Capitolul 4

221 17 1
                                    

Jungkook *P.O.V*

In scurt timp am ajuns. In fata noastra era o casa imensa, cu o curte mare si ingrijita si cu o piscina langa casa.

-Recunosti locul asta? intreaba Jimin.

-Sincer, nu.

-Atunci nu sti ce te asteapta..

Jimin se apropie si bate la usa. Nu dupa mult timp usa se deschide, iar pe ea iese Yoongi. Nu voiam sa il vad.

M-a ranit atat de mult acum cativa ani.. a trecut mult timp.. dar nu mi-a trecut durerea.

Se spune ca primul sarut nu se uita niciodata, si eu? Ce amintire aveam eu? Ca primul meu sarut a fost cu cineva care isi batea joc de mine? Cu un baiat ca el? Nu puteam sa uit asta.

Ma intorc si vreau sa plec dar Jimin m-a prins de mana si m-a intors.

-Nu pleci nicaieri.

-Nu ma enerva Jimin! Daca incerci sa ma opresti iti voi rupe mana.

Am dat sa plec cand Jimin m-a prins gluga.

-Am spus sa nu-... Ia mana Yoongi.

Yg:- Trebuie sa vorbim. Acum cativa ani nici nu m-ai lasat sa iti explic. Acum vei sta aici si ma vei asculta.

Jm:-Yoongi are dreptate. Mie mi-a explicat. Crede-ma Kooks, te vei bucura, oarecum.

Jk:-Tu sti ca eu sunt cu Tae, de ce m-as bucura?!

Jm:-Doar asculta.

Yoongi *P.O.V*

Am intrat toti trei in casa cu un Jungkook suparat si cu botic. Mi-era dor sa ii vad fața. Mi-era dor de boticul lui.

Yg:-Asezati-va pe canapea, le-am spus.

Ei s-au asezat, Jungkook continuand sa ramana suparat. Am adus 3 doze de Cola si m-am asezat si eu.

Yg:-Asculta Jungkook, eu chiar te-am iubit, chiar am tinut la tine. In acea seara...

Yoongi flashback:

Eram fericit cand Kookie mi-a spus ca ma place. Nu am mai stat pe ganduri si l-am sarutat dragastos.
.
.
.
.
Mai tarziu am primit un mesaj de la un fost prieten, Gyuri. Acum e fost prieten deoarece il batjocora pe Jungkook ca e homosexual. Si da, imi pasa. Nu am mai suportat sa se ia de el, si am sfarsit toata prietenia noastra.

In mesaj scria:

Vino la ora 18 in parc, trebuie sa vorbim.

Nu stiam despre ce era vorba, si initial am zis sa nu ma duc, dar dupa aceea m-a lovit curiozitatea.

La ora 17:45 am pornit spre parc. M-am asezat pe o banca, uitandu-ma in pamant. Am stat cam 10 minute pana cand am vazut in fata mea, o pereche de pantofi sport si niste picioare lungi.

Am ridicat privirea si aproape ca mi-a cazut fata cand l-am vazut. Era un Gyuri mai diferit. Pe langa faptul ca avea un ditamai tatuaj pe gât, era mai musculos si parea mai rau.

El s-a asezat cu mine pe banca si am tot povestit. Si-a cerut scuze pentru cum s-a comportat. A spus ca s-a schimbat mult. Nu stiam daca sa il cred. Eu doar am lasat capul in pamant.

Am simtit doua degete puternice cum mi-au prins barbia si mi-a ridicat-o. Fara sa mai apuc sa spun ceva, m-a prins de incheietura mainii si a strans tare, lipindu-ma de banca.

In secunda ce a urmat si-a lipit buzele de ale mele si m-a sarutat brutal. Am incercat sa ma eliberez din stramtoarea lui, dar nu am putut.

Cu coada ochiului l-am vazut pe Jungkook. Statea si se uita la noi, cu ochii in lacrimi si obraji rosii de la furie. Ne-a vazut, eram sigur. Dar nu a vazut si lacrimile din ochii mei, nu a vazut cat de brutal si fortat a fost sarutul..

For You || Vkook || ÎN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum