* Jungkook P.O.V *Dupa o zi de munca, tot ce voiam sa fac era sa ma pun in pat si sa beau o doza de cola.
Asta se si intampla daca Jimin nu ma suna agitat si nu ma ruga sa vin pana la el.
Am facut un dus si am pornit. Nu stiam ce dracu vrea Jimin la ora 23. Totusi m-a ingrijorat. Era foarte agitat si mai ca nu plangea.
Am ajuns la apartamentul lui. M-am dat jos din masina si am batut la usa.
Nu dupa mult timp a deschis Jimin cu ochii rosii si umflati din cauza plansului.
-Jimin, ce dracu? Ce ai patit?
-Kook, eu.. Min-Hae s-a despartit de mine...
-Jimin.... ti-am spus sa ai grija cu ea! Ti-am spus ca umbla cu altcineva!
-J-jungkook.. poti ramane la mine peste noapte?
-Sigur ca da Jiminie!
M-am dus acasa si mi-am luat niste schimburi pentru maine. Aish Jimin mereu era ranit de cineva. Si maine trebuia sa ma duc din nou la lucru..
Ies din gandurile mele si intru inapoi in apartamentul lui Jimin.
-Jimin, eu trebuie sa plec maine la lucru. Te descurci, da?
-E in regula Kookie. Il voi chema pe Taehyung sa stea cu mine.
-Taehyung? Cine e Taehyung?
-Aish. Am uitat sa iti spun. Taehyung e un tip pe care l-am cunoscut la cafeneaua unde mergeam eu cu Min-Hae. E foarte de treaba, si sa sti Kook, e si foarte frumos.
-Du-te dracu Jimin! Incep sa cred ca nu trebuia sa iti spun ca sunt gay.
-Aish, Kookie.. Nu te enerva asa. Doar glumeam. Si totusi... vrei sa il vezi pe Tae? E fotomodel.. doar ca sa stii..
-Ok.. sigur. De ce nu?
Jimin isi scoate telefonul si imi arata niste poze: