Anunț la sfârșit! Vă rog citiți!Autoarea *P.O.V*
Jungkook era acasă cu Taehyung. Era aceeași seară când Jimin plecase la acea întâlnire a lui cu Yoongi. Jungkook se tot întreba dacă Yoongi a acceptat cererea nebunească a lui Jimin.
Nebunesc? Da, pentru că nu e firesc să ceri pe cineva în căsătorie dacă nici măcar nu sunteți împreună. Nici măcar nu era sigur ca Yoongi îl place, și totuși, Jimin a făcut acest pas, pe care oamenii îl fac în câțiva ani, în doar câteva luni.
Culmea? Da, pentru că Yoongi avea înainte sentimente pentru Jungkook. Și partea tristă e că poate încă mai are.
Ciudat? Da, pentru că cei doi nu au fost împreună până acum. Plus că au vorbit o singură dată despre capitolul 'noi doi'.
Prostesc? Cu siguranță, căci acel gest le-ar fi putut strica prietenia. Iar dacă acest lucru s-ar întâmpla, Jimin ar fi devastat căci el ține enorm de mult la Yoongi.
Dacă stai să te gândești, Jimin a luat decizia oarecum corectă. Ce poate fi mai corect decât ceva nebunesc, culmea, ciudat și prostesc? Dacă nu făcea asta acum, o făcea mai încolo... așa că e tot una.
Deși poate, dacă mai aștepta un timp, sentimentele lui Yoongi erau mai garantate... acum ele au fost o incertitudine...
-Tae? spune cel mai mic.
-Hmm?
-Ce crezi că s-a întâmplat la întâlnirea lui Jimin?
Faptul că Jungkook l-a întrebat pe ce crede că s-a întâmplat, arată nu numai faptul că lui Jungkook îi pasă de părerea hyung-ului său, ci și că lui chiar îi pasă de ce se întâmplă cu Jimin.
-Depinde...
-Depinde de ce?
-Păi... de vremea de afară, de florile de pe masă... de sentimentele lui Yoongi, tontule!
-Și... spune Jungkook după câteva clipe de tăcere, ce crezi ca simte Yoongi?
-Îl cunosc de puțin timp, dar în același timp, de destulă vreme încât să pot să știu că Yoongi e complicat. E secretos... Yoongi e spontan. Niciodată nu ști ce gândește, niciodată nu poți anticipa ce va face. Nu poți să-ți dau seama nici de sentimentele lui...
-Uau.. spune Jungkook în timp ce își lăsa în jos privirea, nu știu cum a avut Jimin curajul să o facă... dacă refuză?
-Dacă refuză, îi răspunde cel mai mare, ori nu își vor mai vorbi niciodată iar Jimin va suferi luni la rând...
-Ori?... îl îndeamnă pe Taehyung să continue.
-Nu, doar atât e. Nu mai există nici un ori... Nu cred că se va sfârși altfel dacă Yoongi refuză... spune cel mai mare cu regret în voce.
-Ce-i drept, după o cerere în căsătorie, nu prea mai poți păstra o relație de prietenie cu persoana care te-a cerut dacă tu ai refuzat...
-Dar dacă nu a refuzat?
Jungkook nu luă în calcul varianta că Yoongi a acceptat cererea în căsătorie. Era așa un tont că nu se gândise și la asta... Se simțea ca și cum era un prieten rău... deși știa că nu e.
-Dacă Yoongi nu a refuzat... Jimin va fi cel mai fericit băiat de pe tot Globul.
-Ști, continuă Taehyung, mă tot întreb dacă Jimin a formulat cererea în căsătorie mai diferit... adică... oare a spus ceva de genul 'vrei să fi acadeaua din viața mea?'.