte sau ceva apoi încep purici timp de 1 minut apoi pornise imaginea si era stai ce!?sange in sa înceapă aventura pe palatul de zahăr imaginea se mutase pe camera lor si s-au trezit.au fost anuntati ca împărăția de zahăr era distrusă știam ca sunt 14 împărații apăruse o chesti neagră unde scia cu sânge dupa doua saptamâni finn plânge si zicea ca tot tărâmul ooo era distrus apare o imagine cu acel Jake cu...capul lui finn in mana apoi ce se întâmplase dupa imi venea sa vomit dar am zis sa ma uit Jake spintecatorul l-a omorat...pe Jake cand dormea si a apărut o imagine cu spintecatorul care se uita intr-un fel l-a mine si scria ceva in alta limba m-am chinuit sa traduc si scria"ați spus ca primul nu a avut legătura cu numele poate asta a avut"off doamne videoul tot nu se terminase mai era un filmulet normal cu un om care își plimba câinele dar... Avea o căciula de. Iepure iar câinele era un buldog galben.desi nu am înțeles nimic am plecat in parc sa ma linistesc dar ce s-a întâmplat atunci chiar ma speriase.un câine buldog galben cu cercuri negre in jurul ochilor s-a întors la mine si a ras,serios a ras m-am întors in graba acasă si am distrus dvd.nu m-am mai uitat vreodată la sa înceapă aventura si cand vedeam o reclama ma speriam groaznic.

Chiar si acum mai am traume legate de asta.

Creepypasta create de mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum