Capitolul 2

289 25 0
                                    

Jungkook *P.O.V*

A ajuns in fata unei case. Eu am ramas in masina. L-am vazut cum se apropia, si a batut la usa.

Nu dupa mult timp usa s-a deschis si am ramas uimit de cine a deschis.

-Jiminie! Ma bucur ca ai ajuns! Intra.

-Yoongi! Nu ne-am mai vazut de mult.

Adevarul e ca nu am mai vorbit de mult cu Yoongi. Nu dupa ultima noastra intalnire.. Nu ma asteptam ca el sa se comporte asa. Nu ma asteptam ca el sa fie asa rau... Nu stiu ce s-a intamplat cu el.. pana atunci era ca mult ma dragut..

Ies din gandurile mele si decid sa merg acasa pentru ca eram obosit.

Jimin *P.O.V*

Am ajuns la noua adresa a lui Yoongi. Si-a schimbat adresa, numarul de telefon, serviciul, tot dupa ultima cearta cu Jungkook.

Bat la usa si nu dupa mult timp imi raspunde:

-Jiminie! Ma bucur ca ai ajuns! Intra.

-Yoongi! Nu ne-am mai vazut de mult, i-am spus.

Am intrat la el in casa si nu imi venea sa cred.. totul era ordonat. Totul! Adica chiar totul!

-Yoongi?! Ce naiba? Ai menajera? De ce e totul atat de curat?

-Hahah Chim.. Sa stii ca m-am schimbat mult de cand cearta cu Jungkook.. Si imi pare rau ca m-am comportat asa cu el... M-am maturizat.. Si imi pare sincer rau..Dar a inteles si el gresit.

-Ar trebui sa ii spui si lui. Sa stii ca el nu vrea sa tin legatura cu tine.. Dar mi-a fost dor.

-Jimin-ah... si mie de tine.. Hai sa trecem la subiect.. Am vrut sa te rog ceva, dar sa vorbim fata in fata.

-Spune.

-Deci, ti-am spus ca imi pare rau, si ca m-am maturizat.. dar vreau sa afle si Jungkook. Deci uite care e planul.......
.
.
.
.
Jungkook *P.O.V*

Il astept pe Jimin de ceva timp.. E ora 20:30 si el a fost la Yoongi de la 16.. Daca i-a facut ceva? Aish nu.. Acum trebuie sa am grija... Nu stiu de ce e in stare sa faca cu el stiind ca imi e prieten.. Pe mine nu ma mai suporta.. Daca ii face ceva din cauza mea? Nu mi-as ierta-o..

Ies din gandurile mele cand vad ca imi suna telefonul. Huh.. E Jimin.

Conv. telefonica:

Jimin! Ce dracu? De ce nu esti acasa?

Kooks! Sunt.. ă... la magazin.. vrei sa iau ceva?

Sigur. Ia niste bandaje, iti vor trebui! Imi datorezi multe explicatii domnule Park Jimin!

In legatura cu ce? Stii ce? Nu conteaza, ajung in 10 minute.

Sfarsit conv. telefonica.

Jimin *P.O.V*

Nu stiu ce vrea Kook.. Daca a aflat ca m-am dus la Yoongi?... S-ar supara.. S-ar supara foarte tare ..
.
.
.
Ajung acasa, intru si il gasesc pe Jungkook in fata usii batand nervos din picior.

-Hei Kook.

-Nu ma lua pe mine cu 'Hei Kook' bine?! Ai de dat niste explicatii..

Inima imi batea pe masura ce ma apropiam de canapea. Mi-era frica cu ce vrea Jungkook sa imi spuna.

-Deci draga Mochi.. Imi spui si mie de unde stie acel Taehyung de pizzeria la care lucrez?!

-Aish.. p-pai s-ar fi putut sa ii spun d-din greseala..?

For You || Vkook || ÎN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum